zwanger worden,

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door kiimberleeyy, 23 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kiimberleeyy

kiimberleeyy Actief lid

18 mrt 2011
    230
    1
    18
    Vrouw
    Thuizorg
    Markelo
    hallo dames,

ik en mijn vriend zijn al een hele tijd bezig voor een kindje.
    maar ik heb onregelmatige cyclussen, ze verschillen tussen de 33 en 49 dagen !
    ik wil het liefst geen ovulatietesten gebruiken omdat ik daar totaal niks van snap, hihi ..
    weten jullie misschien andere oplossingen om sneller zwanger te worden en wanneer we nou precies moeten klussen ?
    ik heb nu een banner berekend op dag 33 dus nog 14 dagen tot mijn eisprong, maar ik voel nooit of ik een eisprong heb ja of nee en mijn temperatuur wordt ook nooit anders blijft altijd zelfde ..
    misschien kunnen jullie mij helpen !

liefs

2. Hoi meid,

Het is heel moeilijk te bepalen wanneer je eisprong is als je zo n onregelmatige cyclus hebt. Hoelang ben je met de anticonceptie gestopt?

3. Fortuna

Fortuna Niet meer actief

Het is niets meer dan plassen op een stokkie of je test in een bakje/kopje met urine houden hoor :D

Aangezien je geen model-cyclus hebt, vaste cyclus bedoel ik daarmee, is het toch het beste als je die ovulatiesticks gaat gebruiken als je wat gerichter te werk wil gaan.

Je hebt het over sneller zwanger worden, maar wat je nu doet is op goed geluk seks hebben en hopen dat het gelukt is.

Met ovusticks word je niet sneller zwanger, het blijft een kwestie van geluk, maar je kan tenminste wel tijdens je ovulatie seks hebben en dan maak je net iets meer kans.

Heb helaas geen andere tips voor je, sorry

4. kiimberleeyy

kiimberleeyy Actief lid

18 mrt 2011
    230
    1
    18
    Vrouw
    Thuizorg
    Markelo
    bedankt voor jullie reactie's dames..
    ik ben nu 1 jaar gestopt met de anticonceptie..
    en ik wil ook nooit weer een anticonceptie ivm er niet over kunnen..
    ik krijg trouwens 7 December een onderzoek bij de Gynaecoloog voor PSO en ze gaan kijken of ik wel goed genoeg vruchtbaar ben en of er verder niks te zien is bij mijn baarmoeder aangezien ik altijd met de menstruatie zulke vreselijke hevige pijnen heb ik was de laatste keer 22 dagen overtijd en ben toen 6 dagen ongesteld geweest (laatste dag van mijn laatste menstruatie was 21 November) en sinds die dag heb ik heel erg pijn onder in mijn buik bij mijn baarmoeder met hoesten,niezen,opstaan en lopen heb ik zo'n hevige pijn dat ik gewoon in elkaar zak van de pijn !
    dus hoop dat ik meer duidelijkheid krijg 7 December bij de Gynaecoloog.

liefss

5. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    maar ovutesten zijn echt niet moeilijk...gewoon dipstick bestellen via zw en kids die zijn goedkoop en worden in een witte envelp bezorgd en dan hoef je niks anders te doen dan te piesen in een glas en ze erin houden voor dacht 5 sec en klaar is kees...2 donkere strepen is posi anders niet :) nou kind kan de was doen ;)
    ik zou daar toch eens overna denken aangezien het echt wel handig is en je graag wil weten wanneer je het beste kunt klussen

Deel Deze Pagina