We gaan voor een 2e!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Liesje12, 16 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamavaneen2e

Mamavaneen2e Bekend lid

2 dec 2013
    526
    0
    0
    Slapen. Mijn boefje slaapt gelukkig altijd goed (ook een van de dingen wat als de volgende slecht slaapt) heel af en toe ligt het popje buiten bed.

Ziondelijk zijn we hier ook mee bezig is al een week helemaal droog. Geen luier meer om ook.

2. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    administratief medewerkster
    arnhem
    Ze zeggen dat om de dag het best is maar wij deden t als ik mn ei voelde volgens mij elke dag maar denk nu idd maar om de dag whahaahah
    En ja wij gaan er natuurlijk meteen voor de kansen zijn er maar ga er absoluut niet vanuit
    Bij mn zoontje ij ronde 5 raak en ga er nu maar vanuit dat het rond die tijd miss weer raak mag zijn en in de hoop dat mn reuma en crohn tot die tijd rustig blijven voor onze droom een boze nachtmerrie word.....

Welkom nieuwe dames!!
    l
    Lees gelukkig dat er meer dames t allemaal eng vinden
    Mij lijkt t ook heeeel wat 2 kids want met eentje heb je handen al vol!!
    Maar zoals er al iemand zei als het andere stellen lukt lukt t ons ook vast!!

Mijn zoontje had nooit problemen met slapen!!
    Sliep al heeel snel door
    Maar n paar maanden geleden was hij heeeel ziek en vanaf toen snachts wakker en hebben hem bij ons in bed genomen
    En nu doet hij dat nog steeds
    En wij vinden het niet erg
    Zodra hij bij ons ligt slaapt hij meteen verder
    En wij vinden het wel lekker!
    Veel mensen hebben daar hun oordeel over klaar maar wij vinden het heerlijk zo en hij dus ook
    En als mijn allesie graag bij zijn papa en mama wilt zijn mag dat
    Voor zijn 18e zal ie er vast uit zijn en in zn eigen bed slapen hahaahahah:D

3. Mamavaneen2e

Mamavaneen2e Bekend lid

2 dec 2013
    526
    0
    0
    Geen geduld meer hihi zien jullie ook iets? Ik zie hier een heeeeeeeel licht streepje

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      32,7 KB
      Weergaven:
      21
  4. Mamavaneen2e

Mamavaneen2e Bekend lid

2 dec 2013
    526
    0
    0
    Zal wel niet hoor... Grrrr waarom duurt wachtten zooooo lang

5. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    arnhem
    Ohh ik zie m niet.....
    Ovulatietest???

6. Meijke

Meijke Niet meer actief

Ik zie heel licht iets geloof ik. Spannend!

7. zusteryvonne

zusteryvonne Actief lid

9 mrt 2011
    149
    0
    0
    NULL
    NULL
    Char. Grappig kyan heeft als 2e naam levie hihi

Wij hebben net besloten 1 maand te wachten. Als we meteen zwanger zouden zijn. Dan zijn we half sept uitgerekend omdat ik een drama bevalling heb gehad met uiteindelijk een keizersnede mag ik nu kiezen. Dus dat zou betekenen net nog in onze vakantie.
    Vorige zwangerschap ware we erg vruchtbaar dus kunnen de gok niet nemen.

8. zusteryvonne

zusteryvonne Actief lid

9 mrt 2011
    149
    0
    0
    NULL
    NULL
    IMG-20131208-WA0008.jpg Die test is echt negatief sorry. Morgen weer helaas

Oja wilde ik even delen. Mijn boefje

9. Asun

Asun Niet meer actief

Ik ben aan het turen maar ik zie niks:(

10. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    arnhem
    @zusteryvonne
    Jammer..........
    Ik heb ook n drama bevalling gehad met uiteindelijk n ks
    En ben n aantal keer geopreerd aan mn darmen dus denk dat ik nu ook n ks zou moeten
    Toch blijft bij mij de nieuwsgierigheid er wel n gewone bevalling af te maken
    N geplande ks lijkt me wel heftiger dan de spoed die ik gehad heb want toen ging alles in n roes en nu zou je t veel meer bewust meemaken
    Heb jij dat ook?!?!

11. zusteryvonne

zusteryvonne Actief lid

9 mrt 2011
    149
    0
    0
    NULL
    NULL
    Naomi. Nee dat ervaar ik niet zo. Ik heb alles met volle bewustzijn mee gemaakt. Van de 1e gel wee Tot 36 uur later.
    Daarna Veel pijn gehad. Gyn gaf aan dat dit kwam omdat ik lang Veel weeën heb gehad. Ik moe was en onder weeeen een keizersnede kreeg.
    Geplant zal meer rust geven en herstel na die tijd zal sneller gaan.
    Het moet ook niet meer zo gaan. Heb o.a daardoor een postnatale depressie ggehad.

Maar ondanks dit weet ik het nog niet. Ik mag kiezen. Ikdien de 2e weer groot is en niet is ingedaald dan gaan we voor een ks. Verder weet ik het nog niet.
    Maar ik hem niet heel sterk dat ik bevallen wil mee maken. Heb tot 9.8 cm vol gehouden. Heb alleen niet kunnen persen.

12. Meijke

Meijke Niet meer actief

Hier een geplande KS gehad. Ik vond het herstel meevallen gelukkig. Ik heb niet echt een voorkeur voor bevalling of KS. Maar eerst heel lang weeën en dan een spoed KS lijkt me niet fijn. Dat is onder narcose toch? Gepland is met een ruggeprik.

13. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Ik heb ook een spoedkeizersnede gehad kwam niet verder dan 7 cm heb het erg als heftig ervaren en heb er nog een tijd moeilijk mee gehad. Dus ga dan liever voor een geplande ks. Ondanks ik bij de eerste het liefste op de natuurlijke manier wilde bevallen.

14. zusteryvonne

zusteryvonne Actief lid

9 mrt 2011
    149
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee heb gewoon een ruggeprik gehad.

Ik heb het door diverse dingen moeilijk gehad waaronder de bevalling. Mijn zwangerschap was ook niet fijn. Opname kraamafd wat prut en kraamtijd niey leuk. Heel verhaal maar daardoor pnd gekregen.
    Gaan nu heel anders de zwanger schap in. Weet wat we kunnen en willen

Daarom besloten nog 1 maand te wachten zodat we Nog wel kunnen genieten van onze vakantie in sept hihi.
    Heerlijk op de agenda maar voelt hier nu even goed.

15. Bobo

Bobo Lid

12 mei 2011
    38
    0
    6
    Welkom nieuwe meiden! Ik ben zelf ook nog nieuw, haha!
    Ik ben nog helemaal in shock.... afgelopen vrijdag een test gedaan, wit!
    Maar merkte dat er toch iets met m'n lijf was, had ik bij de eerste trouwens niet.
    Vanmorgen weer een test gedaan... hartstikke positief!!!!!

Bijgevoegde bestanden:

16. Meijke

Meijke Niet meer actief

Wow Bobo, wat een knaller op je NOD! Gefeliciteerd :).

17. Meijke

Meijke Niet meer actief

Mamav2e, nog opnieuw getest?

18. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    arnhem
    bobo van harte gefeliciteerd en welkom!

ik voel mijn eisprong gewoon weer!!!!! :)
    voelde m vanochtend aankomen!!!
    heerlijk!!!
    vanacht geklust en om niks te missen vanavond maar n extra keertje!
    ben erg benieuwd!'kijk er nu stiekem toch wel naar uit dat t snel raak mag zijn!

mijn bevalling werd ingeleid was bijna 2 weken over tijd
    het vlotte niet en na lang aarzelen n ruggeprik voor de pijn genomen om 18.00 uur(bevalling om 7 uur sochtends begonnen)
    toen om 24.00 uur 2 uur persen maar hoofdje maakte de laatste draai niet dus een spoed ks
    mijn ruggeprik is ook 2 x mis geprikt....erg last van gehad
    daar ben ik dus nu dan wel weer bang voor maar goed wat heerlijk is dat dat de pijn erdoor helemaal weg gaat!!!!!!
    ik kreeg alleen koorts door de ruggeprik waardoor mijn zoontje 1 week op de kinderafdeling moest verblijven aan een infuusje met antibiotica en dus niet bij mij lag
    omdat ik de eerste 2 dagen mijn bed niet uit kon zag ik hem de eerste 2 dagen 2x per dag n half uurtje................mn hart doet er nog pijn van als ik eraan denk
    dit zou ik dus echt nooit meer zo doen!
    ook hebebn ze in ons ziekenhuis nu een gental ks waarmee je kindje na de ks meteen bij je op je borst(of net erboven) word gelegd dus meteen het huid op huid contact hebt en dat wil ik dus nu wel heeeeel graag!!!!
    denk ook dat ik eerder vioor een geplande ks ga kiezen hoor!

19. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Wow Bobo wat een mooi duidelijke test! Gefeliciteerd!

Noamy,kijk dat is fijn! Kluste!

Zusteryvonne, ik had ook niet echt geluk met zwanger worden al niet moest via ICSI daarna erge rugklachten en bekkeninstabiliteit kon dus nog maar weinig,lage bloeddruk,groot kind die ook nog eens een sterrenkijkertje was dus bevalling was drama,18 uur lang weeenstorm pfff hartslag was erg laag van zoonlief kreeg een ruggenprik maar die sloeg niet aan voelde nog alle pijn en toen heel snel een spoedkeizersnede en klap op de vuurpijl werd zoonlief heel erg ziek waardoor ik dus niet kon herstellen en heel veel stress had gelukkig nu een gezonde zoon hoor maar door alles bij elkaar heb ik veel nachtmerries gehad en was extreem beschermend om hem. Dus hoop als ik weer zwanger mag zijn dat het ook allemaal anders zal mogen gaan voor jou dus ook!

20. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Noamy,wat jij zegt indd over dat je kindje na de geboorte bij je word gelegd is heel fijn kan me dus ook goed voorstellen dat jij dat graag wilt als je dat niet gehad hebt. Ondanks mijn ks heb ik dat dus wel gehad ik werd ontbloot en levi werd lekker bij me gelegd met een dekentje erover zijn we zo naar de rustkamer gebracht en daarna naar mijn kamer hij heeft dus erg lang zo bij me gelegen. Gelukkig heb ik dat dan niet gemist!

Deel Deze Pagina