Dacht al dat je hyper was zou ik ook zijn! Vroeg slapen, des te eerder kun je testen haha Tot morgenvroeg, slaap lekker (als dat lukt, moeilijk als je zoiets van de daken wilt schreeuwen) Testwoensdag, here we come Truste
Even niet geweest en idd maris ik zag m ook heel licht! ben benieuwd morgen ochtend!!! Hier ook nog geen ongi of iets te bekennen....pffff
Zeker lastig ja!! Net een tijdje jelly splash zitten spelen dus nu helemaal suf gepuzzeld. Lekker slapen dus nu, tot morgen! Tnx Naomy! Echt spannend!
HA Gimby, ook wakker zie ik?! En??? Ik net geplast voor t douchen... Hcg strip van sensitest: geen streep... #%>$¥$>!!!! Na t douchen: wel streep ontwikkeld, had gewoon niet goed gekeken, te snel!!! Yeesssssss!!!! Nou ben ik pas hyper, sta gewoon te schaken!!
Wow mariska wat super! ! Gun t jou echt Van harte meis Hier blijft de test wit dus hoop dat mn ongi snel komt en we verder kunnen......
kunnen we elkaar de hand schudden die van mij blijft ook wit.... ik hoop echt dat mn ongi vandaag of morgen komt ik wil gewoon door na deze teleurstelling....
Nogmaals gefeliciteerd Mariska!!! Ik duim dat het een mooie plakbeeb is!! Hier geklust gister, mn ovu was idd positief Wat heerlijk, scheelt gewoon een hele week! Wat ben ik blij dat is soms zo eigenwijs ben en toch gewoon ga testen op cd 10! Ook voel ik flink eipijn, dat heb ik afegelopen 2 maanden ook niet gehad, dus das hopelijk positief! Noamy en gimby, knuffel meiden!! Ik hoop op alsnog roze en anders snel ongi!
meiske dat is zeker fijn dat ervaarde ik deze ronde ook allemaal meer voor het eerst! het voelde allemaal heel goed! maar helaas.... hoop voor jou dat jij over 2 weken n posi test in handen hebt! ik wil nu maar 1 ding en dat is ongesteld worden............... maar nog geen fractie van wat erop lijkt in aantocht....
De moed niet opgeven Noamy! Het kán volgens mij nog steeds, toch? Wanneer heb je voor het laatst getest?