nou sorry maar zo hoopvol wachten is niks voor mij ik heb nu aantal keer de bevestiging dat er niks van een zw te bekennen is dmv de testjes en heb er vanmorgen ook nog 1 gedaan die net zo wit is als die van jou dus laat aub die ongi vandaag nog komen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dat kan ook, dan hoop ik dat je snel ongesteld wordt. Ik ben wel van het hoopvol wachten en hoop nog steeds op een mooie positieve test. Ik zet m'n pijlen op Valentijnsdag
Wow Mariska wat goed!! Het is je onwijs gegund! Nu hopen op een echte plakbeeb! Jammer Noamy en Gimby! Ik heb zo'n hekel aan witte testen!
Thnx! In een ander topic zeggen sommige meiden wel iets te zien op mn kruidvat test, hoop dat ze gelijk hebben!
Die had ik helemaal niet gezien! Heb je die van de action niet gesloopt? Bij mij stonden de streepjes te ver naar links, toen ik ze openmaakte pas duidelijkheid!
Nee niet gesloopt, ik zie gewoon echt niks, ook niet op die kv2v5. Beetje van de eerste "schrik" bekomen? Lastig he als je aan niks anders kunt denken na zo'n mooie positieve test Mariska. Krijg je wel wat uit handen op je werk?
Op die kv test lijk ik wel inderdaad een heel licht streepje te zien... Het lukt op zich wel op m'n werk hoor, kan ik lekker m'n gedachten verzetten zit wel met een hele grote smile!
Hoi! Ik krijg nu zulke lichte streepjes nog dat ik ff wacht tot ze wat duidelijker worden. Heb net nieuwe testen gehaald bij de action. Als die oplopen dan gooi ik er een cb tegenaan! Heb ws ook pas vrijdag m'n innesteling gehad, dus wellicht daardoor te weinig hcg nog...
Lijkt me ook verstandig hoor. Ik zou er ook niet nu al een test tegenaan gooien maar was benieuwd of je dat nog zou doen. Is dit je eerste zwangerschap weer na de MA? Super spannend!
Ja, 2 cyclussen hiervoor heb ik een positieve test in handen gehad, maar dat was een early predictor, en ik hoor op t forum hele slechte verhalen daarover! Dus of t echt iets was (en dus een VM??) weet ik niet, wel heftig ongi geweest toen, dus zou kunnen! Ik hoop eigenlijk dat ik wat kwaaltjes ga krijgen zodat ik tenminste lichamelijk ook bevestiging heb, want t voelt zo dubbel nu... Op wat steekjes thv baarmoeder na voel ik namelijk helemaal niks; heb ik alleen een positieve test en daar wordt ik wel onzeker van, hoop zo verschrikkelijk dat het goed gaat!! Maar vandaag is ook 12 dpo dus misschien dat een heel licht streepje ook wel daarbij past?
Ik kan me voorstellen dat je super onzeker bent nu. Helaas krijg je met zo'n geschiedenis geen echte onbezorgde start van een zwangerschap meer Maar we duimen gewoon heel erg dat het goed zit en de streepjes zullen vast langzaam oplopen totdat je digitaal kunt testen en het echt ziet staan! Wij hebben allemaal veel vertrouwen hoor
Wat goed Mariska! Gefeliciteerd!!! Was in het begin ook onwijs onzeker. Eigenlijk tot afgelopen maandag erg onzeker geweest. Nu ik het gezien heb op de echo en het hartje heb zien kloppen, kan ik pas gaan genieten. Waarschijnlijk zal jij niet zolang op een echo hoeven wachten i.v.m. je verleden?
Klopt, ik mocht zsm komen, maar heb gezegd die maar over 2 wkn op maandag de 24e, dus eigenlijk 1,5 week zo ongeveer! Zal wel inwendige echo worden, hoop dat t duidelijk is! Heb de VK nog niet gebeld, ff afwachten of ik in t ziekenhuis blijf, maar denk gewoon tussentijds naar de VK