Pfff ja... Maar bij jou kan het nog steeds toch? Jij had de 29ste een bijna positieve ovu, stel dat hij na 48 was gesprongen zit je nu pas op 12 dpo toch?
Hier ook. ML werkt tot laat.. 'moeten ' t eigenlijk wel gezellig maken. Eergister was de laatste keer
Ja klopt, ik zet in op Valentijnsdag Zag jij ook geen streepje op mn kv testje vanmorgen? Een paar meiden bij een ander topic gaven aan wel wat te zien (hoop zo dat ze gelijk hebben), maar ik heb geen streepje gezien Ben heel benieuwd. Morgenvroeg nog een action testje, dan vrijdag een kv2v5. Jij gaat testen 10dpo toch?
Mariska van harte gefeliciteerd op naar een mooie plakker en wat fijn dat je al snel bij de gyn terecht kunt voor een blikje naar binnen. Voor de andere meiden jammer hoor hoop voor jullie of op een snelle ongi of toch nog een positieve test. Hier zijn de ovu-testen de afgelopen 2 dagen lichter geweest dan de 1e, maar ga er nog steeds vanuit dat ik komend weekend een knaller in m´n handen mag houden want heb verder echt nog niets gemerkt wat maar tot een ei kan leiden. Wat grappig dat er nog 2 meiden meer bekend zijn in Deurne. Zelf heb ik tot m´n 23ste in Deurne gewoond, nu overgestoken naar ´t limburgse maar nog wel werkzaam in ´t mooiste dorp van brabant!!
hahaha oh wat sterk!! Hihi dat we zo dicht bij elkaar zijn dan dagelijks Werken we alledrie in Deurne
Ik zag niks op je kv.. maar ik denk dat ze niks kunnen zien als jij m in het echie ook niet ziet hoor! Ben benieuwd morgen dan! Of ik op 10 dpo ga testen... ik weet t niet, waarschijnlijk wel ook al neem ik me steeds voor te wachten tot ná NOD...
Me too En wat betreft dat wachten tot je NOD, mission impossible elke maand. Da's toch echt niet te doen he haha
Hahha dat blijft lastig.. Toch is t me vorige keer wel gelukt. Ik vind ongi worden een mindere teleurstelling als een negatieve test. Pff ik zit raar in mekaar geloof ik
Dat is idd wel heel toevallig. Hopelijk zien we over een paar maanden dan een stel zwangere buiken door Deurne heen lopen (en bij iedereen dan denken zou zij die of die zijn haha)... Dat savonds niet kunnen klussen omdat ml er niet is is hier ook iets bekends... Gaf ´t laatst nog bij hem aan ach joh dan maak ik je toch wakker... MANNEN!!!!
Hebben we vorige maand ook gedaan.. kon niet anders.. pffff om 01.00 s nachts terwijl ik om 6.15 op moest... moet er wat voor over hebben he...
Hahaha Gimby ik wordt wel wakker hoor van dat gewiebel Ff serieus: gister positieve ovu, gister geklust, dan is morgen prima toch?? Wordt altijd zo onzeker als het mezelf betreft!
Gewoon elke dag! En een tijdje met de knieën omhoog blijven liggen na de ahum...lozing en nadat je zelf ook nog een keer sterretjes hebt gekeken Klinkt heel raar maar schijnt te helpen! Je BM 'slurpt' dan wat sperma naar binnen.. Klinkt heel vies, maar zo heb ik het ergens op internet gelezen!
Hahaha klinkt geweldig En als je doorslaapt kun je ook aan je man vragen of hij een kussentje onder je kont legt