Hier weer hoofdpijn, zeurende pijn in mn onderbuik. Misschien toch mn ei. Zou wel kloppen met een normale cyclus.. dus vanaaf maar klussen
Hier ook eindelijk duidelijkheid na de mk, gister positieve ovu test Dus ik kan er bij: Zwanger clubje 2e kindje; Bobo-NOD 10 december Mamav2e-NOD 15 december Alf- 2e ronde- NOD 21 december Char- 1e ronde- 8 jan. afspraak gyn. cryo tp. Asun - 1e ronde - NOD 28 december? Meiske80-5e ronde- NOD 28 december Sallie- start januari! Luvvlie - Start Januari! Amaryllis1986- start 1 december Meijke-4e ronde-NOD 11 januari __________________ Datum testen; __________________ Zwanger! ; __________________
Vanavond ongi geworden dus op naar de volgende ronde. Wil iemand mij op het lijstje zetten... Liesje12, ronde 3, 2e kindje, nod 15 januari.
Liesje, balen! Ik was hier even rustig omdat ik een beetje erg veel met alles bezig was, en wij zouden pas in januari starten. Afgelopen ronde alleen in een euhm, wilde bui geen cd gebruikt.. 1,5 dag voor eisprong, wamt die heb ik gevoeld... En nu veeeel klachtjes, erg zere en volle borsten, al paar dagen ongi kramp en moeee. Kan tussen mijn oren zitten, maar zit er mooi wel mee . Dus, de clou van dit verhaal, ik heb wel een nod, de 23e. Kan iemand dit voor mij aanpassen? Ik mag van mezelf vrijdag testen.... Ik zal weer meekleuren hoor! Gezellig
Zwanger clubje 2e kindje;Bobo-NOD 10 decemberMamav2e-NOD 15 decemberAlf- 2e ronde- NOD 21 decemberChar- 1e ronde- 8 jan. afspraak gyn. cryo tp.Asun - 1e ronde - NOD 28 december?Meiske80-5e ronde- NOD 28 decemberSallie- start januari!Luvvlie - Start Januari!Amaryllis1986- start 1 decemberMeijke-4e ronde-NOD 11 januari__________________Datum Zusteryvonne start januari testen;__________________ Zwanger! ;
Wat veel gekletst ik zag een positieve? Gefeli welkom voor de nieuwelingen Hier nog niet ongi maar testen blijven ook wit. Had vorige week zon buikpijn ja misschien had ik toen wel mn ei. Laat de ongi maar snel komen
Hoi meiden. Oooo zit in een dilemma. Net van de ha terug. Weer een hernia 3ex. Nu medicijnen mee gekregen die een paar jaar geleden ook aansloegen bij de pijn die ik toen had. Was anders dan toen maar ook zenuwpijn. Na het stoppen kwam de pijn wel weer op maar was over toen ik zwanger was. Zenuwpujn is hormoongevoelig vandaar dat de pijn minder kan worden. Nu de vraag hopen snel zwanger te worden en mogelijk van de pijn af. Of pillen slikken enhopen dat ze aanslaan met dan de komende maanden niet zwanger mogen worden. Pffff moeilijk Of
Lastig dilemma inderdaad zusteryvonne! Is de pijn zo erg dat het je dagelijks leven beïnvloed? Of kan je met de pijn leven? Als je er mee kunt leven, zou ik zelf voor de optie kiezen om te wachten met de medicijnen en er op gokken dat je snel zwanger wordt en de pijn daardoor ook vanzelf wegtrekt. Medicijnen zijn sowieso een aanslag op je lichaam, dus je hebt best kans dat het zwanger worden daardoor ook weer langer duurt. Succes met het maken van je keuze!
Mag ik me ook bij jullie aansluiten? Ik heb een zoontje van 2j9m en we gaan zo nu ongeveer voor een tweede. Ik heb het lang niet gedurft ivm pnd de vorige keer. Maar inmiddels willen we toch wel heel graag een tweede.
Nou zit dan opeens in het wachtbankje. Ik dacht eind van de week mijn eisprong te hebben. Maar heb deze dus gisteren gehad. Weekend zonder voorbehoedsmiddelen gedaan en gisteren ook. Niet het gevoel dat het raak is. Maar wel weer spannend
zeker spannend weer' voel ik ook nu hopen op n posi test maar eigenlijk realiserend dat de kans niet erg groot is dat t meteen raak is!!!! jouw issue met de medicijnen is ook wat mij treft .... heb ook n topic geopend met meiden die met de pil gestopt zijn in november 2013 daar heb ik in het kort uitgelegd waarom wij ook voor een tweede gaan en dat is mede door de keuze die wij nu moesten maken ivm medicijnen ik heb crohn en reuma en de reuma gaat erg slecht met de medicatie die ik moet gaan gebruiken is de kans op n gezond kind erg veel kleiner dus het is nu of nooit want we gaan de kans op n gezond kind niet verkleinen natuurlijk! daarom per direct met de pil gestopt in de hoop mn reuma en crohn in de tussentijd stabiel blijven en ik niet zieker word.... dus ik begrijp je dilemma maar al te goed alleen bij mij is er geen sprake van uitstel ivm medicijnen maar afstel.... wij volgen daarom ons hart en proberen nog een keer zwanger te raken van een gezond kindje!
Jeetje 'zieke' dames! Wat een dilemma Hier, Omo witte test. Heb de action dingen maar eens geprobeerd. Geen indrooglijntje te zien.
euuhh bedoel je de zw test?? heb je die ook van de action gekocht? ik heb de zw testen van kruidvat 2 voor 5 euro daar teste ik bij mijn zoontje binnen n paar seconde meteen positief mee!!!!