Wow wat een verhaal Mariska!! Jeetje wat zal dat als een shock zijn gekomen, van zwanger, naar miskraam, naar zwanger van misschien een tweeling. Begrijp dat je er moe van bent en een beetje in de war. Wat een spannende week heb je nog voor de boeg zeg. Hopelijk een beetje afleiding deze week. Hoe gaat het met je man? Beetje van de schrik bekomen inmiddels, kan me voorstellen dat het voor hem ook niet niks is. Ohh Asun, balen van die offday gister, vanavond gewoon lekker klussen en dan ben je mooi op tijd.
Wij hebben zaterdagochtend, zondagavond en maandagavond geklust, moet genoeg zijn toch? Zat ook te dubben om de dag of elke dag, maar ach.. we zien wel, het is ook geen straf toch
Dit wilde ik jullie niet onthouden!! Te vaak sex hebben is zinloos. Het duurt gemiddeld 48 uur voordat de zaadvoorraad bij de man weer op peil is. In principe is om de andere dag vrijen dus voldoende. Je mag meer vrijen, maar de kans om zwanger te worden wordt er niet groter op. Langer dan twee dagen wachten om zaad op te sparen is dan ook weer niet nuttig, aangezien het ongebruikte zaad door het lichaam van de man wordt afgebroken. En dit Het nemen van een douche of bad tijdens of vlak na de geslachtsgemeenschap kan de kans op bevruchting verkleinen. Water of zeep kunnen in je vagina de werking van de zaadjes verstoren. Blijf na het vrijen enkele minuten op je rug liggen met je opgetrokken knieen. Dit bevordert dat het zaad eenvoudiger verder getransporteerd kan worden. Zo verhoog je de kans op zwanger worden. Ik las het en dacht deze goede info even te delen!! Truste allemaal
Och en deze dan nadat we laatst erover hadden dat de tweede langer duurde en we t bij meerdere mensen hoorde.,! Het is makkelijker om voor de tweede maal zwanger te worden. Waar. Bij koppels zonder kinderen is duurt het twee keer zo lang om zwanger te worden.
Haha bedankt voor de weetjes Die laatste gaat voor veel van ons hier helaas niet op. Over elke dag niet zinvol... Wij hebben deze ronde gewoon sexy time gehad als we er zin in hadden, niet alleen rond de eisprong elke dag, net na m'n ongi ook elke dag. Een beetje met een gezondere insteek vonden we, vooral ik was er teveel mee bezig, dat er niks aan was in bed. Heb het een beetje losgelaten geloof ik. Nu lijken we weer twee verliefde pubers haha, denk dat dat ook het beste is.. Gewoon doen omdat je zin hebt, krijg je leuke kindjes van Klussen jullie weer om de dag noamy? En gebruik je deze ronde ovu-testen? Hoop dat je ei snel komt, je hebt mazzel met zo'n korte cyclus! Jaloers.. Mariska beetje kunnen slapen? Asun is het nog gelukt met de sexy time gister?
Wij doen t om de dag idd En als we zin hebben maar vind rond mn ei zin of niet! Moe of niet. !! We moeten dan wel anders vind ik t n gemiste kans voor iets wat we graag willen
Begrijp je maar al te goed, deed hetzelfde.. Werd er alleen niet echt happy van. Ben je nog in 2014 uitgerekend als je deze ronde zwanger zou worden? Net wel toch?
Hier ook flink geklust al geeft de ovu test niks aan toch het gevoel dat het me ei was rare buik soort menstruatie pijn heeft maar een dagje geduurd maar tot nu toe in ieder geval geen ongi
Yep het is gelukt.. Beetje stuntelige met mn rug.. Maar ach! We hebben er lol om gehad.. Haha Ik ga op mijn NOD pas testen. Dat is de 31e en Jullie?
Ja gimby je deed hetzelfde maar sext nu elke dag hahahah Dat zou voor ons niet werken of we moeten er elke dag zin i hebben maar dat is niet zo.... Ik vind als t ons om de dag lukt ook al fijn zat!!! En houd me dan maar vast aan de goeie berichten die ik erover lees!! Ik zou als t deze ronde raak is idd nog dit jaar uitgerekend zijn rond 14 dec dat is mn opa zijn bday dus hoop dat dat een goed voorteken is!! Maar eerlijk gezegd denk ik echt niet dat t nu zo snel raak zal zijn......t zal nog wel ff duren vrees ik dus idd t verhaal dat de 2e sneller gaat gaat voor vele van ons niet op.......daarom plaatste ik t ook t is toch maar vreemd he bah Ik gebruik de rondes alleen n ovu test om mn ei echt te bevestigen als ik m voel gewoon voor mezelf Afg ronde heeft mw dat 3 testjes gekost!!! Asun fijn dat t toch gelukt is Bij mij met die bechterew in mn rug is t ook vaak geen pretje hoor maja n kindje zonder sex komt r niet he hahahahah Dus soms is t even de tanden op elkaar Gister ook sexy time gehad!! T klussen is weer begonnen!! Blub dat is echt eipijn!!!!
owkee.... na mijn 3 zwangere collega's, 2 zwangere collegas van mn vriend, mn vriendin die net van de tweede bevallen is , een neef van mn vriend de derde krijgt en mn schoonus die zwanger is van de tweede en vandaag dr eerste echo heeft gehad en de echo foto de hele fam door gaat behalve naar mij kon mn dag niet meer stuk natuurlijk!!! en dan die uitgerekende datum!! 15 oktober terwijl mijn zoontje 19 oktober jarig is kregen we net het bericht dat een andere neef van mn vriend ook zwanger zijn en ook 15 oktober uitgerekend zijn van de tweede.................... sorry hoor maar word nu ECHT niet goed ervan ik kan me er NIET niet meer druk om maken en denken ach t zal voor ons ook snel raak zijn........ word er gewoon verdrietig van.....sorry weer voor mn geklaag....
Noamy knuffel het is ook soms zo rot allemaal !!!!! Hier is mijn beste vriendin zwanger ik gun het er zo maar me zelf ook heel erg ik snap je vedriet maar geloof me bij jullie komt het ook goed !!!!
Ja hoor, ik had gisteren een knaltest en vandaag een heel licht streepje en ik barst van de buikpijn. Mijn ei komt eraan Vanmorgen nog even gezellig gemaakt (om kwart voor 6... maar ja, je moet wat als zoonlief vroeg wakker is) en dan morgenavond maar weer en dan heel erg duimen. Ik ga nog even denken wanneer ik ga testen! Misschien de 30e en anders de 2e (ik test nog met manlief en maandag en dinsdag moeten we zo snel weg). Verder zijn er dus veel eitjes goed gebruikt lees ik haha. Sexytime overal En Noamy, wij herkennen allemaal je verdriet helaas. Wat onwijs moeilijk he. Ik kan er ook heel verdrietig van worden. Maar goed, we moeten proberen om toch positief te blijven. Onze tijd komt nog wel! Duim, duim! Hier een drukke werkdag gehad en had me ingeschreven om vanavond te sporten. Gisterochtend leek dat een goed idee, nu heb ik helemaaaaaaaaaal geen zin haha. Maar goed, ingeschreven is ingeschreven dus toch maar gaan straks. Eenmaal daar zal het wel gaan denk ik. Fijne avond alvast!
Wat vervelend meiden, zoveel zwangere dames in jullie omgeving. Kan me voorstellen dat dat erg confronterend is