We gaan voor een 2e!!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Liesje12, Nov 16, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Asun

Asun Niet meer actief

Joehoeee dochter hier al de hele dag zindelijk. Zowel. Plassen als poepen.. Dat laatste is altijd nog een beetje spannend maar ging vandaag heel goed! Ik ben een trotse mama!

2. gimby

gimby Fanatiek lid

Feb 20, 2011
    2,026
    0
    36
    Knap kind!!! Super goed :D

3. Vinexkindje

Vinexkindje Fanatiek lid

Jul 2, 2012
    2,274
    1,106
    113
    Super knap, Asun! Weer een nieuwe ontwikkeling! Hoe is het verder met je rug en het ziek zijn? En was je man verzekerd voor de fiets?

4. Mariska1985

Mariska1985 Fanatiek lid

Jan 7, 2014
    3,156
    233
    63
    NULL
    NULL
    Wat goed zo zindelijk! Gefeliciteerd!

5. Asun

Asun Niet meer actief

Rug gaat langzaam iets beter.. Koorts is weg, alleen nog moe.
    En de fiets is verzekerd! We krijgen alles terug.
    Rot begin vd week maar eind goed al goed!

6. Vinexkindje

Vinexkindje Fanatiek lid

Jul 2, 2012
    2,274
    1,106
    113
    Haha na alle pech en ellende is dit een stuk beter berichtje! Gelukkig maar! En dan je dochter erbij opgeteld en dan was het best een goede week ;)

Mariska, hoe voel jij je??? Red je het nog met dat wachten?

7. gimby

gimby Fanatiek lid

Feb 20, 2011
    2,026
    0
    36
    Fijn dat je je weer wat beter voelt asun en natuurlijk dat de fiets verzekerd was en je alles terug krijgt :)

Wie is de mol begint ladies!!
    Ik zit op Suzan, ben benieuwd naar de hints.. Leukste aflevering van het seizoen meestal.

8. Meiske80

Meiske80 Fanatiek lid

Oct 13, 2013
    3,319
    7
    38
    Kinderopvang
    Brabant
    Ja thuis ook wel een beetje.. maar sinds ik samenwoon met VL moet ik me er bij neerleggen dat het nooit meer écht netjes wordt :p Altijd is er wel iets wat vies is geworden... Vooral als er visite komt ben ik wel erg hoor...Toen ik alleen woonde met mn meissie was alles altijd spic en span. Ach ik heb t er voor over ;) Ik ben trouwens alleen poetshulp op maandagochtend he, mn eigenlijke werk is in de kinderopvang (ook veel poetswerk hoor ;))

9. Mariska1985

Mariska1985 Fanatiek lid

Jan 7, 2014
    3,156
    233
    63
    NULL
    NULL
    Whhaaaaaahhhhh ik dacht Sophie, wat een aanwijzingen heb ik gemist zeg!! Hoe lang zat je al op Suzan Gimby? En waardoor?

Gelukkig dat je de fiets vergoed krijgt Asun, klein beetje pleister op de wonde gelukkig!

Hier: wachten is zoooo moeilijk! Ik heb nu echt maandverbandjes vol bloedverlies maar vanmiddag nog terecht gekund bij de Gyn en m'n baarmoeder ziet er niet uit als dreigende miskraam. De tijd zal het leren... Het slijmvlies ziet er echter zoooo doorbloed uit, dat het volgens haar logisch is dat ik bloed verlies. De vruchtzak van 1 van de beebs lijkt wat kleiner nu dan maandag, dus zou kunnen betekenen vanishing twin, maar is nu nog niets op te zeggen, ik moet gewoon afwachten afwachten afwachten....

10. Meiske80

Meiske80 Fanatiek lid

Oct 13, 2013
    3,319
    7
    38
    Kinderopvang
    Brabant
    Ohhh Mariska wat spannend!! Vanishing twin klinkt wel akelig :( Ik duim door!!!

11. noamy

noamy Fanatiek lid

Oct 12, 2010
    3,671
    0
    0
    administratief medewerkster
    arnhem
    Wat n nare berichten Mariska
    Wachten lijkt me hel!!
    Sterkte

Hier net sexy time gehad jeej whahaha
    Erna heerlijk saampjes gekletst hoe het zou zijn met n tweede....of hij of zij dan net zo knap lief en leuk is als ons zoontje!! Hahahaha

12. gimby

gimby Fanatiek lid

Feb 20, 2011
    2,026
    0
    36
    Oh wat klinkt dat akelig Mariska :(
    Hoop dat je maandag twee mooie kleintjes ziet..

Noamy, goed bezig!!!:D

13. Mariska1985

Mariska1985 Fanatiek lid

Jan 7, 2014
    3,156
    233
    63
    NULL
    NULL
    Wat fijn Naomy! Het klinkt alsof jullie gesprek laatst goed geholpen heeft en of de vlindertjes terug zijn :D

14. noamy

noamy Fanatiek lid

Oct 12, 2010
    3,671
    0
    0
    arnhem
    Thx mariska ja schijnbaar goed geholpen en ben mijn instelling ook aan het veranderen om er wat losser in te staan voor hem met zw worden waardoor er wellicht minder druk is

Ga jij nog wat leuks doen om je gedachten n beetje te verzetten

15. Asun

Asun Niet meer actief

Oww Bleggh hier misselijk!
    Ben ik nog ziek of is het wat anders... :D

Naomy,
    Wat fijn voor jullie, hopenlijk een mooie test eind vd maand!

Wie is de mol,
    Whahaha. Wat een goeie mol hè! Geniaal

16. Vinexkindje

Vinexkindje Fanatiek lid

Jul 2, 2012
    2,274
    1,106
    113
    Haha, ik wou al zeggen, op de kinderopvang poets je ook wat af. Zowel de kids als de omgeving zijn om de haverklap vies ;)

17. Vinexkindje

Vinexkindje Fanatiek lid

Jul 2, 2012
    2,274
    1,106
    113
    Mariska, wat een onwijs moeilijke tijd voor je! Tussendoor nog gekeken en nog steeds geen duidelijkheid. Wat een verhaal. Ik kan me voorstellen dat deze week eeuwen duurt en dat je er heel erg onzeker van wordt. Ik duim me suf!!!!

Zoonlief ligt gewoon nog steeds op bed terwijl wij er al 5 kwartier uit zijn vanwege werk. Waarom slaapt hij nooit uit als wij ook uit kunnen slapen haha. Je zult zien dat hij morgen weer om 6.15 present is! :D

18. Asun

Asun Niet meer actief

Jeej Mariska, wat een onduidelijkheid! Pff hopenlijk Volgende week wel echt duidelijkheid!

19. noamy

noamy Fanatiek lid

Oct 12, 2010
    3,671
    0
    0
    arnhem
    Asun hoop voor jou die misselijkheid ook n ggoed voorteken is en je n posi test in handen krijgt over n week

20. Asun

Asun Niet meer actief

Dat hoop ik ook.. Maar is misschien wel een beetje aan de vroege kant..
    Hoe is t verder met jou Naomy?

Share This Page