We gaan voor een 2e!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Liesje12, 16 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meiske80

Meiske80 Fanatiek lid

13 okt 2013
    3.319
    7
    38
    Kinderopvang
    Brabant
    IK BEN HIER :D
    Hahaha lange werkdag gehad (half acht tot half zeven) en mn meisje net weer thuis gekregen van mn ex, dus ff quality time!! Heerlijk, had r zoooo gemist! En ze had dr rapport mee, ik ben een trotse mama! Ze doet heel erg dr best dat vind ik t belangrijkste. Maandag gesprek op school.
    Verder geen klachten hier, voel me alleen niet zo fit, maar er heerst vanalles dus ik hoop dat het niet doorzet. Meisje ook last van dr keel en dr oren :(
    Welkom Jmay! Actieve leden zijn altijd welkom! ;)
    Ohhh ik hoop zo op roze streepjes voor iedereen! Nog n klein weekje geduld...

2. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    oke ! zal eens gaan google'en ben wel benieuwd!

haha we hebben 3 dagen van te voren gezellig gemaakt, de dag ervoor en 2 dagen erna, niet super veel dus. maar op zich moet 1 shot genoeg zijn toch haha

dit waren mijn ovu testen vorige maand.
    de dag na de positieve test had ik buikpijn tot een uur of 15 en daarna was de test ook lichter.

Ja idd, ik zelf dacht dat het nog niet regelmatig was hihi omdat ze zeg maar nog niet gelijk zijn :) maar dat is het dus wel

3. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    Idd je best doen meer kun je niet doen toch ! wat super, logische dat je trost bent.
    is het een soort 10 minuten gesprek ?

Er heerst inderdaad van alles, mijn man is ook al een week ziek ...voorhoofdholte ontsteking, onwijs verkouden en hoesten, een weer daarvoor ons meisje ook ziek.
    hoop dat ik overgeslagen word :$

4. Meiske80

Meiske80 Fanatiek lid

13 okt 2013
    3.319
    7
    38
    Kinderopvang
    Brabant
    Ja gewoon een 10 min gesprek. Het is nog lastig om te peilen hoe het écht gaat, vorig jaar van school geswitched en groep 2 overgeslagen. Maar nu scoort ze dus middelmatig en soms zelfs twijfelachtig dus ik ga bijna denken dat ze gr 3 lekker nog een jaartje mag doen! Dat heb ik liever dan nog jaren op dr tenen moeten lopen.. voor nix!

Hoe oud is jullie 1e? Meisje/jongen?

5. Meiske80

Meiske80 Fanatiek lid

13 okt 2013
    3.319
    7
    38
    Kinderopvang
    Brabant
    Oh stupid me!! Ik zie t nu in je handtekening.. sorry!!!

6. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    Ja dat is niks voor haar idd !

Ik heb een dochtertje van nu bijna 17 maanden :D

7. Meiske80

Meiske80 Fanatiek lid

13 okt 2013
    3.319
    7
    38
    Kinderopvang
    Brabant
    Leuk!! :D
    Ik heb n dochter van net zes.... <3

8. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    Leuk ! grote meid al
    ze zal het vast helemaal geweldig vinden als ze en broertje of zusje krijgt

9. Meiske80

Meiske80 Fanatiek lid

13 okt 2013
    3.319
    7
    38
    Kinderopvang
    Brabant
    Jaaaah klopt, ze wil t zoooo graag!! Ze vraagt het ook steeds, wil je dat mammie? En als ik dan zeg, ja, dan vraagt ze of mn vriend het wil Als ik dan zeg ja.. dan zeht ze: DOE DAN!! Hahahaha ze moest eens weten... Dat maakt voor mij dat ik t nog extra graag wil! Buiten onze eigen wens, is dat mn grootste drijfveer, en de ouders van mn vriend opa en oma maken.. lijkt me ook fantastisch :) Pffff raar he, dat zo'n kleine wezentje op zoveel levens invloed heeft??!

10. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    Ja echt bizar, en bijzonder tegelijkertijd !

Ik kan ook niet wachten, ben op zich best bang dat het lang gaat duren voordat ik zw ben.
    na de bevalling is mijn lichaam onwijs veranderd, oa 35 kg lichter enzo..

11. blub29

blub29 Actief lid

14 jan 2014
    109
    0
    0
    zo meiden ff een hoop bijgelezen !! leuk he die rapporten weer hier mijn meid ook een super rapport .jmay welkom gezellig zo , meiske herkenbaar hoor zo een iniminie zet de wereld op ze kop

hier het weekend dienst vanmorgen al een keer opgeroepen nu weer vlgs mij slaat het voorjaar letterlijk in hun bol hahah ach het belooft een gezellig druk weekend te worden . jullie nog iets leuks doen van het weekend ?
    hoe gaat het met jou mariska ?
    bijna maandag dan kreeg je weer een echo toch ?

12. Vinexkindje

Vinexkindje Fanatiek lid

2 jul 2012
    2.274
    1.106
    113
    Nee, alleen om er doorheen te rijden dus wel eens leuk om er echt een week te blijven. En super leuk dat onze zoon dan bij de dieren kan kijken, en in het zwembad in de tuin, op het klimrek en in de speelkamer kan spelen voor 430 euro per week! :$ Moet je eens in een landalhuisje proberen in de zomer. Wij zijn blij :D

13. Vinexkindje

Vinexkindje Fanatiek lid

2 jul 2012
    2.274
    1.106
    113
    Welkom, Jmay! Ik hoop dat je hier heel snel weer zwanger weg kunt ;):D

14. Asun

Asun Niet meer actief

Goedemorgen!
    Dat klinkt heerlijk zeg! Wij gaan ook naar Oostenrijk (en Italië) we zitten in een appartement bij Fiss

15. Meiske80

Meiske80 Fanatiek lid

13 okt 2013
    3.319
    7
    38
    Kinderopvang
    Brabant
    Wow 35 kilo LICHTER??? Hoe doe je dat? Dat lijkt me ideaal hahaha ben ik gelijk op mn ideale gewicht :D
    Het zou ook juist in je voordeel kunnen werken he... maar ik was in de 1e ronde zwanger van de eerste... en nu dus al ronde 8 :( Had ik me ook wat anders voorgesteld maarja..

16. Mariska1985

Mariska1985 Fanatiek lid

7 jan 2014
    3.156
    233
    63
    NULL
    NULL
    Gezellig hier!!
    Ja Blub, maandag weer echo. Ben benieuwd, nog steeds buikpijn en bloedverlies, wordt er een behoorlijke portie sacho van, wil gewoon heel graag hartjes zien, of minstens 1 van de 2 in ieder geval!

17. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    @mariska gefeliciteerd met je zwangerschap , zie in je onderschrift dat er wat onzekerheid is ?
    Wat rot dat bloed , maar hou de moed hoor ik verloor bij mijn dochter ook regelmatig bloed.
    Snap dat je er chagerijnig van word :(
    Ik ga voor je duimen dat er de 24ste een hartje klopt en misschien wel twee !

@blub jij hoeft ook nog maar een weekje te wachten spannend !

@meiske
    Ja ik weet het ook niet :( in het zkh veel onderzoeken gehad omdat ik in een korte tijd echt heel snel afviel maar alles is veder goed..
    Na de bevalling was ik z'n 80 kg en nu nog maar 48
    En het komt er maar heeeeel moeizaam aan...en gaat er ook heel snel weer af.
    In mijn geval nu dus ondergewicht en had gelezen dat dat ook in je nadeel kan werken met zwanger worden :(

Ja dan is 8 maanden wel lang he...als het bij de eerste in 1x gelukt is.
    Hoop dat we allemaal op roze mogen !

18. Vinexkindje

Vinexkindje Fanatiek lid

2 jul 2012
    2.274
    1.106
    113
    Jeetje Jmay, dat is wel heel weinig! Dan zijn wij meteen niet meer zo jaloers hoor. Ondergewicht lijkt me ook helemaal niet fijn en voor het zwanger worden kan het inderdaad ook een nadeel zijn. Anderzijds, zolang je menstrueert, weeg je blijkbaar nog wel genoeg!

19. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    Ja idd je hoeft er niet jaloers op te zijn hoor haha doe mij maar 10kg meer
    Ben er heel ziek van geweest na de bevalling dat het zo snel eraf ging.

Ja ik word gelukkig wel gewoon redelijk regelmatig ongi en heb een eisprong dus wat dat betreft zit t wel goed.
    Maar had ook gelezen dat een innesteling met ondergewicht moeizaam gaat of was dat nou met overgewicht ?

20. gimby

gimby Fanatiek lid

20 feb 2011
    2.026
    0
    36
    Hoi!! :D
    Wat fijn dat je meisje weer bij jullie is. Fijn dat ze zo goed haar best doet op school, da's toch het allerbelangrijkste.
    Hoop dat je niet ziek wordt! Het heerst echt, wij zijn allemaal niet fit. blehh

Deel Deze Pagina