Naomi. JEe dat is ook heftig. Hoe oud is jouw eerste nu? Ik zou er dan ook voor gaan idd en dan maar zien. Wij hebben om deze reden ook besloten niet aan de medicijnen te gaan en dan maar even pijn leiden. Ik hoop dat ik net als bij de eerste minder zenuwpijn ga krijgen. Na de bevalling ed en de pijn komt dan weer, dan ga ik gewoon aan de pillen. Dan wil ik geen kinderen meer. Maar we zouden dus pas 2014 januari beginnen. maar was eerder ongesteld geworden en heb zo'n handige APP op mijn mobiel, die ik niet had bijgehouden. Vanmorgen getest en heb idd mijn eisprong gehad morgen nog een keer testen, indien dat het streepje weg is dan weet ik zeker dat ik mijn eisprong heb gehad. Dus we wachten het af, zou leuk zijn meteen raak, maar denk het niet. Gevoel zegt altijd wel wat. Maar we wachten het af. Allemaal heeeeeel veel succes. ZO weer met mijn mannetje naar de Huisarts i.v.m oorontsteking. Heeft al een kuur gehad, maar de koorts komt weer terug grrr.
Ja zw. test van action. Las er slechte berichten over, vals positief enzo. Maar ik moest ze een keer proberen voor 2.49 Morgen ben ik bij een Kruidvat. Als ik donderdag (23dpi) niet ongesteld ben test uk nog eens. Heb iig fles roze bubbels gekocht voor oud en nieuw
Mijn zoontje is in oktober 2 geworden! Ik kies nu idd ook voor de pijn en zie het erna wel De reuma zit ook in mijn rug . Bechterew Onderrug en bekken en si gewrichten Zien actieve ontstekingen en al kleine vergroeingen . Best heftig allemaal maar hopelijk mag onze droom nog uitkomen En mag ik daarna toch nog in redelijke gezondheid mijn kindjes opvoeden! succes met je kindje... vorig jaar ook het oorontstekingsdrama met zoontje gehad echt vreselijk zielig!
Jee heftig. Hoop dat je geen klachten hebt tijdens je zwangerschap. Hij heeft nog steeds oorontsteking. Vorig jaar ook veel ontstekingen gehad. Maar hij geeft geen pijn aan. Dus merk het ook vaak niet. Begin vlg jaar naar de kno. Ben benieuwd
jammer maar idd op naar ronde 3 meis hier nog steeds op het wachtbankje... mijn nod is volg week dinsdag de 24e maar voel niks geks dus het zal echt niet raak zijn ben dan zeer benieuwd of mijn cyclus 28 dagen of er rondom is!!! lets hope so! wel heb ik(sorry hoor) wat meer soort van doorzichtig afscheiding/slijm telkens met afvegen.....zal wel pilstopverschijnselen zijn denk ik..... ff lekker off topic wat zijn jullie plannen met de kerst!!??? wij gaan eerste kdag altijd met de fam van mijn vriend uit eten en tweede komen mijn ouders,opa en oma's en tante en neefjes en nichtjes en zusje en vriend naar ons! maken allemaal wat te eten en kadootjes onder de boom! heb er wel weer zin in deze knusse en gezellige dagen! ik wens daarom iedereen alvast hele fijne dagen toe en een vruchtbaar (voor iedereen die dit jaar nog niet zwanger is natuurlijk) jaar toe!!!!!!!!!
Heftig meiden. Hier nog niet ongi maar zoals ik laatst al zei vorige waand werd ik ook pas op 42 ongi zit nu op 31 we shall see mn testen blijven negatief dus laat de ongi maar gauw komen
Jammer Alf! Veel succes in de nieuwe ronde! Hopen dat jouw gevoel de verkeerde is Naomy haha! Kerstdagen klinken erg gezellig! Wij gaan kerstavond naar mijn vader en stiefmoeder, eerste kerstdag naar mijn moeder en stiefvader en tweede kerstdag zijn we bij mijn schoonmoeder. Lekker druk haha! Maar goed ook, want ik zit ook op het wachtbankje. Lekker veel afleiding haha!
hahaha ja ik weet t niet vaak is je gevoel goed toch? en die zegt niet zwanger want voel niks geks whahahahah dat soort dingen kan ik me van de eerste ook niet meer herinneren....ja toen dacht ik ook dat t niet raak was!! whhahaha klinkt ook erg gezellig jouw feestdagen!!!!!
Wij gaan ook voor een 2e superspannend weer allemaal! Maar leuk om alle ervaringen hier weer te lezen. Vorige keer in 1x raak dus we gaan zien hoe lang het nu gaat duren.... Veel succes allemaal.
Balen. Zie dat we gelijk op lopen. Ik ga ook voor ronde 3 en ook nod 15 januari. Alleen heb ik een langere cyclus met een lf van 17 dagen. Lekker balen. Ben benieuwd hoe het volgende maand is. Nu maar weer gezellig maken met de kerst.
ach jeetje.... idd op naar de volgende rond ook maar proberen hoe moeilijk t ook is positief te blijven! welkom kimlee ben benieuwd of het nu ook snel raak mag zijn!
Tuurlijk blijven we positief. Hoe graag we ook nú zwanger willen zijn, we weten dat we nog niet mogen klagen. Er zijn zo ontzettend veel meiden die soms al jaren bezig zijn. Dat vind ik echt naar. En met onze eerste had ik steeds cyclussen van 50/45 dagen. Dus ik ben nu blij met rond de 30. We moeten er gewoon vanuit gaan dat het binnenkort een keer raak is.
super instelling!!!! zo denk ik dus ook! was bij ons met mijn zoontje ook relatief snel raak in de 5e ronde! en ook dan duurt te lang als iedereen om je heen zwanger word en vaak al snel maar idd ik realiseer me ook enorm dat er meiden zijn die helemaal niet zwanger kunnen worden of jaren bezig zijn met allerlei behandelingen!
Leuk om jullie verhalen te lezen. Wij gaan ook voor een tweede. Ben nu een half jaar gestopt met de pil en daarna eerst twee lange cyclussen gehad. 46 en 89 dagen Gelukkig de vorige 29 dagen, dus er is weer hoop. Ik kan na kerst testen, ben benieuwd. Ik lees nog even lekker met jullie mee..
Jammer alf. Hoop dat de 4e ronde wel raak is? Hier mijn NOD op 30 december. Zou toch bijzonder zijn om dan een positieve test te hebben. Maar denk dat het niet gelukt is. Gevoel zegt dit en deze is vaak wel goed. Wij hebben 1e kerstdag de mijn ouders en schoonouders op bezoek met eten en 2e kerstdag gaan we naar sprookjesworderland in Enkhuizen. Mijn man is die dag ook vrij en gaan we lekker smiddags daar heen. Is voor ons om de hoek en zooooo leukkkkkk. Ik denk dat we savonds lekker makkelijk pizza gaan eten hahaha.
Mijn nod is ook 24dec trouwens!! Ik heb mega last van stemmingswisselingen pfffff..... ben erg emo of heel chagie!!! Kan ook komen door vermoeidheid omdat mn zoontje elke dag nog wakker wordt en een fles wil. ben aant afbouwen door meer water in de fles te doen en zo uiteindelijk alleen nog maar water, zodat hij daar niet voor hoeft wakker te worden Vermoeind is het wel!! Heb jij nu rekbaar slijm naomy? dat was bij mijn vorige zwangerschap mn enige symptoom, na mn ei rekbaar slijm (paar dagn voor nod dacht ik!)