Dat zou dan in ieder geval betekenen dat je extra pilletjes werken! Morgen pas om 11.50! M'n moeder gaat morgen mee, wel zo fijn!
Pfff wat lang wachten nog Heb zo met je te doen. Hopelijk morgen de beste uitslag mogelijk, dan is het wachten nog ergens goed voor geweest... Fijn dat je moeder meegaat! Laat je even iets weten als je geweest bent? Sterkte/succes!!
Hoop dat jullie gelijk hebben meiden Net weer bloedverlies, klein beetje slijmerig (sorry), volgens mij geen goed teken..
Hoop dat het niet erg is Lenny. Nee eigenlijk niet Mariska, wel stolsels (iew, sorry) haha Net was het weer weg, nu weer bruinig van kleur. Echt ik hoop zo dat het niet mn ongi is. Dan zou mn lt maar 6 dagen zijn. En dat is echt te kort. En mn cyclus niet 48, maar 27!! dagen Jij nog misselijk Asun?
Innesteling kan zeker, absoluut, 100% met bloedverlies gepaard gaan hoor, Gimby! Dus ik heb nog alleeeeee hoop! En jij bent hier toch de positivo met hoop? Het MOET gewoon raak zijn! Grappig dat het voor iedereen een bevrijding is zonder ovus. Ik heb deze maand voor het eerst ovu's gebruikt en dat geeft ons juist rust omdat we nu niet 4 weken lang om de dag hoeven te klussen (vanwege wisselende cyclussen altijd een erg ruime marge). Ik voel me nu dus veel relaxter omdat ik er even niet zo mee bezig hoef te zijn. Blijkbaar is soms wel en soms niet ovu's de beste tactiek?! Super spannend, Mariska! Ik duim me suf! En je hebt ons al zo vaak verbaasd dat ik er heel erg rekening mee houdt dat er morgen ook weer een spannende positieve wending komt Fijn dat je moeder mee gaat! Welkom, Lenny! Kom maar op met alle verhalen! En, Asun, dat klinkt super goed, meis! Ik hoop dat je lichaam je niet in de steek laat en dat je gewoon al last hebt van de eerste kwalen! Duim, duim, duim!
Fijn dat het voor jou ook positief is, het gebruik van ovu-testjes. Voel jij al iets Mariska? Ben normaal ook best positief ingesteld, maar het maakt me wel erg onzeker dit bloedverlies. Zeker omdat de vorige ronde mn lf maar 8 dgn was en nu misschien maar 6 en als google-verslaafde lees ik weinig goeds over een erg korte lf Hebben jullie nog plannen vandaag? Gelukkig is het droog, vandaag officieel lente, jippie!
spannend Gimby ik heb goede hoop voor je hihi @Mariska pff wat spannend zeg..ik ga ook heel erg voor je duimen . Ik ga morgen denk ik een testje proberen hihi
Jeej, de eerste tester meldt zich al. Zet hem op, Jmay! Hopelijk mag je hier snel alleen van de zijlijn meekletsen (niet gemeen bedoeld he!) Ik snap je heel goed hoor, Gimby! Je wil gewoon dat je lichaam zich aan de regels houdt en dat betekent geen hele korte lf. Maar zolang het niet doorzet, is er echt nog alle hoop. Ik ken zelfs een paar vrouwen die bij de echo 3 weken verder bleken te zijn. Die hadden het bloedverlies van de innesteling aangezien voor een menstruatie. Maar wat ik al zei, ik snap je heel goed. Ik duim, duim, duim!
Hope so! Jij hebt morgen gewoon een knaller! Baal een beetje dat ik morgen moet werken, wil al die (hopelijk) positieve berichten niet pas morgenavond lezen. Mariska en MJay op roze! Heb je er zelf een goed gevoel over?
Ik weet het echt niet ... zo lastig.. heb nergens meer last van .. wel af en toe wat messen steekjes/prikjes in mijn buik maar veder eigenlijk weinig.
Ja is zo lastig he. De meeste meiden denken van alles te voelen en zijn niet zwanger en anderen voelen niks en hebben een knaltest. *duim voor je* Test je alleen of samen met je vriend/man?
Dan is hij óf heel vroeg weg, of jullie slapen lekker uit Spannend! Wat doe je als hij positief is? Bellen of wacht je tot hij thuis is?