Hahahaha ja idd woon hier een beetje. Ja morgen weer een test doen hoop zo dat ie donkerder is en die andere test me niet in de zeik neemt want dan koop ik die kruidvat testen echt nooit meer grrr haha Pff belasting aangifte gedaan mogen 350 euro terug betalen
Oh balen, Jmay, dat je moet betalen! Wij krijgen altijd veel terug dus ik vind het helemaal niet erg om aangifte te doen haha.
Nope ik voel nog steeds niks.... Ook geen slijm... Zul je net zien he net nu ik geen ovu testen gebruik pffff Om de dag lukt nog steeds gelukkig... Gister avond nog en dan morgen weer.....!!!!
Raar hoor, Noamy. Jij voelt je ei altijd zo goed. Zou je wel veel rust geven als je weet dat hij er is toch? Hopelijk komt hij ineens opgedoken haha.
Hoi dames, Mag ik me bij jullie aansluiten? Ik slik vanavond mijn laatste pil en daarna gaan we weer proberen. Groetjes
Ja hoor, Noa, gezellig! Spannend hoor om voor een tweede te gaan. Hopelijk is het snel raak! Heeft het bij jullie eerste lang geduurd?
Gezellig Noa ! @vinexkindje Nou das lekker dan haha Kreeg vorig jaar wel veel terug omdat ik dat jaar thuis zat Maar nu dus niet grr En laatst kreeg ik nog 1 binnen over 2011 was ook niet misselijk 600 euries zucht... Vriendin komt zo op visite ze is nu 24 w zwanger en vanochtend bleek bij de vk dat ze een torenhoge bloeddruk had dus morgen moet ze weer terug komen met haar urine enz Hoop dat t geen zw vergifteing is. Laar haar gelijk ff naar me test turen hihi
@JMay, dat klinkt niet goed voor je vriendin. Had mijn nichtje ook...maar ze had er geen last van zei ze. 2 dagen later lag ze in het ziekenhuis. Daar moest ze blijven totdat de kleine met 37 weken gehaald werd. Veel succes voor je vriendin. @ Vinexkindje; de eerste was bij ons bij de twee cyclus raak. De eerste cyclus duurde wel een dag of 60. Maar was na 3 maanden zwanger. Heb een aantal jaren geleden en MA gehad, toen was ik ook binnen 3 maanden zwanger. Heb dus nu ook goede hoop. Maar je weet maar nooit. Ik heb alleen een dilemma. Ben nu een soort van basis verzekerd met aanvullend tandarts en fysio. Verder niets dus. Hoop dat alles toch nog goed geregeld is als ik in december overstap. Weet iemand hoe dat zit met kraamzorg, omdat je die al vroeg aan moet vragen?
Vinex raar he Ik snap t ook niet normaal voel ik m mega goed met best wat ongi pijn maar nu dus nog niks gehad Ja wel ietsje ongi pijn maar niet zo heavy Welkom noa
Noa Volgens mij wordt je kraamzorg gewoon vergoed door de verzekering die je hebt op het moment dat je het gebruikt. Als je dus in januari bevalt, dan kun je nog gewoon je verzekering ophogen volgens mij. Qua abonnement, volgens mij moet je dan niet via snel reageren maar via 'plaats een reactie' en dan ergens een vinkje aanzetten. Maar ik heb zelf geen abo dus weet het niet zeker Noamy Ja echt raar. Het vrouwenlichaam is niks van te maken he. Jij was nog wel zo mooi lid van het groepje 'mooie cyclussen' dus ik hoop dat je dat lidmaatschap nu niet gaat vergooien en mee gaat doen met 'wij lange onregelmatige cyclussen'
Thanks Vinexkindje..dan zal ik eens gaan kijken. Zal eens voor de zekerheid met de verzekering bellen als het zo ver is. Maar voor hetzelfde geld duurt het nog maanden.
Hey ladies, wij zijn vanmiddag ff bij de gyn binnengelopen, met de vraag of we een keer op gesprek mogen omdat het nu sinds de MA van december weer zo lang duurt... en we mogen dinsdag! Pfff wel spannend.. ben wel heel benieuwd (en hoop stiekem dat het niet nodig gaat zijn...) Nu jij niet meer gaat testen donderdag Gimby, verzet ik mijne naar vrijdag denk ik... Komt me beter uit
Fijn Meiske! Dat is al lekker snel! Je kunt een ABO op het onderwerp krijgen door bovenin onder je naam op 'onderwerp tools' te klikken en dan abonneren of zoiets... Bij mij staat ie op directe notificatie per mail, dan krijg ik steeds een berichtje als er iets gepost is, erg fijn!
Spannend, Meiske! Maar wel fijn dat als je die stap eenmaal neemt, dat je dan snel terecht kunt. Het zou alleen nog wel fijner zijn als je voor dinsdag met een posi test zit
@Noa idd,, ben benieuwd hoe het gaat lopen hopelijk is het loos alarm @Meiske wat super dat het zo snel kan , hoop dat het niet nodig is maar anders hoop ik dat er gauw stappen ondernomen kunnen worden pff hier echt heel veel rugpijn. blegh
@ Noamy: ja wij vinden het ook vreemd dat het zolang duurt... Volgende week hebben we een advies gesprek. Ze hebben 2x mijn cyclus gevolgd, sperma onderzoek bij manlief gedaan en een baarmoedermond. Volgende week dus maar even afwachten. Ik voel al dat ik tegen mijn menstruatie aanzit. Weet dus eigenlijk al dat het weer niet gelukt is.... Nu maar even m'n gedachten verzetten en lekker paardrijden Ik praat graag met jullie mee, als het goed is!