Ik moet trouwens nog even wat terug gaan lezen zodat ik een beetje op de hoogte ben. @ Meiske, dat is idd heel fijn dat jezo snel bij de gynaecoloog terecht kunt. Ik moet daar morgen op controle. Een uitstrijkje. Een jaar geleden heb ik een lys excisie gehad. En nu moet ik elk half jaar op controle. Altijd weer spannend.
volgens mij krijg ik nu n beetje ei pijn.... nu ben ik alweer geneigd t vanavond ook alweer te doen ipv af te wachten en het morgen doen.... heb t gisteravond ook gedaan dus morgen moet goed zijn toch???!!!???!!!
Ja is ook zo. Heb met vlagen ongi pijn vanavond. Maar verder niks te bekenen ... Hoe voel l jij je? Al een ei gespot?
ja daar moet ik me maar aan vast houden' het voelt als snel als een gemiste kans.... hebben jullie dat ook??!!
Ja ik snap t wel.. Je wilt niks missen. T schijnt dat de kwaliteit achteruit gaat als je elke dag klust ..
jep dat lees ik idd ook veel dus dan maar morgen in de hoop ik nog op tijd ben om mn ei te laten bevruchten whahahahaa
Met vlagen .. T lijkt erop. Maar t is een drukkend gevoel bij mn schaamstreek. Sorry beetje raar omschreven
Ja hoop t!! Het is nu duidelijk m'n ei idd met t cervix slijm erop en eraan en de heftige ei pijn!! Morgenavond heeft vriendje cursus hopelijk is hij n beetje op tijd thuis voor het klussen !!
Vind t btw wel grappig datmn banner dan psies klopt omdat m'n ei dan morgen waarschijnlijk komt! Heb ik dan als t goed is weer. Korte lf van rond de 10/11 dan.....