jij dus ook aan de klus vanavond lennyt me to!!! ik deze maand voor t eerst geen ovus gebruikt maar voel mn ei altijd goed en t was even wachten deze ronde maar psies zoals ik mn banner had ingesteld deze ronde met een lf van 10/11 dagen vandaag mn ei!!! hopelijk worden ze van ons beide vanavond bevrucht he!!! haahahha
Het kan nog, jmay! Geen bloed geeft moed zeggen ze altijd he. Ik duim voor je! Lenny en Noamy gezellig aan de klus! Dan kunnen jullie straks ongeveer tegelijk testen! Ik heb vandaag wat gevoelige borsten. Zou het??? Of neemt mijn lichaam me weer lekker in de maling? Spannend! Vanmorgen naar de tandarts geweest. Gelukkig alles goed. Ze heeft ook even bij zoonlief gekeken maar die was er niet zo van gecharmeerd Daarna nog zijn eerste echte schoenen wezen kopen. Zitten we voorlopig goed!
Zoo lekker klussen dames ! Nou ik verwacht er niet zo veel.meer van hoor Schijnt dus dar veel mensen valse streepjes hebben bij die test. Mijn tip koop geen kruidvat testen meer haha Jakkes de tandarts ben daar zo bang voor haha moet vrijdag weer.
Tsja, ik heb dus nog nooit gaatjes gehad en ook deze keer ben ik weer ongeschonden door de strijd gekomen. Dus ik vind het nooit zo erg om te gaan. Lucky me
Oh dat scheelt ik heb echt altijd gaatjes vrijdag gaat er ook geboord worden pff ga altijd bijna hyperventileren in die stoel En pijn in je boobs?! Spannend zeg dat had ik bij mijn dochter als enige last van hihi
Ik zie wat je bedoelt Jmay, stond die er binnen 5 min? Wij zijn hier met zn allen geloof ik ook een beetje van de kv testen afgestapt, daarom bestel ik ook weer dipsticks bij sensitest binnenkort. Die zijn echt mega betrouwbaar!
Miskraam is begonnen, heel de dag al veel buik en rugpijn. Loop nu ziekenhuis binnen. Binnenkort update.
Ach, Mariska, wat verdrietig toch! Je had je er natuurlijk al wel wat op ingesteld maar als het dan echt zo ver is.... Sterkte, meis! Ga je naar het ziekenhuis vanwege de pijn of vele bloedverlies? Of voor een controle-echo?
Mariska.... sterkte meis.... Hier een beetje kak dag achter de rug.. alles zat tegen en ik voel me niet lekker... hoofdpijn rugpijn moe bleeggghhh... en morgen de vroege dienst... echt geen zin in... zo maar op tijd mn mandje in... Belen Jmay, maar idd, behalve als ze heel duidelijk zijn geloof ik niet meer in lichte streepjes
Naar meiske.....lekker vroeg naar bedje., Ik geloof ook alleen in duidelijke streepjes!!! Wanneer ga je testen?