@char leuk! De efteling @naomy erg he dat. Je overal wat bij voelt en denkt zou dit het zijn? @gimby ik al vier dagen voor de tijd. Bij mn eerste teste ik op zes dagen ervoor positief met een vroege test. @loveerin ik heb ook gevoelige borsten vooral mn tepels af en toe zit ik op de bank en. Lijkt yet of ik een toeschietreflex heb zo apart heb ik normaal nooit Zie. Jullie ook zoveel zwangeren om je heen of pasgeboren kindjes? Gewoon in de winkels en op straat bedoel ik dan Hier met kerstavond komen er hier acht mensen eten we eten aardapeltjes met schil frietjes worteltjes spruitjes en qua vlees denk ik kip of beenham wat zouden jullie doen?
gezellig mama van de tweede! ik zou kip doen! wij maken tweede kerstdag voor al ons bezoel ook allerlei gerechtjes en iedereen maakt zelf wat en neemt het mee allemaal een beetje indische gerechten!!! lekkahhhh! ja ik zie er veel zwanger of met n baby om me heen idd maar ook echt om me heen in de zin van kennissen vriendinnen of famillie!!!!
@ mamavaneen2e,ja is echt super leuk de efteling wonen er tien min. vandaan dus ideaal! En mijn zoontje vind het geweldig!
@Char1983 wat leuk dat jullie zo dichtbij de Efteling wonen! Vind het nog altijd het mooiste en leukste attractiepark van Nederland. Jammer dat wij er 1,5 uur voor moeten rijden, dan ga je er ook niet zo snel heen. Hoe lang duurt het trouwens voordat de innesteling plaats vindt? Afgelopen weekend had ik mijn ei. In die periode ook geklust. Nu heb ik met afvegen hele lichte 'sliertjes' bloed. Voor een eventuele innesteling is dit toch te vroeg?
Apart dit, vanochtend positieve ovu en nu eipijn, die gaat dus snel springen. Voor dochterlief had ik cyclussen van 30-32 dagen en sinds de pilstop in februari was de kortste 30 en de langste 37. En nu dus op dag 13/14 al een ei. Wel lekker snel weer op het wachtbankje. Alleen is manlief nog niet thuis.... Testen: ik testte op 13 DPO positief.
Het mini beetje bloed is inmiddels ook al weer verdwenen... Heb ook veel last van steken in me liezen en een opgeblazen gevoel. Ben benieuwd, vorige zwangerschap was het in de eerste ronde al raak. Misschien hoop ik daar ook nu wel teveel op
Amarilis jeee wat spannend zeg. Vlg mij hadden wij tegelijk ons ei. Dusc spannend. Ik weet niet waar je woont maar indien Enkhuizen dichter bij is. Daar heb je sprookjeswonderland. Net zo leuk en goedkoper dan de efteling Mamavabeen2e ben jij zwanger? Of was het een positieve ovu test.
Ja, Sprookjeswonderland!! Is toch ook Anton Piek-isch? Woon jij ook in West Friesland? Efteling is vooral voor grotere kinderen (lees: ik haha..) leuker.
De Efteling is voor alle leeftijden erg leuk! Is veel voor de kleintjes en voor de grote kinderen haha
Oh echt?! Spannend! Moet jouw nod dan ook op 1 januari zijn? Zou een goed begin van het nieuwe jaar zijn! Sprookjes Wonderland is inderdaad een stuk dichterbij voor ons. We zijn er een aantal maanden geleden geweest, maar toen was ons dochtertje daar nog wel een beetje te klein voor. Van het voorjaar nog maar een keer proberen haha Aanstaande zondag gaan we naar Winterwonderland in Slagharen. We hebben kaartjes via vakantieveilingen. Ben erg benieuwd hoe dat is, ben al heel lang niet in Slagharen geweest.
iedereen weer in spanning!!! ik voel ongi krampen opkomen..... maja t kan van alles zijn...... als t niet raak is hoop ik dat mn cyclus dicht bij de 28 dagen zit!!!!
Heb inderdaad wel een goed gevoel Alf, maar mijn gevoel heeft me wel eens vaker laten zitten We gaan 'rustig' afwachten haha!