Hier ook voor een 2e wondertje bezig!! Bij de eerste geheel onverwachts/ongepland zwanger, dus had nu een beetje gehoopt dat het in de 1e ronde raak zou zijn (beetje naief) Zoontje is in maart 2012 geboren. Maar vandaag ongesteld geworden,lekker balen dus...... Maar op naar ronde 2
Hallo dames, Ook ik sluit me hier graag bij aan. Wij hebben een prachtige dochter van 2,5 (april 2011). Van haar was ik de tweede maand zwanger. (eerste maand tel ik niet mee i.v.m. ontpillen, toen hebben we niet echt 'geprobeerd'). Inmiddels zitten we in ronde 7 voor de tweede spruit, vorige maand was ik zwanger, maar ben ik met ongeveer 6 weken het vruchtje verloren Nu zitten we nog in onzekerheid. Ik denk dat mijn ei op 30 okt is geweest (cd 12) maar ik heb gisteren voor het eerst getest (cd 31) en de test was negatief. Verwacht eigenlijk mijn ongi en wil ook niet testen voor donderdag a.s. Vorige maand testte ik pas op cd 38 licht positief en kreeg toen een kleine week later een mk. We wachten nog even af. Heel veel geluk allemaal, dames die al zwanger zijn, GEFELICITEERD!
Baby en tweedekindjewelkom, spannend voor jullie allebei! Wel erg leuk, zo kletsen nog! Al moet ik nog even wachten, het voelt als heel snel al .
helaas is het niet gelukt, maar omdat we deze maand niet zo heel veel geklust hebben, komt dit niet echt als verrassing. Afgelopen woensdagavond mijn ongi, dus door naar de volgende ronde!
Spannend Marijke! Hoe halen ze die er eigenlijk uit?! Hoop voor jou dat je snel weer een cyclus hebt!
Ik geloof dat ik verdoving in mijn arm krijg, ze een stukje insnijden en hem er dan uittrekken.. Vind het best wel spannend hoor, gelukkig is hij makkelijk te vinden, maar straks is hij vastgegroeid ofzo.. brrrr, nou ja ik zie/merk het morgen wel. Ben ook wel benieuwd naar mijn cyclus. Voor jou komt het ook al dichterbij, nog 5-6 weekjes.. En met de drukke gezellige dagen die eraan komen vliegt dat zo voorbij.
Hallo, Nou hij is eruit hoor.. Was ff een beetje een vervelend gevoel maar het ging op zich best makkelijk!
Marijke, ik had je verhaal gelezen! Klonk inderdaad wel een beetje eng, maar ik dacht ik zeg het niet voordat je moet . Maar fijn dat het meeviel! Duurt het normaal gesproken lang voordat de hormonen van een implanon uitgewerkt zijn?! Ik heb een topic over cyclus geopend, vraag me soms af of mijn cyclus niet soms te kort is... Kijken of er mensen meer van weten.. Vandaag alweer bruinverlies, had eisprong op dag 15, voelde het. Dus vind het zelf wel erg snel!
hoi hoi voor de al zwangeren!!! gefeliciteerd en wat fijn !!!!! wij gaan ook voor een tweede! beetje gepusht helaas want ik heb crohn en reuma en ik moet andere medicijnen omdat het slechter gaat en daar mag ik niet mee zwanger worden...ook is de kansbij het stoppen van het middel nog erg aanwezig op een evt afwijking bij het kindje en dat willen we dus niet! het is dus nu of nooit en ben eergister meteen spontaan gestopt met mijn pil! mijn zoontje is net 2 en was van hem in ronde 5 zwanger! ik trek er nu wat langer voor uit omdat ons sexleven op een lager pitje staat als voor het hebben van een kind ahhahhahaha
@meijke dank je!!! mijn banner is, zie ik nu, blijven hangen....haahahaha mijn zoontje was 19 oktober jarig! zal meteen een nieuwe banner proberen aan te maken met de pilstop!! nu mn eerste ongi afwachten vind het wel heeel gek om het weer zo mee te maken en in deze sferen te zitten!!! hopelijk mag het voor ons allen snel raak zijn!
Pff spannende tijd dit he?? Ik stel me steeds voor wat de reactie van mijn dochter gaat zijn als ze te horen krijgt dat ze grote zus wordt..
Dat heb ik ook Meiske, lijkt me zo leuk! Onze dochter is 2,5 nu. Twee weken op het wachtbankje nu, gisteren en vandaag positieve ovulatietest. 8 december mag ik testen van mezelf ...