Hee da's wel grappig! Apart dat de cylcussen zo kunnen verschillen van persoon to persoon he? Qua lf en zo dan.. Kerst gaan we zeker gezellig maken maar voor ei is het hier dan weer te vroeg..
Zwanger clubje 2e kindje; Bobo-NOD 10 december Mamav2e-NOD 15 december Char- 1e ronde- 8 jan. afspraak gyn. cryo tp. Asun - 1e ronde - NOD 28 december? Meiske80-5e ronde- NOD 28 december Sallie- start januari! Luvvlie - Start Januari! Amaryllis1986- start 1 december Meijke-4e ronde-NOD 11 januari Alf- 3e ronde- NOD 15 januari __________________ Datum testen; __________________ Zwanger! ;
Zwanger clubje 2e kindje; Bobo-NOD 10 december Mamav2e-NOD 15 december Char- 1e ronde- 8 jan. afspraak gyn. cryo tp. Asun - 1e ronde - NOD 28 december? Meiske80-5e ronde- NOD 28 december Sallie- start januari! Luvvlie - Start Januari! Amaryllis1986- NOD 1 januari Meijke-4e ronde-NOD 11 januari Alf- 3e ronde- NOD 15 januari __________________ Datum testen; __________________ Zwanger! ;
Zwanger clubje 2e kindje; Bobo-NOD 10 december Mamav2e-NOD 15 december Char- 1e ronde- 8 jan. afspraak gyn. cryo tp. Asun - 1e ronde - NOD 28 december? Meiske80-5e ronde- NOD 28 december Sallie- start januari! Luvvlie - Start Januari! Amaryllis1986- NOD 1 januari Meijke-4e ronde-NOD 11 januari Alf- 3e ronde- NOD 15 januari Liesje - 3e ronde - NOD 15 januari __________________ Datum testen; __________________ Zwanger! ; Nu wel! Haha
Sprookjeswonderland ken ik niet, ga het zo eens opzoeken, leuk voor de kerstvakantie wellicht. Ik verplaats mijn NOD een stukje naar voren .
Zwanger clubje 2e kindje; Bobo-NOD 10 december Mamav2e-NOD 15 december Char- 1e ronde- 8 jan. afspraak gyn. cryo tp. Asun - 1e ronde - NOD 28 december? Meiske80-5e ronde- NOD 28 december Sallie- start januari! Luvvlie - Start Januari! Amaryllis1986- NOD 1 januari Meijke-4e ronde-NOD 4 januari Alf- 3e ronde- NOD 15 januari Liesje - 3e ronde - NOD 15 januari __________________ Datum testen; __________________ Zwanger! ;
Zwanger clubje 2e kindje; Bobo-NOD 10 december Mamav2e-NOD 15 december Char- 1e ronde- 8 jan. afspraak gyn. cryo tp. Noamy -1e ronde- NOD 24 december Asun - 1e ronde - NOD 28 december? Meiske80-5e ronde- NOD 28 december Sallie- start januari! Luvvlie - Start Januari! Amaryllis1986- NOD 1 januari Meijke-4e ronde-NOD 4 januari Alf- 3e ronde- NOD 15 januari Liesje - 3e ronde - NOD 15 januari __________________ Datum testen; __________________ Zwanger! ;
Hallo, Ik lees al een tijdje mee dus nu ook maar even wat plaatsen. Wij zijn vanaf januari al bezig voor een 2e. Maar nog niet bewust bezig geweest, omdat er ook wel wat twijfels waren. (Zijn gelukkig niet de enigen als ik het zo lees) maar nu weten we het zeker en deze maand zijn wel wel bewust bezig! Van de eerste was het de eerste ronde gelijk raak! Ik vind het nu bijna nog spannender als bij de eerste! Veel succes voor iedereen!
succes bianca!! idd erg spannend en ook de twijfels heersen hier bij meerdere ik denk een logische en menselijk issue
Amarylis. Nee 30 december. Hihi Wij wonen in grootebroek. Zijn afgelopen zomer heel veel geweest en onze zoon vind het prachtig. Nu winterwonderland dus gaan weer heen.
Zwanger clubje 2e kindje; Bobo-NOD 10 december Mamav2e-NOD 15 december Char- 1e ronde- 8 jan. afspraak gyn. cryo tp. Noamy -1e ronde- NOD 24 december Gimby - 2e ronde - NOD 27 december Asun - 1e ronde - NOD 28 december? Meiske80-5e ronde- NOD 28 december Sallie- start januari! Luvvlie - Start Januari! Amaryllis1986- NOD 1 januari Meijke-4e ronde-NOD 4 januari Alf- 3e ronde- NOD 15 januari Liesje - 3e ronde - NOD 15 januari __________________ Datum testen; __________________ Zwanger! ;
Zusteryvonne volgens mij ben je in de war met meijke die heeft een ovutest geplaatst Amaryllis slAgharen vindt ik niet zo veel aan maar dat komt misschien omdat ik als kind zijnde er te vaak geweest ben iig veel plezier Welkom bianca en succes Hier nog steeds niet ongi zit al op dag 35 hou nu 40 dagen aan aangezien ik dat vorige maand ook had en dan zou ik a.s woensdag ongi moeten worden
Wat spannend Bianca! Hopen dat het bij de tweede ook zo vlug gaat als bij de eerste als je bewust gaat klussen Hier ook twijfels gehad. Niet OF we een tweede kindje wilde, maar wanneer en vooral het gevoel van wat komt er allemaal nog extra bij kijken nu je thuis al een kleintje hebt rondlopen heeft ons even tegen gehouden om te gaan voor de tweede.
Succes Bianca! Wat is dat wachtbankje toch verschrikkelijk! Lijkt wel een 'kwelbankje' haha! En moet nog zo lang geduld hebben
Zwanger clubje 2e kindje; Bobo-NOD 10 december Mamav2e-NOD 15 december Char- 1e ronde- 8 jan. afspraak gyn. cryo tp. Noamy -1e ronde- NOD 24 december Gimby - 2e ronde - NOD 27 december Asun - 1e ronde - NOD 28 december? Meiske80-5e ronde- NOD 28 december Sallie- start januari! Luvvlie - Start Januari! Amaryllis1986- NOD 1 januari Meijke-4e ronde-NOD 4 januari Alf- 3e ronde- NOD 15 januari Liesje - 3e ronde - NOD 15 januari zusteryvonne 1e ronde NOD 30 december __________________ Datum testen; __________________ Zwanger! ;