Wat jammer Noamy Haha ga je er een romantisch oud en nieuw van maken.. gewoon positief bekijken inderdaad. Mijn NOD is pas 27 dec. maar kon me niet inhouden vanmorgen een testje te doen, natuurlijk wit! Wat is dat toch die testdrang, vervelend word ik er van. Heb ook best last van mn hormonen, mn man trouwens ook Normaal echt nooit last van! Hoop dat het iets positiefs is.
Hahaha ja heeeeel romantisch!!! ahhww rot he dat wachten. ....en eerder testen heert7 dus geen zin.....succes nog even hahahha
Gistermiddag heel iets oud bloed in de onderbroek vandaag heel licht maar dan ook heel licht roze met afvegen de ongi komt eraan hopen dat hij e morgen eindelijk is.
ooh balen Naomy.... nieuwe ronde, nieuwe kansen!! Morgen mn nod... spannend dan zit ik op dag 29 dus verwacht dan echt wel (hopelijk niet) Heb nogsteeds gevoelige (.)(.) maar af en toe ook n zeurderige onderbuik.. dus afwachten maar..
Hier op dag 38 eindelijk ongesteld geworden op naar ronde twee wie kan mij veranderen op de lijst moet nu als ik uit ga van 38 dagen weer op 29 jan ongi worden en ongeveer rond de 15e mijn ei
Jammer meiden!! Hopelijk hebben jullie de volgende ronde meer geluk. Zal voor jullie duimen! Hier met vlagen misselijk (vooral eind van de middag) en vanmorgen flinke steken in me linker heup. Herkent iemand deze steken? Het ene moment denk ik dat er niks aan de hand is en dat ik eind deze maand gewoon ongi ga worden en het andere moment voel ik weer van alles. Misschien wil ik ook wel te graag
Jammer meiden. Hoop dat de vlg keer raak is. Amarylis. Onze kids zijn dezelfde leeftijd. Wat grappig! Hier voor de 4e dag een super positieve ovulatie test. Snap er helemaal niks van. Heb zondag zwangerschapstesten gekocht. Ga 1e kerstdag testen is dan volgens normale cyclus dan 4 dagen voor nod. Ben benieuwd
Zwanger clubje 2e kindje Char- 1e ronde- 8 jan. afspraak gyn. cryo tp. Loveerin- ? Ronde- NOD 24 december Asun - 1e ronde - NOD 28 december? Meiske80-5e ronde- NOD 28 december Sallie- start januari! Luvvlie - Start Januari! Amaryllis1986- NOD 1 januari Meijke-4e ronde-NOD 4 januari Kimlee82-1e ronde-NOD 9 januari Buikje0-1e ronde-NOD 14 januari Alf- 3e ronde- NOD 15 januari Liesje - 3e ronde - NOD 15 januari Noamy-2e ronde-NOD ? Mamav2e-2e ronde-NOD 29 januari Zwanger Baby14 23 aug.2014!
Oeps!! Mijn moeder belde net enthousiast op dat we 1e kerstdag biefstuk eten!!! Niemand weet van onze 2de kinderwens. Hoe ga ik me hieruit praten?
Niet. Gewoon eten. Kan in deze fase echt nog geen kwaad. Of je verzint dat je doorbakken lekkerder vindt.
Hey ik sta er niet meer bij Zwanger clubje 2e kindje; Bobo-NOD 10 december Char- 1e ronde- 8 jan. afspraak gyn. cryo tp. Noamy -1e ronde- NOD 24 december Gimby - 2e ronde - NOD 27 december Asun - 1e ronde - NOD 28 december? Meiske80-5e ronde- NOD 28 december Sallie- start januari! Luvvlie - Start Januari! Amaryllis1986- NOD 1 januari Meijke-4e ronde-NOD 4 januari Buikje0-1e ronde-NOD 14 januari Alf- 3e ronde- NOD 15 januari Liesje - 3e ronde - NOD 15 januari Mamav2e-2e ronde-NOD 29 januari __________________ Datum testen; __________________ Zwanger! ; __________________
Zou het compleet zinloos zijn als ik morgen nog een testje zou doen? Weet niet hoeveel dpo, maar mn NOD is 27 dec.