We gaan voor een 2e!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Liesje12, 16 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meijke

Meijke Niet meer actief

Zie dat jij zwanger bent, gefeliciteerd!

2. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    administratief medewerkster
    arnhem
    van harte!!!! super leuk!

ik vandaag mijn eerste ongi na de pil stop!
    ronde 1 dus.....erg apart om weer in deze flow van zwanger raken,ongi afwachten cyclus bij houden etc te zitten!!! :)

bij mijn zoontje was het in ronde 5 raak en had ik na tig jaren pilgebruik en erg mooie en regelmatige cyclus van 28 , 29, of 30 dagen !!
    langer of korter niet! dus ben erg benieuwd hoe het nu zal gaan!!!!

3. Meiske80

Meiske80 Fanatiek lid

13 okt 2013
    3.319
    7
    38
    Kinderopvang
    Brabant
    Ja klopt.. maar nog een beetje onzeker hoor. Heb al vier dagen roze verlies... En zoals je kan zien op mijn banner, was ik opweg naar mijn ei :( Dus ik ben nog erg in de war. Maar bedankt voor de felicitaties!

4. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    arnhem
    dat afwachten dat altijd maar.......pfffff slopend!!!
    anyway! we gaan van het positieve uit!!!!!

5. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Even niet gelezen hier en meteen twee blz verder ;). Leuk dat jullie al grotere kinderen hebben waar je het straks aan kunt vertellen!

Meiske80, geen zorgen goor! Zonder flinke kramp zegt bloed niks!

Hier ongesteldheid alweer, dag 24 dit keer.... Vind het wel kort, hoop dat het geen negatieve invloed heeft op het zwanger worden straks... Eenvoordeel, eerste kans in januari wordt zo ook steeds eerder ;)....

6. Meijke

Meijke Niet meer actief

Tja inderdaad ook nog wel iets positiefs aan een korte cyclus, gauw een nieuwe kans :).

Weet je wanneer je eisprong ongeveer is? Als de tweede helft van je cyclus korter is dan 8 dagen kan dat wel wat lastiger zijn geloof ik.

7. Meijke

Meijke Niet meer actief

Hoe gaat het nu meiske80?

8. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Meijke, voelde hem de afgelopen cyclus op dag 15, dus dat valt dan mee, al is het niet bijster lang nee! Mocht het lang duren zal ik eens ovutesten proberen... Bij zoontje had ik 21 en 23 dagen en daarna zwanger, dus het kan wel...

Hoe is het bij jou deze ronde?

En idd meiske80, hoe is het vandaag?

9. Liesje12

Liesje12 Actief lid

15 nov 2013
    250
    0
    0
    Den Haag
    Woensdag zag de gyn met een echo (controle ivm cyste) dat er een eitje op knappen stond. Ook de ovulatietesten gaven dit aan. Wij dus flink aan de slag geweest. Nu kijken of ik 14 dagen kan wachten.... :)

10. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Spannend Liesje! Wat lijken 14 dgn dan ineens lang!

11. Meiske80

Meiske80 Fanatiek lid

13 okt 2013
    3.319
    7
    38
    Kinderopvang
    Brabant
    Lief dat je dat vraagt.. :)
    Vanmorgen een tuurstreep op de test... gister bloed laten prikken, zit vol spanning op de uitslag te wachten. Ze gaan t hcg bepalen, maar ik weet zeker dat het niet goed is. MIjn testen lopen af, het tijdstip van postief testen en de bloeding, er klopt gewoon niks van. Mijn gevoel zegt ook niks postiefs ;) Maar vriendlief gelooft het maar niet, hij blijft stug volhouden dat het vast goed zit :( Dus ik ben heel blij dat jullie meedenken en ik hier mijn ei kwijt kan.(mooie woordspeling trouwens.. haha)
    X

12. amaryllis1986

amaryllis1986 Actief lid

30 jul 2011
    145
    0
    0
    NULL
    NULL
    Voor de zwangere: Gefeliciteerd!!!

Ook wij willen voor een 2de gaan. Ons dochtertje is in maart 2012 geboren. Van haar was ik gelijk in ronde 1 zwanger. Ben heel benieuwd of het dit keer net zo snel gaat. Ik wil deze pilstrip afmaken en dan stoppen.

13. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    arnhem
    heeel spannend!!!
    duim voor je!

ik op dag 3 van mn ongi en t neemt al af!!! (fijne onderwerpen he)
    ik ben zooo benieuwd naar mijn cyclus nu!
    andere medicijnen voor miojn crohn en toch weer 2 jaar pilgebruik!
    hopelijk voel ik mn eisprong ook weer zo goed aankomen!!!!
    spannendd!!!!

14. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Hallo Allemaal!

Mag ik hier ook mee kletsen?

Ik ben sinds een maand gestopt met de pil,We hebben al een zoontje die via de vruchtbaarheids behandeling icsi is gekomen.
    We weten dat het op de normale manier erg moeilijk is dus gaan we in jan. of feb. met onze gyn. praten want we hebben nog 4 ingevroren embryo's.
    We willen graag een tweede kindje en dus een broertje of zusje voor onze zoon Levi!

Iedereen die al zwanger is gefeliciteerd en succes voor wie bezig zijn!

15. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    arnhem
    welkom!!!
    wat zal het dan weer een traject voor jullie worden of valt het mee?
    een kennis van mij zit er nu weer middenin met de tweede....
    ook heel veel succes!!!! :)

16. giebel

giebel Fanatiek lid

26 aug 2011
    2.566
    601
    113
    Ook wij hopen op een broertje of zusje voor ons meisje. Zij is geboren in maart 2012, dus 20 maanden nu. Ik kan volgende week zondag testen. Hoop het zo! Gelukkig afleiding ivm verjaardag en sint vieren dit keer!

17. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    arnhem
    ohhh spannend!!!!!

18. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Dankjewel! Het is wel spannend als we terug naar het zh moeten maar tot nu toe hoeven we niet helemaal opnieuw te beginnen ivm de embryo's.

Maar is nu wel spannend heb normaal een perfecte cyclus van 28 dagen en nu ben ik 4 dagen overtijd...maar ik durf niet te hopen en denk dan maar zal wel te maken hebben met stoppen met de pil maar toen ik de eerste keer zwanger wilde worden had ik gelijk een goede cyclus na stoppen met de pil...durf gewoon niet te testen. Wacht het maar af denk ik...

Spannend ook voor jou Giebel! en ik zie dat jou dochter 20 maanden is mijn zoontje 21 maanden. Hij is van feb. 2012.

19. Meiske80

Meiske80 Fanatiek lid

13 okt 2013
    3.319
    7
    38
    Kinderopvang
    Brabant
    Ohh Char, dat jij dat kan, wachten met testen!! Ik heb niet zo'n geduld hoor! ;) Hoe voel je je? Spannend!

20. Memories

Memories Niet meer actief

spannend zeg !!!
    als ik dit zo lees dan denk ik JAAAA ik wil ook ..
    maar dan ineens slaat de angst weer toe, dat de volgende ook de laatste zw zal zijn :(

succes meiden ik duim voor jullie

Deel Deze Pagina