Gimby, ze kunnen wel aan je bm slijmvlies zien waar in je cyclus je zit. Kun je niet via huisarts ofzo echo ritselen? Met 8 dgn overtijd zouden ze wel iets moeten willen doen om je te helpen, tich?
Hahahha gimby Wat een onnozel gedoe he....pfff Die van jou is nogal positief pfff Ik snap r ook alllemaal niks meer van hoor En heb je ook nog n action zw test gedaan?
Ja zal maandag eens bellen Alf, hij is met vakantie geweest. Maandag en dinsdag zoiezo werken, hoop dat ik voor die tijd meer weet. Anders maak ik gewoon een afspraak voor woensdag. Ja is hij redelijk positief? Dus het kan zijn dat mn ei nog kan komen? Zal morgen eens een action zwangerschapstest doen. Heb ik nog niet geprobeerd eigenlijk.
Marije het zou kunnen. Maar houdt mijn cyclud altijd bij en heb nog Nooit een cyclus langer dan 28 dagen . Zit inmiddels op 33 dagen. Tuurlijk alles kan. Maar ken dit niet. Ken mijn lijf inmiddels naar misschien nu niet meer. Bijft afwachten kan wel gaan gissen over wanneer nu wel of niet mijn ei maar helpt nu niet. Weet alleen dat ik dit nog nooit heb mee gemaakt
Ja Wanneer in mijn cyclus ik ook een ovu test doe,ik heb altijd een T en een C streepje. Nooit omo wit dus. Daarom gebruik ik ook alleen die digitale. Lekker makkelijk en duidelijk. Knettergek maak ik mezelf met dat getuur en gevergelijk.
Hoe is hij nu opgedroogd? Best donker inderdaad, maar weet niet zeker of het positief is. Alf, ik heb idd ook altijd een streepje bij de T en de C en vaak nog best donker ook. Irritant is dat he . Noamy, nee die zijn niet positief, welke dag was je begonnen met testen? Gelukkig zijn ze niet duur Welterusten allemaal!
Stomme eitjes van ons Ze stellen ons op de proef. Dat turen is eigenlijk ook niks voor mij Alf, maar die andere testen vind ik echt veel te duur. Lekker doortesten Noamy en voor de zekerheid om de dag klussen Zo doe ik het maar, dan komt het vast een keer goed. Ml vindt het niet vervelend zo haha Welterusten!
Gimby, goedkoopies gebruiken tot je denkt beet te hebben en dan een digitale. Ik die drie, soms vier rondes met een doosje van zeven stuks. Meijke, Ja, super irritant die streepjes! Gelukkig heb ik dat met zw.testen niet. Lijkt me helemaal misleidend p
Gimby die van jou lijkt mij idd ook positief... dus of je ei komt binnen 48 uur of... Ben benieuwd morgen!! trusten ladies!
Test was hetzelfde opgedroogd als op de foto Meijke. Wilde vanmorgen testen, dus ik had mn potje al vol (sorry ), omdat ik eerst een ovulatietestje wilde doen en daarna evt. een zwangerschapstest met ochtendurine. Valt heel mn potje om in bad Lekker met zo'n slaaphoofd testen. Moet het voor een ovutestje echt geconcentreerd zijn of kan dan ook straks nog?
Bekijk bijlage 369169 Toch goed aangevoelt want positiever dan dit word ie denk ik niet Nu alleen beetje teleurgesteld want mn vriend had gister geen zin.... De 6 dagen ervoor wel elke dag gedaan... Heeft t vanavond dan nog zin om te sexen? ????
Zou het gewoon doen Noamy. Of vanmiddag.. Was die van gister niet veel lichter dan deze? Volgens mij kan hij nog donkerder.. Een positieve test zegt toch dat je pas over 24 uur je eisprong hebt? Dan is vandaag/morgen juist goed om het gezellig te maken denk ik.
Gisteravond was ie ook zo donker....daarom wilde ik t doen Vriend werkt tot 6 dus t kan ook pas vanavond.... Pffff baal enorm want voel me nu echt alsof de kans verkeken is Voel nu ook echt de eipijn heeeel duidelijk Dus hopelijk heeft t vanavond nog zin of zit er van eergisteren nog zaad.....
Noamy, ei springt 24-48 uur na positieve ovu. Vanavond heeft dus zeker zin. En verder heb je een behoorlijk voorraadje klaarliggen . Dat je gisteren niets hebt gedaan geeft niet.
Haha Gimby . Ovulatietest juist niet met de eerste ochtendurine doen. Dan is het te geconcentreerd en kan te positief zijn. Bijvoorbeeld om 10.00 doen en dan nog niet teveel drinken. Ik doe het om 17.00 meestal en dan drink ik vanaf 15.00 ff niets.