Jeetje, da's wel heftig meiske! Begrijp dat het dan nog spannender is om zwanger te worden. Hoe oud zijn jullie kindjes nu? Mijne bijna 2
Noamy, die is positief! Je ei springt trouwens 24-48 uur na het begin van je piek. Soms duurt een piek twee dagen. Dus ga uit van de eerste positieve ovu test. Het kan dus wel zijn dat je ei springt als je test nog positief is. Meiske80, I feel ya.. Hier, zoon is bijna 13 maanden
Trouwens, wat doen jullie het vaak!! Wij hadden een topper deze ronde met dag voor, op en dag ná ei. Maar vanavond ga ik toch echt lekker op tijd slapen hoor
Allrighty!!! Vanavond en morgen of overmorgen nog ff En dan ff rust met t g klus whahahah Wij doen t nu ff wat vaker alf als de vruchtbare periode weer voorbij is word het ook weer rust in bed whahahha
Alf, temp jij? Ik denk erover dit volgende ronde te doen, maar ik ga vaak 's nachts nog naar dochterlief als ze wakker wordt (aai over de bol, tussen ons in leggen enz). Hoe betrouwbaar is het dan? Ik weet niet of het altijd voor het opstaan lukt. Maar het lijkt me wel fijn als bevestiging, ovulatietest heb ik wisselende resultaten mee, bij mij knalt ie bijvoorbeeld wel als ik te vroeg in de ochtend test. Vorige ronde had ik een posi op dag 10 en dag 15. Dag 15 bleek de juiste.
Ja. Een vroege met 6 en eentje met 18 wkn (still born) Vind het hele zwanger worden en zijn een zenuwachtige bedoening.
Door het ontpillen denk ik.. Maar het is nu ook alweer bijna 40 dagen, hoop dat er snel waar duidelijkheid komt. Wij klussen rond m'n ei om de dag en anders ook één a twee keer per week.
Meijke, nee.. daar zit ik idd ook mee. Tempen is niet meer zo makkelijk en betrouwbaar als zonder kind Maar heb lang genoeg getempt om ei eruit te filteren geloof ik. Heb wel mijn staatje bij FF. Ook handig zonder tempen.. Wbt ovu testen: Cb digital. Kostbaar maar goud waard
Ja, best wel. Ben ook weleens bang dat dit het lot tarten is. Ik bén toch al zo gezegend met een gezonde zoon.. dat..
Alf, Wow heftig zeg!! Wat kletsen jullie lekker veel. Moest 5 blz bijlezen hihi Hebben jullie nog leuke plannen voor t weekend?