Jullie nog pampers nodig? Is nu een actie van de 9 maandenbeurs Luiers - Online Shop Scheelt toch weer wat..
En dan is het nu tijd voor "Boer zoekt Vrouw" met een lekkere Ben & Jerry's Chocolate Chip Cookie Dough Mmmm...
Spannend zusteryvonne! Op de test van vandaag is wel een duidelijk streep te zien! Zal voor je duimen!!! Wat naar voor je Naomy! Zeker als je inderdaad geen kans kan laten liggen. Hoop dat de ha iets voor je man kan betekenen
Hahaha gimby, topcombi!! Heb t nooit gekeken maar moet nu toegeven dat ik het leuk vind.. sssstttt niet verder vertellen he?? En die pampers heb ik hopelijk over n klein jaartje pas nodig... Goed plan zusteryvonne, ik ben erg benieuwd!! Hier een beetje zenuwen voor morgenavond.. heb overleg met mijn ex over een moeilijk onderwerp (voor de nieuwsgierigen onder ons, die mijn topic 'stiefvader papa noemen?'... Ben ook wel benieuwd naar jullie visie.. Belangrijkst is dat mn meissie hier nu weer lekker in d bedje ligt. Altijd weer n fijn gevoel! Hoe voel jij je nu noamy? Beetje gezakt weer?
Noamy, je hebt nog steeds kansen vandaag en morgen. Probeer het gewoon gezellig te maken op een subtiele manier Meiske, lastig voor je zeg! Heb gereageerd op je topic.. Veel succes morgenavond, hoop dat het een fijne uitkomst heeft, jullie gesprek! Amaryllus, hoe voel je je?
Help jeeee ben zwanger. Ben onwijs blij. Ondanks mijn hernia. Maar oooo wat eng. Vorige zwangerschap was niet leuk, bloedverlies kots misselijk en bandenpijn. Bevalling van 36 uur tpen een keizersnede en daar boven op een pnd. Jeetje waar begin ik aan hihi. Ik vind het eng maar weet nu wat we niet willen. Ga zwz bij 34 naar de gyn en wil graag al aan het begin ook heen. Even angst kwijt raken en alles doorbespreken. Amarylis zijn we weer samen zwanger. Ik ben8 sept uitgerekend
Jaaaaaa!!! Gefeliciteerd. En inderdaad. Je weet nu hoe je het niet wil. Goed alles bespreken met de gyn.
Gefeliciteerd yvonne!!! Ik lig al vanaf gister doodziek op bed... Diaree maagpijn hoofdpijn en spugen. ... Ik kan niet meer
Zusteryvonne, WOW!!! GEFELICITEERD! ! Naomy, He jakkes ziek op bed. T heerst echt. Ik hoor t echt overal om me heen. Beterschap meis en denk aan jezelf. Hier begint t gewone leven weer. Vandaag weer aan het werk. Ene niks aan en de andere kant ook wel weer fijn die regelmaat.
Wauw zusteryvonne! Gefeliciteerd !!!! Meiske, ik hoop dat je er uit komt met je ex voor wat betreft het papa-zeggen. En dat jullie nog niet zo lang samen zijn heeft er niets mee te maken. Je dochter voelt het zo! Hier, ik had na die posi ovu op dag 12 toch langzamerhand wel ongi verwacht. 17 of 16 DPO inmiddels als ik aanhou dat ei dan binnen 24-48 uur springt. Eisprong zal wel later zijn geweest. Afwachten...
Beterschap naomy. Wie weet meijke. Zaadcellen leven nog wel even. wachten op het eitje. Alles kan nog
Gefeliciteerd yvonne!!! Wauw!!! Kan me voorstellen dat je ook een beetje bang bent voor wat komen gaat.. maar na alle ellende die je vorige zwschap hebt gehad hopen we dat deze alleen maar mee kan vallen he!! Ahh noamy, beterschap meis, hopelijk voel je je snel weer beter! Dankjewel Meijke, lets hope for the best. Bij jou is het nog spannend...
Jaaa... Yvonne, gefeliciteerd!! Idd spannend weer zo'n Zwangerschap.. maar bedenk waarvoor je het doet! Noamy, Beterschap meis.. Meiske, Lastige kwestie waarin je zit. Je wilt het beste voor iedereen, maar het lijkt dan net of je het nooit voor iedereen goed kunt doen. Ik denk dat zolang jij je vriend (voorlopig) consequent bij zijn voornaam blijft benoemen, je dochter zelf een keuze maakt, en je ex dit ook zal zien en accepteren. Maargoed, ik heb makkelijk kletsen vanaf de kant.. Meijke, Wat maf zeg! En je hebt nog steeds negatieve testen? Ik zou de gyn bellen. Na je geschiedenis heb je wel wat extra duidelijkheid verdiend, toch?