Hoor de laatste tijd veel mensen met cystes tijdens zwangerschap! Vind het nu veel spannender dan bij de eerste... ben er veel bewuster mee bezig lijkt het! Ik kan geloof ik de 10e testen (weet m'n cyclus niet zo goed).
grappig he! ik vind de keuze voor een tweede ook ingewikkelder dan de eerste.... was er veel meer mee bezig wel of niet wel of niet?????? de eerste was ja we willen n kindje dus we gaan ervoor whahahaha
hahahaa gek eigenlijk he!! denk dat je veel bewuster een keuze maakt dan! maar super leuk vooral als de knoop eenmaal is doorgehakt vind je niet? nu kijk ik er ook echt wel naar uit! en heeeeel soms komt dan even die twijfel nog om de hoek kijken! vooral dat ik dan denk....zou mn zoontje t wel leuk vinden???!!! whhahahaa
ahhaaha iig fijn om te horen dat ik dus niet de enige ben die het heeft!!!! ohh wachten duurt lang en je kunt idd nog eventjes!!! maar voor je t weet ik heb hem volgens mij nog later!!!!! dus helemaal feest! whahaahah
Ik ken het ook heel goed hoor over de 1e hoefde we niet na te denken maar nu was het indd wel niet wel niet en niet omdat we het niet willen een tweede kindje juist wel dat is zo gek dan he? Bij ons is het dan wel zo dat het erg moeilijk is omdat we via icsi zwanger moesten worden. Dus bij deze een leuk nieuwtje,8 januari hebben we een afspraak bij onze gyn. met hem gaan we dan bekijken wanneer we een cryo tp zullen hebben. Spannenddddddd....
whoehoe!!!!! nog n maandje!!!!! ja idd erg apart dat je nu meer n bewuste keuze maakt en dingen afweegt he! maja ook maar goed dat er mensen zijn die een bewuste keuze maken he
Spannend Char! En met alle feestdagendrukte is het zo januari . Mijn NOD is dus 10 december, een weekje nog. Al weet ik zeker dat ik eerder ga testen. I confess, testjunkie hier .
Hey dames, gister en vandaag een echo gehad. Het is mooi aan het afbouwen. Gelukkig viel het bloedverlies me uiteindelijk alles mee (Is nog niet klaar maar toch) Ook weinig pijn gehad gelukkig. Dus wanneer mijn NOD gaat zijn geen idee... Nieuwe ronde nieuwe kansen! Succes voor jullie meiden!
Meijke, Jeetje wat een pech! Fijn dat ze nu wel weten hoe het bij je zit en dat er rekening mee kan worden gehouden! Heb je nu wel gelijke kansen op een zwangerschap per maand eigenlijk? 2e kindje, Hier ook die twijfel. Grappig dat jullie dat ook zo ervaren! Heb om me heen toch het gevoel dat men er een soort van vanzelfsprekend voor gaat, en ook in eerdere topics waarin ik schreef zag ik weinig twijfel. Voelde me al raar haha.. maar jullie dus ook Char, Spannend zeg.. en idd, met de decembermaand ertussen is het januari voor je het weet! Heb je nog veel cryo's? Meiske, Sterkte.. wat naar Wel 'fijn' dat het goed verloopt..
Zwanger worden clubje voor 2e kindje! Meijke-3e ronde-NOD 10 december Alf- 2e ronde- NOD 21 december Char- 1e ronde-NOD ??? gaat weer voor een cryo tp. Sallie- start januari! Amaryllis1986- start 1 december ik ben zo vrij geweest om mezelf er op volgorde van genoemde data tussen te planten
Char, wat fijn! Misschien zeg ik iets heel doms nu hoor, maar het lijkt me heel bijzonder om straks ook een tweede te mogen krijgen van dezelfde icsi
Hhahahaha ik dacht ook dat ik een van de weinige was hahahaha Er zijn tegenwoordig te veel dingen waar je rekening mee moet houden als je n kindje wilt of er een bij...... Bijv financiën en opvang .....dat zijn een van mijn twijfeltjes.... En of mijn zoontje t wel leuk vind aangezien ik dan minder tijd dan nu voor m nu zou hebben.........zucht
Char wast spannend zeg! In mijn omgeving hoor ik al een jaar van iedereen en komt er al een tweede? Zo irritand en als ik dan zeg we zijn er nog niet uit krijg ik de eeek erna het weer te horen.
Precies! Nu 'vindt 'mijn zoontje nog niet zoveel, maar deze is zo makkelijk en ik kan alle kanten nog op.. ik denk dat dat het grootste verschil gaat worden met een tweede En J is er na een lange weg gekomen.. en ik vraag me weleens af of ik niet gewoon dankbaar moet zijn met 1 gezond kind. Waarom het lot tarten door een 2e te willen.. dat..
Ja dat bedoel ik. Is toch heel leuk en speciaal ondanks de pijn en moeite de jullie ervoor doorstaan hebben.