We gaan voor een 2e!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Liesje12, 16 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamavaneen2e

Mamavaneen2e Bekend lid

2 dec 2013
    526
    0
    0
    Denk dat mn ei later is dan ik dacht vandaag al de hele dag een beetje zeurderige krampjes onderin mn buik niet links of rechts maar in het midden,

Nu kijken of mn vriend vanavond niet moe is;)

2. Meijke

Meijke Niet meer actief

Alf, de gyn zei dat er geen beperking is, aangezien ze bij de controle echo eiblaasjes zag links. Ook een kleintje rechts trouwens, in dat kleine stukje wat er nog zit. Maar daar verwachte ze niet zoveel van, qua eisprongen. Mijn cyclus werd ook langer, hoop dat ie nu weer 30-32 dagen wordt. Die laatste twee duurden eeuwig voor mijn gevoel :D. Nu de twijfel over wel/niet gaan voor een tweede weg is, willen we het ook gelijk ;). Gek hoe dat hormonaal werkt!

En J al bijna 1, wauw! Leuke plannen voor zijn verjaardag?

Mamavan2e, manlief nog wakker ;)??

3. Meijke

Meijke Niet meer actief

Veel te vroeg, maar ik denk dat ik me morgen niet meer kan beheersen :)... Heb nog 3 z & k testjes...

4. Liesje12

Liesje12 Actief lid

15 nov 2013
    250
    0
    0
    Den Haag
    Zoooo herkenbaar!! Ik heb 27/28 mijn ei gehad, dus nod 12 dec. Maar zou wel een korte cyclus zijn. Normaal tussen de 28 en 38 dagen. Nu 26 als de lf klopt. Sowieso dus rare cyclus ineens.
    Ik probeer me te beheersen tot zondag. :cool:

5. Liesje12

Liesje12 Actief lid

15 nov 2013
    250
    0
    0
    Den Haag
    Jij hebt ook nog maar 1 eierstok? Ze hebben er bij mij tijdens de zwangerschap van mijn dochter één weg moeten halen. Eierstok en eileider. Die was 2x om zijn as gedraaid en afgestorven. Ik was toen 30 weken zwanger. Echt doodeng was dat. Maar we hebben een gezonde dochter gekregen ruim 8 weken later. Gelukkig was er geen twijfel bij de artsen dat weer zwanger worden geen enkel probleem was. De overgebleven eierstok zou het gewoon overnemen. En we hebben vorige week op de echo gezien dat die het prima doet!! :D

6. Meijke

Meijke Niet meer actief

Dat is zeker eng Liesje! Gelukkig is het goed gegaan.
    Het schijnt dat je soms links en soms rechts je eisprong hebt, dus wat dat betreft kan het wat langer duren. Maar dat hoeft idd niet.

Heb jij al symptomen? Hier gevoelige voorgevel, zelfs bij lopen ;), steken onderin, ongikrampjes, bruinverlies rond 5 dpo. Spannend! Maar behalve die steken onderin en dat bruinverlies heb ik die gevoelige borsten en ongikrampjes altijd, dus het zegt niets.

*gaat weer op het wachtbankje zitten tot NOD*

7. Liesje12

Liesje12 Actief lid

15 nov 2013
    250
    0
    0
    Den Haag
    Ik heb ineens dramatische darmen en heb een aanhoudend lichte kramp in mn buik. Al sinds vlak voor mn ei. En sinds vandaag af en toe steken in mn borsten. Compleet anders dan bij mn dochter als ik nu zwanger zou zijn. Maar vraag me af of ik het niet gewoon heel graag wil zien... De symptomen. ;)

8. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    administratief medewerkster
    arnhem
    Hahaha al jullie verhalen met de misschien wel niet zwangerschapsverschijnselen!!
    Weer leuk om te lezen! Hopelijk allemaal goede voorgevoelen en kwaaltjes!!!

9. Mamavaneen2e

Mamavaneen2e Bekend lid

2 dec 2013
    526
    0
    0
    Hier gisteravond wel wat gedaan maar niet in me denk dat mn vriend toch nog twijfeld....

Leuk al die kwaaltjes je lichaam kan je zoooo voor de gek houden he

10. Knuffelbeer

Knuffelbeer Niet meer actief

spannend zeg ! wij gaan ook voor een tweede !

11. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    arnhem
    ohhh die rottwijfels ook!!!!
    heel herkenbaar bij mezelf dan he!
    mn vriend is er iig erg van overtiogd
    echter staat ons sexleven na de eerste wel op n lager pitje dan voor mn zoontje er was....
    ach als we maar sex rond mn ei hebben he :D

12. L0veErin

L0veErin Actief lid

8 aug 2013
    165
    0
    0
    Hallo!!!
    Leuk topic, wij gaan ook al sinds juni voor een 2e!!
    Ons zoontje is afgelopen weekend 2 jaar geworden:)
    Ik zit nu in ronde 5, ben van hem in ronde 22 pas zwanger geworden.
    Toch hebben we een tijd gewacht voor n broertje of zusje vanwege de moeilijke eerste maanden van zoonlief... Hij had verborgen reflux dus huilde veel en sliep weinig! Dat is ons niet in de koude kleren gaan zitten....
    Maar sinds een paar maandjes is het vooral bij mij weer gaan kriebelen! ;)

Hopelijk gaat et nu wat sneller ;)

13. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    arnhem
    oei kan me voorstellen
    en hopelijk gaat het nu wat sneller dat het raak mag zijn!
    ik was bij mijn zoontje in ronde 5 dus de ronde waar je nu in zit zwanger!!!
    zit nu in ronde 1 ben erg benieuwd!
    en welkom!!!

14. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Welkom en spannend weer he? Wat jij zegt over wachten omdat jou zoontje moeilijke eerste maanden had herken ik mijn zoontje had dan geen reflux maar gelijk na zijn geboorte de rs virus waardoor hij drie weken in het zh moest blijven hij is daarna nog veel ziek geweest en nog dus dan denk je indd nog niet goed na over een brusje!
    Maar leuk dat jullie er nu wel voor gaan succes!

15. amaryllis1986

amaryllis1986 Actief lid

30 jul 2011
    145
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pfff hier slaat de twijfel er ook regelmatig in. Gisteravond hebben we Sinterklaas met de nichtjes en neefjes bij ons thuis gevierd. Mijn schoonzusje heeft 2 kindjes (van 3 en 1,5 jaar), maar heeft ze allebei totaal niet in de hand. Gisteravond maakte ze ook weer de opmerking naar ons: Als ik jullie was, hield ik het lekker bij 1 kind! Mijn andere schoonzusje heeft ook 1 kindje en roept hetzelfde. Dan slaat bij mij wel even de twijfel toe. Wil ik dan echt wel een tweede? Ik ben heel gelukkig met ons lieve meisje, ze is heel rustig en een makkelijk kind. Stel dat wij ook zo'n terrorist krijgen, die de hele boel loopt te verstieren. Aan de andere kant, het is maar net hoe je het kind opvoedt natuurlijk en in welke situatie ze opgroeien.

16. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    arnhem
    whahahahaa HOE herkenbaar!!!!
    dat heb ik dus nu ook!
    allemala dezelfde twijfels.....poeh
    moeilijk he! straks kun je niet meer terug!
    ik probeer de laatste tijd maar zo veel mogelijk aan de leuke dingen te denken!
    ik bedoel er zijn toch ook zat broertjes en zusjes die wel leuk met elkaar kunnen!
    vooral als ze wat ouder zijn!!!
    als ik aan later denk.....dan zie ik mn zoontje ook echt niet alleen....
    vooral niet als wij er niet meer zijn ofzo....bllgggggg

17. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Ik zie juist om me heen hoe leuk het is twee kindjes niets negatiefs en natuurlijk is het zwaarder en drukker maar ontzettend leuk!
    En je hebt het zelf in de hand.

18. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    arnhem
    echt geweldig dat jij het juiste voorbeeld om je heen hebt!
    ik heb ook 1 vriendin die 2 kindjes heeft en het ook erg goed gaat
    bij de rest is er idd wel eentje leuk lief en rustig en de ander druk en stout:D

19. Bobo

Bobo Lid

12 mei 2011
    38
    0
    6
    Ik twijfel op het moment gelukkig niet meer, wil nu alleen maar een positieve test! Haha!
    Ik zie om me heen heel verschillende gezinnen (werk in de kinderthuiszorg), maar ieder kind is anders. Deels opvoeding, deels karakter van het kind.
    Er komt vanzelf een tijd die weer rustig is denk ik dan maar!
    Nog een paar daagjes en dan kan ik testen.... zo benieuwd!!

20. Bobo

Bobo Lid

12 mei 2011
    38
    0
    6
    @Meijke Is het gelukt om te wachten met testen? Jij zou ook de 10e je NOD hebben toch?

Ik heb hier 1 vroege zwangerschapstest liggen, die had een vriendin over.
    Maar ik probeer te wachten tot de 10e... ;)
    Bij mijn zoontje heb ik toen pas dagen na m'n NOD getest omdat ik me niet kon voorstellen dat het in 1x raak zou zijn, maar nu ben ik zo nieuwsgierig!

Deel Deze Pagina