Ja echt heel leuk om te zien, die verliefde mensen! 15 maanden, wat een leuke leeftijd inderdaad. Loopt hij al? Ze gaan zoveel ontdekken he. Ik vond trouwens de ontwikkeling vanaf die tijd ongeveer, zoooo snel gaan. Ze leren elke dag nieuwe woorden, kunnen ineens zoveel. Dan zijn ze echt geen baby meer ineens.
Gimby, bij mij was ie ook weer lichter dan gisteren...morgen weer een kans....misschien te veel gedronken voorafgaand? De kruidvat had niet eens de ovu's van cb Heb voor morgen nog de allerlaatste kV ovu liggen. We zijn weer thuis in Limburg, lekker een nachtje bij opa en oma gelogeerd met de kleine bink. 2 overgrootopa's bezocht, lekker met de hond gespeeld.... Hij was zo moe dat ie na vanmiddag 3 uur te hebben geslapen, toch om half 7 in de auto in slaap viel goed genoten dus.... Fijne avond allemaal
Mariska heeft de kv bij jullie die nooit dan? Of waren ze nu gewoon op? Zou inderdaad wel kunnen dat ik wat meer gedronken heb, maar scheelt dat dan meteen zoveel denk je? Zal morgen weer eens testen. Neem wel mee naar mn werk, heb een lange dag morgen.. Moeten jullie morgen ook werken of lekker dagje vrij?
Volgens mij hadden ze ze daar niet, klein filiaaltje Er was 1 keus: kV ovu hahahaha Hier is een grotere winkel dus meer keuze. Maandag is altijd mama dag, dus heerlijk thuis! Werkze morgen! En testze!
Ik moet morgenochtend werken tot half twaalf, en dan woensdag weer. Volgende week lekker een weekje vakantie goed getimed net na mn NOD Extra fijn: mn meisje de hele week hier!!!! truste meiden
Zou t drinken zoveel invloed hebben op de ovu testen..? Hier morgen ook weer werken.. Nog niet veel zin in.
Thnx Mariska, geniet van je mama-dag! Heerlijk! Meiske en Asun, werkze morgen Ik ga er hier eens eentje bespringen Truste meiden!
Werk ze voor iedereen die weer aan de slag moet en veel plezier voor de mensen die lekker vrij zijn. Ik moet een half dagje dus prima te doen
Ik ook maandags lekker vrij!! Mama dag Net als jou mariska!! Hier nog geen posi ovu test en voel gek genoeg ook nog niks Terwijl ik vorige maand n week ervoor al eipijn had!! Vanavond iig maar proberen te sexen dus vroeg in t bedje en met die kou is dat lang niet zo erg je En als ik dan woensdag mn ei zou hebben volgens mn cyclus heb ik t n paar x om de dag gedaan ipv elke dag in die week.....
Pfoooeee....IUI info meegekregen, had ik niet op gerekend....enigszins geschrokken....alles maar Es' op m'n gemak doorlezen
Als je langer dan een jaar bezig bent (en ml heeft vermindert aantal zwemmertjes, was al bekend in z'n vorige relatie) dan is IUI de volgende stap als het via de gewone weg niet gaat. Ik had er alleen niet bij stilgestaan omdat ze de vorige keer zei dat ik nog niet op dat vruchtbaarheidsspreekuur hoefde te komen. Mijn vraagstelling waarom ik erheen wilde was vooral vanwege de pijn die ik vaak heb vanaf ovulatie tot menstruatie. Mijn cyclussen zijn nu ook weer normaler en met de ovu's is m'n ei goed op te sporen. Ik dacht dus dat we nog wel even op de natuurlijke weg door zouden gaan, vandaar wel even geschrokken. Ik weet niet of ik dat nu al wil doen. Het zou vanwege de reuma wel gunstiger zijn, des te sneller kans en des te eerder weer aan de medicijnen voor de reuma!
HAllo gimby eindelijk weer even de tijd om berichten te lezen. Nee heb totaal geen donkere streep gehad dus ga er een beetje vanuit dat we binnenkort weer nieuwe ronde in moeten. en dat gewoon mijn periode zal aanbreken. Wel merk ik dat ik laatste dagen giga moe ben ik red de avond niet helemaal meer lig er soms al heel vroeg in. Ja wachten duurt lang we hebben er wat voor over haha.
He noamy wat leuk mijn kleine man is ook helemaal gek van zingen en dansen echt super leuk om te zien. laatst had ie van de wii de mic vast en zat er door heen te zingen haha.
Ha ha allemaal berichtjes van mij weet nog niet zo heel goed hoe je dit allemaal bij elkaar in kan doen hoor. Maar mariska1985 ik wens je heel veel succes. Gelukkig hebben we een lading knappe koppen in het ziekenhuis en zijn hun er niet voor niks. en natuurlijk wens ik jou en ook alle andere alle goeds toe en dat we maar snel een roze streep gaan zien.