ja dit klinkt onwijs bekend ben zelf ook zo vreselijke softy geworden er hoeft maar iets met een kind te zijn of andere mensen in een programma die huilen ja hoor voel ik mijn dwingelandjes al. maar volgens mijn man ook veel veller geworden haha. welkom vindexkindje. meiske80 ik wens je veel succes. naomy wat een mooi nieuws nou hoop snel voor jou dat je een roze streep mag gaan zien. en begrijp dat het moeilijk is al die vrouwen met allemaal dikke buiken alle reclame's met zwangere of pas geboren baby's maar je eerste positieve nieuws heb je binnen en nu lekker voor de tweede gaan zoals men zegt het komt allemaal goed met een beetje geduld. hi hi ook zo lekker cliche maar toch een beetje waarheid. dank je wel gimby ook ik kan bijna niet meer wachten gek genoeg. maar blijf denken ach van het weekend breekt het door. voel ik me raar tja heel moe en wat vaker naar het toilet en gevoelige borsten maar dat zijn ook allemaal van die dingen dat gebeurt zo vaak. en sávonds meer eetlust dat wel. ook wel wat rommelig gevoel in mijn buik maar allemaal van die dingen dat je zegt goh zit dit nou tussen mijn oren. je lichaam ken je zo bedriegen met dingetjes. IK wil gewoon weten waar die ei van mij zich elke keer verstopt haha. Dan ken ik iets meer pijl trekken op het hele gebeuren nu gok ik maar want wat moet ik anders. en die ovu testen ik weet echt niet goed hoe ik ze nou moet gebruiken. Ja oke ik volg de gebruiksaanwijzing ps heb die van kruidvat. maar wanneer kan je nou eigenlijk zo beetje het beste testen welke periode en welke tijdstip. en las ook iets over de winter en lente periode mijn voorgaande testen waren in de middag en avond. allemaal hele lichte streepjes. had er 4 geprobeerd toen was ik er wel klaar mee gekke vraag maar als je al zwanger zou zijn kan zo test dan ook positief zijn? en mag je ook eerst in een potje plassen en dan de test er in doen ahum ben niet zo goed in mikken haha. ik hoop dat juli mij er een beetje doorheen kunnen helpen want ik begrijp geen piep van die sticks.
Marilou, ja je kan ze gewoon in een potje dippen, een seconde of 8 ofzow moet voldoende zijn. Ze kunnen idd positief zijn als je zwanger bent, ze reageren ook op hcg. Maar dan zijn het echte knallers! (heb t gehad ooit) Eind van de middag testen is geloof ik de beste tijd, volgens mij staat in de gebruiksaanwijzing tussen 14.00 en 20.00. Succes met zoeken! Het is frustrerend soms he.. Hier was de test negatief dus ben van 75% naar 5%... scheelt weer teleurstelling als ik straks ongesteld wordt !@#$%^&*
Wist je toen ook zeker wanneer je ei was geweest? Ik bij mijn dochter pas 1 dag voor NOD maar toch.. had zelfs gehoopt op een indroger van KV maar zelfs dat niet
Jammer Meiske! Mariloe, inderdaad niet vroeg in de ochtend met die van Kruidvat. Vanaf 10.00 kan het. En vooraf een paar uur niet drinken. Weet je hoe lang je cyclus is? Als je cyclus wisselt, kan het best zijn dat je langer dan 4 dagen Ovulatietesten nodig hebt. Die van zwanger en kids kun je online bestellen en zijn niet duur. Nog geen eitje in aantocht bij mij.
Meiske, Wat balen zeg Ik vind de kv2v5 wel slechter dan ze waren hoor. Gaven hiet ook lichte streepjes, de eerste ver na afleestijd..
Jammer Meiske! Maar wie weet he.... Mariloe, ik gebruikte ook die van kruidvat, maar vind ze erg lastig aangeven en ben dus weer terug op de clearblue digitale ovulatietesten, heel duidelijk!! Ik test nu iedere dag als ik uit mn werk kom, gisteren helaas nog geen smiley, maar wel voor de zekerheid een feestje gebouwd gister We hebben besloten om nu nog niet de mmm in te gaan, er nog even een paar maanden mee te wachten. Ik denk dat ik dan helemaal gek zou worden van de druk en de spanning in die 2 weken na de IUI. ML wil wel zijn ... weer eens laten testen, dat kan nooit kwaad om weer eens te weten hoe de kwaliteit nu is. Vanavond dus weer testen, ik hoop op een smiley!!!!!
jammer meiske.... ik ook nog geen knaller op de ovu test ik hoop op vanmiddag of anders morgen want ik voel sinds vanochtend de bekende eipijn weer opkomen vanaf vanavond maar weer vroeg naar bed en gezeellig maken onder de dekens!
Ik voel ook wat druk op mijn buik, soort eipijn, ik denk groeien van eitjes . Nog geen smiley vanmorgen dus, ik hoop morgen dan. Vanavond alvast even gezellig maken. En bij een smiley morgen een keertje extra .
Mijn eipijn wordt heftiger, zoals wanneer ik ongesteld moet worden. Maar vanochtend dus een negatieve ovu, dus eisprong kan niet denk ik? Kan groeipijn zo duidelijk aanwezig zijn?
Ja dat kan! Dat was de vraag die ik gisteren bij de Gyn gesteld heb. Kan komen door het vocht wat uit het eiblaasje komt. Kan zelfs bloeden door vaatjes in het blaasje die kunnen springen! Ik heb altijd 2 weken onwijze pijn, bijna alsof ik weeën heb!
Thanx Mariska ! Ben heel benieuwd naar mijn ovu van morgen dan, want als ik uitga van 48 uur na positest en het feit dat het vanochtend nega was, zit ik nog in elk geval 3 dagen voor ei. Groei maar goed .
Zie je de tweede streep op je teststrip (daar waar je niet naar kijken mag dus ) wel donkerder worden? Was hier altijd een mooie indicatie. Eipijn kan zeker! Links voel ik hem, maar rechts.. auw!
Goede vraag. Volgens mij wel. Heb jij dat ook Meijke? Nu de zwangerschapskrampjes ook trouwens.. hele bm lijkt wel gevoeliger
Ik heb idd ook het idee dat ik meer voel van mijn cyclus dan toen ik nog geen moeder was. Ik zal eens kijken naar de teststrips of ze oplopen. Hoe voel je je verder Alf?
Begin wat misselijk te worden. Verder vrij veel krampjes en dat stomme bruinverlies is ook nog niet weg. Toch voelt het wel oké. Heb echo naar voren gehaald.. mag vrijdagmiddag