Wat een goed nieuwe Noamy! Heeft een zwangerschap/hormonen trouwens invloed op Crohn? Omdat je zegt als het nu rustig is is het met een zwangerschap ook rustig. Stomme vraag, maar vroeg het me af..
Spannend Meijke Mariska, nog geen ei toch? Die doorgelopen test is die van CB? Beterschap met je zoontje!! Hier ook nog steeds geen ei gespot, wéér een lange cyclus dus. Of mn ei gemist, gelukkig wel om de dag geklust, just in case Sorry voor alle berichtjes
geen stomme vraag! naar crohn heeft in princiepe geen invloed op het zwanger worden naast crohn heb ik ook reuma, bechterew beide ziektes zijn auto imuun ziektes en als die rustig zijn met het of voor het zwanger worden blijven deze ziektes tijdens een zwangerschap ook rustig!!! de hormonen en zwangerschap hebben dus eigenlijk eem poisitieve uitwerking op je lichaam en ziektes! dus je wilt graag een zwangerschap in gaan als je ziekte rustig is!!!! daarom goed nieuws! alleen gister bij de reumatoloog op controle en toen zagen ze toch weer in mn bloed dat mn leverwaardes te hoog zijn.......pfffff toch weer dat donkere wolkje...pfff nu volg week bloed prikekn in de hoop dat het gezakt is! vanmorgen een k*t ochtend!!!!! kregen de voordeur niet open slot bleef erin hangen.... en na al 1000 euro vanaf de dag na kerst tot afg dinsdag voor onze autos te hebben moeten betalen na veel ellende ermee kon ik wel janken als ikeraan dacht n slotenmaker te moeten bellen..... uiteindelijk ben ik met wd40 aan de slag gegaan in het slot en ging hij open!!!!!!!!! ikke blij!!! want zag de rekening al weer voor me en houd al niks meer over op de spaar na die ellendige autos grrrrr maarrrr volgens mij heb ik mn ei gevonden of is ie iig echt in aantocht!!!!!!!! en ik zweer erbij dames die op zoek naar hun ei zijn! na alle urine adviezen....test met je tweede plasje van de dag!!!!!!!! ik heb alles geprobeerd van alles wat ik qwa tijden voorbij heb zien komen en met t tweede plasje van de dag had ik vorige maand ook een goed beeld en nu dus weer na vorige week het niet gehad te hebben gedaan en nu dus wel
Oke, thnx voor de uitleg. Hopelijk krijg je een goede uitslag van de reumatoloog. Balen he als je ineens veel grote uitgaven hebt. Hakt er soms zo in. Hoop voor je dat je snel een positieve ovu-test hebt! Ik heb nog steeds niks gevonden. Net ook niet met het tweede plasje van de dag Hoop dat mn ei eens opschiet. Moet steeds mn banner aanpassen hieronder
Yessss! You go girl! Toch nog een fijne twist aan de dag! Ik hoop volgende week gunstige bloedwaardes voor je! Ga je ook naar een Fysio? Hier is de reuma nu gelukkig weer rustig na een dikke maand ontstekingen. Bij de Fysio waar ik standaard om de week kom mag ik ook krachttraining doen weer om m'n rugspieren te verstevigen en stabiliteit op te bouwen. Zelf dinsdag weer naar de sportschool geweest en een half uurtje crosstrainer kunnen doen en zonnebankje. Zo blij!! Was lang geleden. Ik hoop over een tijdje toch weer Zumba te kunnen doen, rustigaan opbouwen... Die test van mij was inderdaad cb, raar he?! Nog nooit gehad! Ik heb gebeld en krijg een nieuwe doos toegestuurd gelukkig, zo heb ik namelijk 4 van de 6 testen eruit gekregen
Netjes dat ze een nieuwe opsturen. Heb jij niet met van die smileys? Maar gewoon streepjes? Fijn dat je weer lekker hebt kunnen sporten. Zonnebankje is altijd fijn daarna
Tot nu toe alleen rondjes, maar als ik de teststrip eruit haal ziet hij er zo doorlopen uit, ik vraag me af of hij dan wel goed beoordeeld wordt door de houder? Zijn ze bij jou ook zo doorlopen of zie je bij jou duidelijke streepjes in plaats van een vlek?
ja ik vind m donker genoeg!!! volgens mij worden die van de action ook nooit knal knal! gewoon klussen idd ik vanavond ook maar weer n poging wagen!!!
Haha mn man ziet me weer aankomen met mn gefrunnik Hij zei pas, pff ik heb liever een keer per week seks dan om de dag Bij jou niet Noamy? Heb je gister ook geklust? of ook eergister?
Hoop het Alf, maar ik voel mn ei nooit, dus geen idee. Als we vanavond laat klussen is het prima toch?