Voel me eigenlijk prima. Tegen de avond wat weeig in de maag. Morgen eerste echo, vind het toch wel weer spannend. Gek idee ook dat ik daar dan weer lig -vierde zwangerschap- maar nu met een klein jongetje in zijn buggy naast me..
Ja heel bijzonder lijkt me. Geniet er lekker van morgen, blijft zo'n speciaal moment.. Wat fijn dat je weinig kwaaltjes hebt zeg.
ik eergister geklust en vanavond dan hopelijk weer mijn vriend wil ook niet te vaak.... dus om de dag rond is te doen.....verder wanneer er zin en tijd is! ahahahaa succes morgen alf!!! super leuk!
Wat is dat toch met onze mannen Toen wij net samen waren was dat nooit een ding hoor, ze worden oud.. Of wij worden oud en minder aantrekkelijk
Action doet niet aan knal!!! Ik heb net speciaal daar ff snel testen gehaald omdat ik m'n ei niet wil missen en cb ff niet vertrouwde.... Zie hier het resultaat van 5 min geleden.... Nu is ie van cb niet doorgelopen en test meteen goed, dat middelste is de strip namelijk die ik eruit gehaald heb. Drukke avond vanavond met z'n allen hahahahah
@ mariska: Jij hebt inderdaad een hele rare banner De volgende ovulatie gaat er toch helemaal niet komen? Dan ben je namelijk allang zwanger Fijn dat er een hoop eitjes gevonden zijn! Dan kunnen jullie straks ook allemaal tegelijk testen. Spannend hoor. Veel succes vanavond
Haha ja denk het ook! Wat scheelt dat toch ontzettend veel zo'n action test en een CB test. Als ik vandaag zo'n CB digitaal doe heeft dat geen zin meer denk ik he? Mn piek is geweest, dus vandaag of morgen mn ei toch? Dan geeft zo'n test niks meer aan of wel?
oh jee mariska weer uit de bocht met n hoop testen!!!!! aghahahaha vanavond samen aan de klus dan maar!!!
Ja, ik was ff m'n vertrouwen in cb verloren, maar ik heb nu geleerd: don't doubt the master!! Ik heb het geld er graag voor over voor de duidelijkheid van de cb testen, we wachten alweer veel te lang op een positieve zwangerschapstest Gelijk bij de action ook leuke dingetjes voor Pasen en knutselspullen ingeslagen. Vanmiddag een leuke middag ervan maken met m'n binkies...m'n stiefzoon vanmiddag uit school halen en dan lekker thuis gezelligheid maken Voor N. Net naar het ziekenhuis geweest om bloed te prikken, dus ik verwacht na het weekend daar ook duidelijkheid over, arm menneke! Spannend Alf, nog maar 1 dag!!! Echt fijn dat ze het verschoven hebben voor je, ik mag ook al met 6 wkn komen vanwege de miskraam vorig jaar. Prettig om gewoon te weten hoe het ervoor staat he?!
Bah wat kun je je soms zorgen maken!! Nu heeft ie weer 35,7. Dokter weer gebeld, wat moet ik hier nu mee? Bleeeggghhhh zo zielig!
Hoe is het nou Mariska? Wat een lage temp heeft hij zeg! Wat is zijn normale temp? Ik weet dat de basis temp per persoon verschilt, maar zo laag zie je niet vaak... wat zei de dokter? Mooi dames dat de eieren aan het arriveren zijn! Klus ze ladies! Hier een sjaggie dag gehad.. hele dag niet fit, nu koppijn. Geen bloed nog, maar dat verwacht ik dus echt morgen of zaterdag (als mijn lf 14 dgn is..) Nu lekker op de bank met mn lief!
De assistente zou achter de bloedwaardes aangaan maar heb niets meer gehoord helaas! Morgenvroeg bellen. Hij heeft nog lekker gespeeld vanmiddag, trok nog wel bij gelukkig dus, hij had vanmiddag 37,0 en zojuist 37,3. Maar 35,7 vanmiddag uit bed en gisteravond 23.00 35,8 is wel erg laag inderdaad. Lijkt wel of z'n immuunsysteem niet tegen z'n verkoudheid werkt ofzo?! Normaal heb je juist toch een hogere temp. als je net uit bed komt? Fijne avond mede Molletjes!!!!
Oh gelukkig dat het is bijgetrokken!! Ben wel benieuwd nog wat de ha ervan zegt. Kunnen we weer van leren he Veel plezier met widm!
Gelukkig dat het wat beter gaat Mariska! En beide een smiley vandaag, gezellig samen op de wachtbank . Jouw ei is ook onderweg denk ik Noamy, morgen/overmorgen je knaller hoop ik! Alf, veel plezier morgen .