Owee!! Morgen nog 'n keertje dan!! Wat 'n gedoe toch met die ovu testjes!!! En wat rot dat bloedverlies....kan me voorstellen dat je onzeker word Ik had volgens mij al de weekendarts of spoed gebeld......
IK weet het niet precies zit wil richting de 30 dagen nu. Maar zelfde geld heb ik deze maand een cyclus boven de 30. vind het nu echt wel een beetje frustrerend dat ik dat niet snel kan invullen. IK voel wel af en toe van die krampjes maar nog geen ongi. Ik ga er heel sterk vanuit dat ik het morgen of maandag wel ben. en als dan de neuwe ronde aanbreekt ga ik me echt meer verdiepen in de ovu testen. Bedankt voor de tips die ik heb mogen lezen. Moet alleen nu nog weten wanneer ik met zo ovu test zou kunnen beginnen. heel veel succes met klussen meiden en de wachters op het bankje wens ik het allerbeste toe. We gaan voor roze haha. en man lief zei vandaag al ach als het niet is gelukt klussen we er binnenkort op los gaan we er twee weken flink tegen aan haha. Mariska1985 beterschap meid, ik vind dat ook niks hoor als mijn mannetje zo ziek is. die hoge temperaturen zijn soms schrikbarend hoog maar ze kunnen het echt aan met hun piep kleine lijfje.
huh haha ik ben al een dag overtijd volgens deze banner haha. nou als ik het maandag nog niet ben dan ga ik testen!
Tsjonge, Alf, wat een verhaal! Ik kan me voorstellen dat je heel onrustig wordt van het bloedverlies en het wachten. Ik hoop voor je dat het met een sisser afloopt en dat er geen bbz is! En Mariska, wat naar dat je zoontje zo ziek is steeds. Dan voel je je echt onrustig he als moeder. Ik hoop dat hij snel weer wat op knapt! Hoe oud is hij? En Noamy, ik heb geen verstand van ovulatietesten maar zelfs ik zou zeggen dat dit duidelijk positief is Nu hopen dat het leidt tot een overduidelijke positieve test over twee weken! Spannend Mariloe, bijna testen! Ik hoop voor je dat het raak is! Hier een prima dagje gehad. Vanmiddag nog even op kraamvisite geweest en dat was wel heel even slikken (wij willen ook een tweede kindje!!) maar verder ook gewoon gezellig. Morgen lekker uit eten met familie!
Hallo meiske80 Nou je had gelijk ik dacht diep in de middag doe is voor de gein zo ovulatie test wat je des tijds schreef. en gelijk een streepje goed te zien dit verward me echt wel even donker als test streep. Moeten we nou klussen tewijl ik richting de 30 dagen cyclus ga wat bijna mijn langste cyclus is. ik dacht dat ik al lang mijn eiersprong had gehad had namelijk de 20 ste flinke steken gehad en pijn rond om de navel. of moet ik dit maar niet serieus nemen en toch maar maandag een zwangerschap test halen tje dit had ik echt niet verwacht. ben gewoon bang dat zouden we vanavond klussen in eens morgen de ongi aanbreekt wat ken een vrouw toch onzeker worden van dit soort dingen.
Mariloe, ik zou nu geen ovulatietesten doen, maar maandag inderdaad even een zwangerschapstest als je zo lang kunt wachten Het kan zijn dat je nu (als ie echt knalt) misschien wel een zwangerschap getest hebt, een ovulatietest kan daar namelijk op reageren. (Dat hoeft niet zo te zijn.) Ovulatietesten doe je vanaf ongeveer dag 10 gerekend vanaf je eerste ongi dag. Bij voorkeur later op de ochtend of in de middag ofzo (ligt aan welke testen je gebruikt). Je doet die testen iedere dag tot je inderdaad ziet dat de teststreep minstens zo donker is als de controlestreep. Als dat zo is, is na 24/36 uur je eisprong. Dus de avond van een ovu test die goed is: gezellig maken! Het kan natuurlijk ook zijn dat je deze keer je ei heel laat hebt en dat je cyclus 10-14 dagen langer gaat duren, in dat geval moet je zeker vanavond 'aan de bak' En mocht je toch ongi worden, heb je het in ieder geval leuk gehad
Mariloe, ben het helemaal met Mariska eens!! Ben ook benieuwd, je kan evt ook morgen nog een ovu doen, als die dan nog steeds knalt zou het idd ook iets anders dan een ei kunnen zijn Noamy, morgen nog ff, t is voor een goed doel he? Ohhh Alf ik snap je onzekerheid!! Ik zou maandag ook bellen, hopelijk kunnen ze je geruststellen of nog n echo doen ofzo! Knuffel meis! Hier: totaal niet fit, hele dag hoofdpijn en snotterig. Net was bij lachen om home videos (vindt mn meisje leuk ) allemaal filmpjes van mensen die te horen kregen dat ze oma/opa/tante werden en hoe uitzinnig ze reageerden... kon er niks aan doen, moest er gewoon om huilen.. soms voelt het alsof het extra ingewreven wordt he, door commercials ofzo. Dat is natuurlijk niet zo, maar ben er erg gevoelig voor nu Gelukkig wel flink ongi, dat is wel fijn, want na de MA alleen nog een hele korte gekke ongi gehad van 1,5 dag. Het nestelt vast beter in een schone baarmoeder denk ik dan maar.
Meiske, ik begrijp je helemaal! Het is bij jou ook nog vers he? Bij mij is het nu een jaar geleden en toch 2 avonden terug greep het me ook weer ff aan. * zullen nooit vergeten worden! X
Jep... nog vers, pas derde ronde erna nu. Had wel hoop dat het snel toch zou lukken maar ik vind het nu alweer te lang hoor Knuffel voor jou!
Dank je dat hoop ik ook!!!! zal mijn banner datum n dag of 5 vooruit moeten zetten denk ik... laat m wel zo staan en onthoud de dagen wel hahaha
Ow wat heftig meiden! T lijkt me zo verschrikkelijk om mee te maken. Ik hoop dat jullie snel een knal testhebben!
Wat spannend allemaal Alf! Nog twee dagen en dan weet je meer, lange twee dagen lijkt me.. Noamy zit je ook op het wachtbankje? Lijkt me ook vreselijk om zoiets mee te moeten maken meiden, van intens geluk, naar intens verdriet. Heftig.
Yessss!! Althans vanavond nog even 'n keertje klussen! Zo nog ff ovu test doen of de streep nu minder knal is Het voelt wel zo IIg! Alleen nu eigenlijk m'n banner 'n paar dagen vooruit ivm t later komen van m'n ei
Char -30 jaar -3e ronde- 8 jan. afspraak gyn. cryo tp. Gimby - 31 jaar - 4e ronde - NOD 10-12 februari Liesje - 3e ronde - NOD Noamy -33 jaar- 2e ronde - NOD Mariska -28 jaar- 13e ronde - NOD 12 februari Asun - 30 jaar - 2e ronde - NOD 30 januari? Meiske80-33 jaar- 6e ronde- NOD 30 januari Mamav2e-2e ronde-NOD 29 januari Meijke-35 jaar-5e ronde-NOD 15 februari Vinexkindje-25 jaar-5e ronde-NOD 7 maart Mariloe -35 jaar- 5e ronde - NOD 31 januari Wanneer zwangerschapstest: Gimby - 10 februari Zwanger: Zusteryvonne - 8 september uitgerekend Amaryllis1986 - 27 jaar - 10 september uitgerekend Alf - 36 jaar - 22 september uitgerekend Snelzoek fucntie: lijstbeheer
Heb het lijstje even geupdate. De gegevens kloppen niet allemaal, maar ik weet het niet van iedereen.. zelf even aanvullen/aanpassen? Wie wil er tegelijk met mij testen? Spannend he Noamy, deze tijd duurt gevoelsmatig echt het langst. Hier gister ook nog geklust voor de zekerheid. Wanneer kwam je ei? 31e toch?
Char -30 jaar -3e ronde- 8 jan. afspraak gyn. cryo tp. Gimby - 31 jaar - 4e ronde - NOD 10-12 februari Liesje - 3e ronde - NOD Noamy -33 jaar- 2e ronde - NOD Mariska -28 jaar- 13e ronde - NOD 12 februari Asun - 30 jaar - 2e ronde - NOD 30 januari? Meiske80-33 jaar- 6e ronde- NOD 30 januari Mamav2e-2e ronde-NOD 29 januari Meijke-35 jaar-5e ronde-NOD 15 februari Vinexkindje-25 jaar-5e ronde-NOD 7 maart Mariloe -35 jaar- 5e ronde - NOD 31 januari Wanneer zwangerschapstest: Gimby - 10 februari Mariska - 10 februari Zwanger: Zusteryvonne - 8 september uitgerekend Amaryllis1986 - 27 jaar - 10 september uitgerekend Alf - 36 jaar - 22 september uitgerekend Snelzoek fucntie: lijstbeheer