We gaan voor een 2e!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Liesje12, 16 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liesje12

Liesje12 Actief lid

15 nov 2013
    250
    0
    0
    Den Haag
    Superleuk om te zien dat er al 16 pagina's zijn op een bericht wat ik gestart ben. :D

Vanmorgen op 11 dpo een omowitte zwangerschaps sensitest. Vanmiddag ineens wat bruinverlies. ML zei, het kan toch ook de innesteling zijn?! Bij mijn dochter een week na nod pas positieve test. Mn buik voelt anders, maar verder voel ik me niet zwanger... Als ik niet ongi wordt doen we zaterdag weer een testje.

2. Meiske80

Meiske80 Fanatiek lid

13 okt 2013
    3.319
    7
    38
    Kinderopvang
    Brabant
    Spannend Liesje!! Enneh leuk topic ;)

3. Liesje12

Liesje12 Actief lid

15 nov 2013
    250
    0
    0
    Den Haag
    Blijkbaar. :p Ik was met het starten van dit topic nog helemaal nieuw, dus ik vind het erg leuk te zien hoe het hier gaat. Helemaal gezellig!!!

4. Mamavaneen2e

Mamavaneen2e Bekend lid

2 dec 2013
    526
    0
    0
    Welkom nieuwlingen

5. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    administratief medewerkster
    arnhem
    Zo nieuwe week!
    Nieuwe kansen!
    De week van mn ei!!! Als t goed is hahahaha
    Eruggg spannend weer allemaal terwijl ik er helemaal niet van uit ga dat t meteen raak is.....de kans is er natuurlijk!!!

6. Mamavaneen2e

Mamavaneen2e Bekend lid

2 dec 2013
    526
    0
    0
    Succes noamy

Hier gisteren de hele dag krampen gehad. Kan natuurlijk van een verlate eisprong zijn maar ook van een evt innesteling.

Was het maar zondag dat is mn nod pffffff wachtten duurt lang

7. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    administratief medewerkster
    arnhem
    Dank je en jij ook!!
    Ja al die pijntjes.....nu ga je overal bij nadenken wat je voelt!! Hahhaa
    Hopelijk goed nieuws zondag!!

8. mariloe

mariloe Lid

31 jan 2011
    63
    0
    6
    overijssel
    hallo mamavan2e ik kom uit zwolle, en veel succes.
    :)

9. mariloe

mariloe Lid

31 jan 2011
    63
    0
    6
    overijssel
    char1983 dank je wel veel succes met de 2e.

10. mariloe

mariloe Lid

31 jan 2011
    63
    0
    6
    overijssel
    Ik herken het dat mijn eerste zwangerschap zich zeer snel aankondigden had niet eens tijd voor oefenen haha zoals mijn man toen zei.
    ik dacht dat duurt wel een jaar onze klein man gaat inmiddels naar 2,5 jaar.
    en nu blijkbaar gaat het toch allemaal wat anders.
    Het gekke is ik had de verwachting dat het weer zo snel zou gaan.
    Ik ken absoluut geen berekeningen van NOD of dat soort dingen.
    het enige wat ik weet is dat mijn cyclus 26 28 en 30 dagen is daarvoor was het nog ontpillings fase toen had ik een cyclus van 35 dagen en ja toen dacht ik dus goh zou ik al zwanger zijn.
    Had de test net gedaan en prompt mijn ms.
    Ik wil ook niet gelijk met die staafjes aan de slag en weet ook niet goed wanneer we nou echt serieus naar een HA zouden moeten gaan.
    En daarbij komt ik ben een vrouw van richting de 36 dus misschien is het daarom wel dat het iets langer duurt.
    Kan iemand mij een beetje weg wijs helpen met het verhaal van NOD zodat we een beetje weten wanneer we nou eigenlijk moeten klussen zoals dat genoemd word wat hebben wij vrouwen trouwens leuke namen bedacht ervoor haha soms lig ik krom van de leuke bedachte woorden.
    Maar ik wens alle vrouwen ook vrouwen die met vele moeite een kindje krijgen alle geluk toe lady's we gaan ervoor.

11. zusteryvonne

zusteryvonne Actief lid

9 mrt 2011
    149
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi, zou ik mij ook mogen aansluiten bij jullie.
    Een deze dagen wordt ik ongesteld en daarna ga alle voorbehoedsmiddelen de deur uit.
    Ik heb een zoon van 21 maanden bijna en zouden graag een broertje of zusje.
    Vind het ook erg eng. Is best druk een kindje en dan nog een tweede erbij. je kan niks inschatten.

Hoop dat ik mij kan aansluiten bij jullie

groetjes

12. Liesje12

Liesje12 Actief lid

15 nov 2013
    250
    0
    0
    Den Haag
    Tuurlijk!! Gezellig!!
    Hier al een dochter van 15 maanden en we willen graag een tweede. Ook ik vind het eng hoor. Onze kleine meid is een heerlijk ding, maar de nachten zijn zwaar. Aan de andere kant ben je er straks wel vanaf ipv dat je na een paar jaar weer gebroken nachten krijgt.;)

13. zusteryvonne

zusteryvonne Actief lid

9 mrt 2011
    149
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi liesje.
    Ja spannend he. Wij hebben gelukkig geen gebroken nachten meer. Hebben medicijnen nu van de homeopaat en gaat eindelijk goed jeeeeee.
    Wat is de reden dat die van jouw niet doorslapat. Misschien kan ik je helpen

ps hoe krijgen jullie reactie dat iemand heeft gereageerd. Ik vind het zo'n gedoe deze site dat ik niet weet dat iemand gereageerd heeft

14. Liesje12

Liesje12 Actief lid

15 nov 2013
    250
    0
    0
    Den Haag
    Geen gebroken nachten lijkt me heerlijk!! Het gebeurd heel erg vaak dat ze 's nachts even wakker wordt voor dr speentje. Die kan ze nog niet helemaal zelf vinden. Vervolgens slaapt ze wel weer door, maar is wel een gebroken nacht en ik val niet heel snel weer in slaap. De laatste dagen is ze vreselijk verkouden en is ze 's nachts lang wakker. We hopen dat dat snel minder wordt.
    Het is dus een "probleem" met doorslapen. Tips zijn altijd welkom. :D

Reactie krijg je in je mail. Kan je geloof ik instellen. Ik ben hier ook redelijk nieuw. Haha. Je krijgt dan mail als er een nieuw bericht is in een topic waar je zelf een keer wat in geschreven hebt.
    Anderen kunnen het denk ik beter uitleggen. Haha.

15. zusteryvonne

zusteryvonne Actief lid

9 mrt 2011
    149
    0
    0
    NULL
    NULL
    als het een speen probleem is, heb ik alleen de tip VEEEEEL Spenen in bed leggen, hebben wij ook. Vind hij er altijd wel een.
    Wij hadden er een die onwijs veel last had van dromen en nachtmerry's. moesten er soms wel 20 keer uit per nacht. Na 10 maanden waren we op. Toen heeft mijn vader gezegt ga eens naar de homeopaat. Dat gedaan en nu 2 soorten pillen en hij slaapt door.
    Wij willen nu graag afbouwen, maar dat lukt niet. Wordt meteen onrustig.

16. Liesje12

Liesje12 Actief lid

15 nov 2013
    250
    0
    0
    Den Haag
    Dromen en nachtmerries lijken hier nog wel mee te vallen. Kan me goed voorstellen dat je na 10 maanden wel op bent. Heftig hoor. Ik ben van mening dat alternatieve geneeswijzen absoluut goed kunnen werken. Hoop voor jullie dat afbouwen een keertje lukt.
    Spenen in haar bed hebben we al eens geprobeerd, maar ze wil er maar 1. De rest kiept ze uit dr bedje. Haha. Draak.

17. Asun

Asun Niet meer actief

Haha ja leuk onderwerp!!

18. Asun

Asun Niet meer actief

Oww ja wat spannend! !! Gaan jullie er helemaal voor deze maand?
    Mn man vroeg vd week al hoe vaak wij t ook alweer deden bij de eisprong. Hahah ik weet t eerlijk gezegd niet zo goed meer. Ik denk om de dag.

19. Asun

Asun Niet meer actief

#179 Asun, 9 dec 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 9 dec 2013
    Zusteryvonne,
    Gezellig! Welkom.
    Mijn dochter is inmiddels dik 2 jaar. Een kleine draak. Haha ik ben 2 en ik kan alles zelluf;). We hebben gelukkig geen problemen met doorslapen dus daarover kan ik niet mee praten. Wel zijn we net begonnen met de zindelijkheids training. Gaat echt al de goeie kant op!
    Je kan bij 'onderwerp tools knop' rechts je abonneren op een topic. Je kan dan als je ingelogt ben bij 'gebruiksinstellingen' je abonnementen zien. Je kan g ook zo instellen dat je idd een email krijgt. Maar dat vindt ik zelf vervelend, al die 'spam'. Ik hoop dat ik duidelijk ben en je t snapt.. hihi

Mamavaneen2e,
    Oeh ja spannend he!!

20. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Welkom zusterYvonne! Leuk dat jullie ook voor een tweede gaan.
    Zal indd wat drukker in huis worden met een tweede maar ik heb dan zo iets des te gezelliger en met ons zijn er zoveel die er twee hebben en die kunnen dat ook dus wij ook!

Mijn zoontje is 22 maanden en die slaapt ook nog niet perfect door maar dat komt omdat hij en het erg snel benauwd heeft (moet geopereerd worden aan zn neus en keelamandelen) en ook droomt hij erg veel en schrikt dan wakker en is dan behoorlijk overstuur gelukkig niet meer iedere nacht!

Deel Deze Pagina