nou gimby wij denken exact hetzelfde dat is de befaamde schoonzus die nu ook ineens voor de tweede gaat en nee ze is nog niet ongi en gaat straks keer n test halen ......vermoeiend hoor zij werkt niet hij werkt voor zichzelf als soort van uitzendbureau maar gaat niet heel erg goed hebben n duur huurhuis n auto n kind en gaan nu voor de tweede en mevrouw kan niet werken omdat r geen werk is erg he! wij moeten ook ons huis uit als 1 van ons geen werk meer zou hebben!!! en ben al dankbaar dat ik anderhalve dag minder ben kunnen gaan werken! ik snap ook echt niet hoe sommige mensen het doen van mn schoonzus weet ik wel dat zij heel lang studiefinanciering heeft gehad maar dat moet ze nu dus allemaal terug betalen.............
ja en dat had ik ook van de ovulatie maar nu wil die van de zwangerschap niet vond het wel leuk om het te veranderen ben nu nagenoeg 5 weken.
DE rest van de meiden bedankt voor de felicitatie. heb vannacht amper geslapen van de hi hi van de adreline. de 21 ste hoop ik echt mooi knipperlichtje te zien zo spannend. mijn zus heeft een angelsound kennen julie dat? dan kun je het hartje van je kindje horen zonder apparatuur uit praktijk of ziekenhuis. in mijn vorige zwangerschap heb ik hem mogen lenen. zit wel risico aan hoor het mag echt max maal 2 minuten anders beschadigd het gehoord van je kindje heel appart dus maar dat word echt af geraden niet langer dan 2 minuten. maar volgend mij moet ik zo en zo al wachten tot week 6 a 7 wil ik een hartje horen. dus gewoon netjes wachten.
haha hier moet ik ff op reageren. wij hebben nog een stiefdochter dochter van mijn man die komt eens in de zoveel tijd en ik zei gister nog door de telefoon tegen vriendin ze komt niet 31 februari die vriendin lache ze zegt dat bestaat niet haha. ze weet van niks he" dus ook zo lekker blonde actie van mij ook ik ken behoorlijk uit die hoek komen dus dat word wat met die hormonen die weer op gaan laaien.
Noamy, en adem uit.. Misschien beter zo dan andersom. Het nieuwste nieuwtje is altijd het leukst. Dus als je net even achter je s.zus aanloopt...
lief van je...het ergste is nog dat ze rond 15 oktober uitgerekend zal zijn en mijn zoontje dus de 19e jarig is.............. en dan gewoon in n poep en scheet weer zwanger raken he! ik snap er werkelijk geen reet van! waarom zijn wij niet meteen zwanger???? en waarom zijn er zat mensen die er jaren over moeten doen en allerlei behandelingen! het enige wat ze apte erover was dat ze benieuwd waren wat t zou worden!!!! omg maar ik zou me drukker maken of het goed blijft gaan!!!! walgelijk! ik ga nu t liefst huilend weg van mn werk...........
Halo Alf, echt o nou dan schiet het niet op he" tja ik wil gewoon weten hoe het daar binnen gaat allemaal. he testers veel succes he" zondag is juli grote dag. Noamy het leven is soms niet eerlijk, maar echt het zal bij jou ook goed gaan komen zondag ga jij toch ook voor de test? echt meid ik wens jou en juli het van harte. Liesje, ik ken die eitjes heb vorige zwangerschap heel vee mee gemaakt. ik weet dat als je er echt niet tegen kan dat je dan ook een pilletje kan krijgen eentje die slik je en weg is het wondermiddel. maar erg duur dus schrijven ze het niet snel voor. Ansje welkom je is hier heel gezellig. Meiske80 wat leuk dat je met de kleine gezellig in de hema kan eten hier kan dat niet meer. hier heb je een shop take en leave.
ja hoop voor ons ook ene posi test.... ben er gewoon keimisselijk van! apt mn zwager me net zegt ie zo jij hebt de primeur niet verder vertellen he! dus ik zeg bizar zeg nu bij de tweede weer meteen raak zegt ie ja gewoon ff goed timen rond de eisprong omg!!! hij denk zeker dat t voor iedereen zo gemakkelijk gaat ik ben me rot aan testen met ovu testst motahF77er!!! woest word ik daarvan!
Hey marilou nou heb je mij weer terug gezet op 30 februari Ahhh kak Noamy!!!!!!! Ff baalmomentje ja dat geloof ik!! Echt zo stom dat je dat dan voelt, maarja het is er he! Ik snap je wel, knuffel!!! Zo stom dat het bij idd zulke mensen op 1 of andere manier altijd meteen lukt, en wij doen er alles voor en dan gaat het moeilijk.. of het gaat niet goed Het zal wel n reden hebben denk ik... Wij hebben ons toch n andere fiets laten aansmeren bij de fietsenwinkel Die we hadden kon ze maar heel kort mee doen, dus nu een 24 inch Wel mooi... maar gets, ze wordt zo groot!!! Die andere ff oppoetsen en op mp ermee!
Ik werk 6 uurtjes per week, straks als de 2de geboren is helemaal niet meer. Mijn vriend heeft een eigen bedrijf en redden het prima op deze manier. Waarom zou iemand moeten werken en z'n kind naar een crèche moeten brengen als het zo ook goed te doen is. Snap niet dat andere mensen iemand dan gelijk 'lui' moeten noemen. Iedereen heeft het op een andere manier geregeld. En een Angelsound is pas vanaf 12 weken (als je mazzel hebt) te gebruiken Marilou.
IK begrijp je noamy, sommige vooral mannen denken er zo simpel over. laat ze gaan ze weten niet beter. wij wel het is echt niet iets wat je zomaar even krijgt. jij heb straks de primeur want die van jou is het kleinst haha. zo moet je maar denken. ze worden zo snel groot en vooral als het net geboren is dan is de hele wereld verliefd dus ook je zwager neem ik aan.
sorry amarylis maar zij is lui! jouw siuatie is heel anders als dat van hun! hun hebben torenhoge schulden komen de maand niet rond zonder financiele hulp van ouders spullen die ze van mensen krijgen en zij werkt niet omdat ze geen baan in het onderwijs kan vinden zegt ze dan ga je toch lekker iets anders zoeken waardoor je we gewoon kunt vreten en drinken zonder je hand op te houden bij een ander! en dat word gewoon weer zwanger van een tweede....... sorry hoor maar als mijn man zich de te**ing zou moeten werken voor een paar centen en kan bijna niks doen omdat er geen geld is dan zou ik alles doen om aan geld te komen....lekker ergens schoonmaken of weet ik veel wat voor baantje!!! nee zij is liever lui! en laat mn schoonmoeder ook liever bij haar poetsen en oppassen terwijl ze beide thuis zijn hij aan het werk en zij ....niks doen
Char -30 jaar -3e ronde- 8 jan. afspraak gyn. cryo tp. Gimby - 31 jaar - 4e ronde - NOD 10-12 februari Liesje - 3e ronde - NOD Noamy -33 jaar- 2e ronde - NOD Mariska -28 jaar- 13e ronde - NOD 12 februari Asun - 30 jaar - 2e ronde - NOD 30 januari? Meiske80-33 jaar- 6e ronde- NOD 2 maart Mamav2e-2e ronde-NOD 29 januari Meijke-35 jaar-5e ronde-NOD 15 februari Vinexkindje-25 jaar-5e ronde-NOD 7 maart Wanneer zwangerschapstest: Gimby - 9 februari Mariska - 9 februari Meijke - 9 februari Noamy - 9 februari Zwanger: Zusteryvonne - 8 september uitgerekend Amaryllis1986 - 27 jaar - 10 september uitgerekend Alf - 36 jaar - 22 september uitgerekend Mariloe - 35 jaar - 10 oktober uitgerekend Snelzoek fucntie: lijstbeheer/QUOTE/QUOTE Anske mist nog oeps. ik had hem namelijk van een oudere lijst over gekopieerd van daar maar die van jou meiske80 die moet nu weer goed zijn toch? anske even opnieuw door geven want ik kan hem niet zo snel meer vinden. haha blijf er maar van af voortaan. als er iets moet worden gewijzigd vraag ik het degene wel die dt beheerd.
Oh Noamy, wat klote voor je. Ik kan me goed voorstellen hoe je je voelt. Voor mensen die het echt graag willen duurt het vaak langer. De eikels zijn altijd snel zwanger lijkt het wel. @werken. Ik zit ook al thuis sinds mei. Ik solliciteer me rot, maar ze nodigen me niet eens ergens uit. Zo kan het dus helaas ook nog. Ik kan niet een zwart baantje voor bijv schoonmaak nemen omdat ik opvang moet regelen voor de kleine dame. Ik heb weinig achtervang van familie. -Eitjes, ik kreeg normaal de fluconazol pillen, maar die mogen niet als je probeert zwanger te worden of zwanger bent. En die werken nou juist zo goed.... Nu lekker even een uurtje naar bed.