Char -30 jaar -3e ronde- 8 jan. afspraak gyn. cryo tp. Gimby - 31 jaar - 4e ronde - NOD 10-12 februari Liesje - 32 jaar - 4e ronde - NOD 19 februari Noamy -33 jaar- 2e ronde - NOD Mariska -28 jaar- 13e ronde - NOD 12 februari Asun - 30 jaar - 3e ronde - NOD 28 februari Meiske80-33 jaar- 6e ronde- NOD 2 maart Mamav2e-2e ronde-NOD 29 januari Meijke-35 jaar-5e ronde-NOD 15 februari Vinexkindje-25 jaar-5e ronde-NOD 7 maart Wanneer zwangerschapstest: Gimby - 9 februari Mariska - 9 februari Meijke - 9 februari Noamy - 9 februari Zwanger: Zusteryvonne - 8 september uitgerekend Amaryllis1986 - 27 jaar - 10 september uitgerekend Alf - 36 jaar - 22 september uitgerekend Mariloe - 35 jaar - 10 oktober uitgerekend Snelzoek fucntie: lijstbeheer Liesje, als het goed is klopt het zo..
Wie kan voor mij de lijst even aanpassen. Als ´t goed is en m´n cyclus weer gewoon naar 28dgn gaat is mijn NOD 2mrt. Dat wordt dus een carnaval met of zonder alcohol.... Vanaf 11feb met ovu-testen aan de slag om m´n ei beter te kunnen bepalen. Heb ´m afgelopen keer volgens mij wel opgemerkt maar weet ´t niet helemaal zeker. Wordt de 1e keer dat ik met ovu-testen aan de slag ga, vorige keer niet gebruikt. Tis onze 2e ronde nu trouwens.
Ohhh wie is de mol was weer leuk! Anskev, ik wil het wel aanpassen voor je. Hoe oud ben je en welke ronde? Dan is ie compleet
thanks knuffel terug!! ben alweer n beetje van bekomen hoor....moest ff spuwen..... kunnen hier alles kwijt toch??!!! nu maar hopen dat wij zondag met zn vieren ook posi teste meiden!!!! want anders word het voor mij echt een extra domper hoor
TUURLIJK! Daar zijn we voor toch? Soms lopen de emoties gewoon ff hoog op en zakt t later weer... zijn we vrouwen voor he
Hihi oh das grappig! Ja he, die fiets heb ik voor 12,50 gekocht das toch n koopje... Heel wat goedkoper dan deze nu.. Gimby heb geen foto van de nieuwe fiets, zal ik wel showen als ze m heeft. Hij staat nu bij de fietsenwinkel nog, gaan m nog ff een extra beurtje geven. Ik wil m dan op dr verjaardag daar gaan ophalen, dat ze zelf naar huis mag fietsen Leek me wel leuk, aangezien ze niet bij ons is s morgens dus kunnen niet s morgens al cadeautjes doen.. maarja, dan maar creatief!
owkee... al even n zeurderige ongi gevoel op en neer.... en nu ineens rond mn schaambot boven steken betekent dit wat goed???!!!!! pfffffff
jep!!! maar meer afscheiding hoort toch ook bij het herkensel???!! dat heb ik dus echt niet juist helemaal geen last van!!!
bij mij is de afscheiding meestal blijkbaar een teken van de ongi, denk dat het heel verschillend is, zou voor jou dus een goed teken kunnen zijn! Ik ben echt bang dat het weer niet raak is Boobs niet meer gevoelig, afscheiding nog steeds...dus ik denk dat de progesteron uitgewerkt is en dat de HCG zich niet heeft aangediend... Wel echt heel blij met de mama apps dankzij jullie, dan krijg ik eindelijk eens een beetje meer inzicht in het verloop van mn cyclus. Ik houd natuurlijk ook nog niet zo lang mijn cyclusduur bij omdat het afgelopen jaar zo druk is geweest (en cyclus tot sept. zo regelmatig) dat ik er niet eens bij stilgestaan heb... Ben echt een beetje sacho erover, was het maar vast zondag... bleeeeegggghhhhhhh!!!!!!! :x zo...en weer over tot de orde van de dag...hard aan de bak
ahhww mariska!!! je weet t toch niet TOT je de test zondag gedaan hebt!!!! dus houd moed en hoop! ik weet t t klinkt miss stom want ik kan zelf ook zo down ervan worden....maja we moeten elkaar n beetje oppeppen he hopelijk is de nul komma 0 afscheiding die ik heb een goed teken en die steken! en soort van strak gevoel rond de onderbuik en keizersnee stukje zeg maar............... ik kan ook niet wachtebn tot zondag hoor maar ook mijn gevoel zegt let maar op die test is negatief................ ohh en die mama apps is geweldig!!! wat een super ap is dat en idd een super goed inzicht krijg je ervan!
nope, veel te vroeg nog, maar was ff nieuwsgierig Net wel enorme buikpijn gehad ffies en een heel opgezette buik...blllleeeeeeeggghhhhh!!! Net alsof vanavond mn ongi gaat losbarsten, maar dan zou ik ineens een LF van 7 dagen hebben, beetje raar! kan natuurlijk ook innesteling zijn, maar tja...je kunt jezelf net zoveel voor de gek houden als je zelf wilt
nee herkenbaar ik denk ook bij alles wat ik voel wat zou t zijn???! zou t raak zijn??!!!! zenuwslopend he
Spannend he meiden! Ik zit nu op 7 DPO, samen met Mariska . Ik heb behalve mijn boobies, steken beneden en af en toe een vleugje misselijkheid nog niets. Maar dat heb ik altijd de tweede helft van mijn cyclus. Hoeveel dagen na je ei zitten jullie Noamy en Gimby?
Door die lange cyclussen gaat de tijd wel hard, wij gaan er sinds 27 augustus voor. In 2014 lukt het vast! Behalve even jammer ben ik niet verdrietig ofzo bij een nieuwe ronde, pas zo kort bezig! Meiske en Mariska, jullie zijn nu echt aan de beurt hoor! En alle anderen ook natuurlijk .