We gaan voor een 2e!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Liesje12, 16 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meijke

Meijke Niet meer actief

Nee was een midstream van de Etos :).

2. gimby

gimby Fanatiek lid

20 feb 2011
    2.026
    0
    36
    *knuffel* Mariska, alles kan.
    Morgen hebben we allemaal een mooi licht streepje die over een dag of 5 knalt! ;)

Hebben jullie nog plannen dit weekend?
    Wat een piep-weer.
    Bah

3. Vinexkindje

Vinexkindje Fanatiek lid

2 jul 2012
    2.274
    1.106
    113
    Wat moeilijk, Mariska! Ik kan me je gevoelens goed indenken maar vooral het laatste stukje vind ik erg herkenbaar. Mijn vader is overleden en ik hoopte heel erg in augustus te bevallen rond zijn verjaardag. Toen die test dus wit bleef, was dat echt een extra teleurstelling. Je hoopt gewoon dat het voorbestemd is ofzo omdat je toen iets meegemaakt hebt. Maar wie weet, meis, test je alsnog wel positief! Ik hoop het voor je, je bent al veel en veel te lang bezig!

4. Meijke

Meijke Niet meer actief

Zo naar een vriendin (spelen en eten) en verder rustig aan.

5. Meijke

Meijke Niet meer actief

Alf, hoe gaat het met je?

6. Vinexkindje

Vinexkindje Fanatiek lid

2 jul 2012
    2.274
    1.106
    113
    Spannend meiden, morgen de grote testdag (alhoewel, een aantal kunnen zich niet inhouden haha). Ik hoop op wat positieve testjes, dan zou super mooi nieuws zijn!

Hier een hele drukke week achter de rug. Nu even lekker bijkomen en vanavond met m'n vriend uit eten en naar een feestje. Heel veel zin in om weer eens iets met z'n tweetjes te gaan doen. Mijn zusje komt oppassen dus daar hoef ik me geen zorgen om te maken.
    De klusperiode is hier gestart. Hopelijk raak deze keer en een wat kortere cyclus! Duim, duim!

7. Meijke

Meijke Niet meer actief

Gezellig Vinexkindje, veel plezier alvast!!

8. gimby

gimby Fanatiek lid

20 feb 2011
    2.026
    0
    36
    Leuk, have fun!
    Wij hebben ook een rustig weekendje, heerlijk.
    Straks even naar mn schoonouders, daarna lekker op de bank all you need is love kijken. ;)
    Lekker burgerlijk!

9. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    administratief medewerkster
    arnhem
    Veel plezier vinexkindje en klusze!!
    Lief dat je zo voor ons duimpt
    Ik ben vanmorgen even met mn zoontje naar dr intratuin geweest mijn (stief) moeder werkt daar en ben even verwend door haar met n vaasje bloempjes en wat theelichthouders!!!! Heerlijk! !
    En zelf nog wat nieuwe scentchips gekocht rn mijn huis ruikt nu heerlijk!! I love it
    Straks gaan we bij vrienden eten en morgen komt de nicht van mijn vriend met haar vriend en 2 kids! !!
    Gezellig weekend dus met dat rotweer!
    En dan hopelijk morgen nog n leukere zondag door een posi test maar dat zal wel niet.....

10. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    arnhem
    Ohhh ja all you need!!!
    Bijna vergeten dus hopelijk op tijd thuis! !!!

11. Mariska1985

Mariska1985 Fanatiek lid

7 jan 2014
    3.156
    233
    63
    NULL
    NULL
    Solly! Dacht t :D
    Tnx allemaal voor de knuffels!
    Nu ff meubels kijken bij de ikea

12. Vinexkindje

Vinexkindje Fanatiek lid

2 jul 2012
    2.274
    1.106
    113
    Jeej, mijn zoon gaat nu ineens echt loslopen. Hij kon het al wel redelijk maar gaf de voorkeur aan kruipen maar sinds een paar uur is hij flink aan het stappen, helemaal uit zichzelf. Wat kun je dan trots zijn he :)

Hoe gaat het met jouw kindje, Asun? Aan de beterende hand?

En Noamy, natuurlijk duim ik voor jullie! We doen er allemaal meer dan onze best voor! Ik kom morgen spieken!

13. Asun

Asun Niet meer actief

Ja gaat langzaam iets beter.. ORS en droge crackers doen wonderen. Gaat langzaam weer iets beter.

Succes voor de testers morgen ochtend!! Dan ze morgen knallen:D

14. Meijke

Meijke Niet meer actief

Leuk Vinexkindje, heerlijk als ze ineens zulke grote ontwikkelingen doormaken :).

15. anskev

anskev Actief lid

27 nov 2011
    322
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mariska dikke knuffel ´t lijkt mij erg moeilijk als je zelf al zo´n poos bezig bent reeds zwanger bent geweest wat helaas mis is gegaan om dan zo´n nieuwtje te krijgen. Hopelijk geeft dit een positieve vibe richting jullie.

Meiden die morgen gaan testen... hopelijk allemaal mooie streepjes!!

Hier nu lekker lui op de bank, drukke dag op ´t werk gehad. Morgen lekker quality time met ons gezinnetje en dan v.a. maandag met de ovulatietesten aan de slag. Op naar een romantisch klusweekend rondom valentijn haha wie weet brengt dat wat positiefs met zich mee...

16. Liesje12

Liesje12 Actief lid

15 nov 2013
    250
    0
    0
    Den Haag
    Even heel ego, maar ik moet het kwijt...

Wij hebben vanmorgen besloten, dat als het nu niet raak is, we een pauze van een paar maanden gaan inlassen. Onze kleine meid slaapt zo ontzettend slecht dat ik inmiddels behoorlijk op mn tandvlees loop. Daarnaast schiet het vinden van een nieuwe baan ook niet op.
    Het is met heel veel pijn in mn hart, maar ik denk wel dat we er goed aan doen.

Inmiddels heb ik vanmiddag een homeopaat gevraagd om te helpen met de onrust en de slechte nachten van mijn kleine meisje... Misschien helpt het. Het is het proberen waard...

Ik voel me vreselijk k#t. :(:(

17. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    arnhem
    Ohhh liesje wat een rotbericht.......
    Wat vreselijk
    Weet niet goed wat te zeggen maar wil je veel sterkte en kracht toewensen......XXX

Even iets anders maar 'n hoognodige vraag....
    Welke test zou ik morgen gebruiken 'n sensitest diptstick of een van de action????

18. Meijke

Meijke Niet meer actief

Wat naar Liesje! Misschien helpt het je als je afspreekt dat het niet vastligt? Ik bedoel dat je er over blijft praten en als je er weer tegen kunt (qua fit en uitgerust zijn) je er weer voor kunt gaan? Krijg het niet zo goed op papier, maar wat ik wil zeggen is dat je de afspraak te wachten niet in beton giet? Dat van je baan is ook rot, maar die is denk ik minder de druppel? Je hebt bij een vaste baan ook geen garantie meer helaas :(.

Sterkte!

19. Meijke

Meijke Niet meer actief

Noamy, maakt niet uit denk ik :).

20. Meiske80

Meiske80 Fanatiek lid

13 okt 2013
    3.319
    7
    38
    Kinderopvang
    Brabant
    Oh wat vervelend Liesje!! Wat heeft ze dan s nachts? Mijn meisje sliep ook erg slecht, elke nacht nachtmerries en heftige dromen. Ik moet er nog regelmatig uit s nacht voor haar.. ik ben hier zelfs voor bij de kinderarts geweest, maar die had ook geen tips, behalve melatonine en een donkere kamer (ze wilde graag veel licht op de gang).
    Nu dr kamer donkerder is slaapt ze wel beter in, maar de nachtmerries blijven... Vanalles geprobeerd, bed andere plek, vroeger naar bed, later naar bed, droomvanger... zelfs een vuilniszak onder dr matras omdat iemand zei dat dat kon helpen :( Maar helaas.
    Als je slecht slaapt breekt dat je op, dat geloof ik meteen.
    Sterkte meis..
    Voor de testers morgen, duimduimduim!!
    Ik zou voor de actiontest gaan noamy, maar dat komt omdat ik nog geen positieve sensitest heb gehad ;)

Deel Deze Pagina