Hallo allemaal, Ons dochtertje is 4 maande en wij gaan bewust voor een 2de! Vorige week dus gestopt met de pil en we kijke er weer helemaal naar uit. Hopelijk word het een gezellig clubje waarin we elkaar kunne steune en natuurlijk gezellig kunne kletse! Liefs,
hoi, onze zoon is nu bijna 6maanden en we willen ook heel graag een 2e... ben dus ook gestopt met de pil ik vraag me alleen af of het wel goed is, aangezien dat ik een keizersnee heb gehad en een 10ponder x
Heee, Wat leuk eindelijk iemand erbij in het clubje gezellig Oh wat leuk zeg dan gaan we zo een beetje gelijk op. Het is goed wanneer het goed voeld. Je word gewoon streng in de gaten gehouden dan. En wie zegt dat het snel raak ik snap je. Gewoon lekker beginnen en vol smart afwachten. Wat was voor jullie de doorslag om te beginnen! En wil je misschien wat meer over jezelf vertellen. Ik ben 24 jaar en werk 18,5 in de gehandicapten zorg. Mijn vriend is 25 en fulltime hovenier. Ons dochtertje Luna was een maand te vroeg maar alles gaat nu super goed. x
hoi, misschien kun je bij ons aansluiten in het gestopt met de pil in augustus 2011. Daar zitten meiden ook van september.
@ Lilmoka: Kom je niet meer online in dit forum? Vond het net zo leuk dat we een kindje hebben van bijna dezelfde leeftijd en dat jullie ook weer voor een 2de gaan. Groetjes!