Oké ik neem m'n woorden terug, vriend had vanmorgen een positieve zelftest en is as we speak naar de ggd Viel te verwachten, z'n broer had begin deze week een positieve test en aangezien ze samen een bedrijf hebben zijn ze elke dag samen aan het werk.
Hoi, Ja gaat met mij weer beter, gelukkig! Hier net ook een berichtje dat de jongste haar juf Corona heeft en meer dan 5 kinderen. Maar ze was vorige maand positief dus ze kan morgen wel naar school, op maandag is er altijd een andere juf. Rest vd week weten ze nog niet.. Ben je er erg ziek van?
Fijn dat het weer beter gaat! Tot nu toe alleen een vreemd gevoel in de keel (alsof ik gerookt heb, maar ik rook niet meer ) en wat hoesten, dus het zou fijn zijn dat het daarbij blijft . Mijn vriend voelde zich gisteren aardig grieperig, hoofdpijn, van koud hebben naar heel warm, maar voelt zich vandaag gelukkig al wat beter.
Jq dat heb ik haha. Ik ben 7 dpo. Dus t slaat natuurlijk nergens op haha ik kon ook niks zien op de test. Maar mijn nod is zondag. Dus ik test deze week gewoon elke dag.. Dan zien we t wel. Ik hoop dat t gelukt is
Mijn nod is zaterdag en ik vond het toch echt nog te vroeg om testen haha. Helaas alleen de verkeerde positieve test gehad dus
Ja hier ook, durf nog niet te testen Net bij naar de wc gaan had ik in me inlegkruisje wit draderig slijm weet niet of dat wat is.. lees dat het van de innesteling zou kunnen zijn.. Bij mijn ovu testen zat gratis zwangerschapstest.. moet ook maar even naar de winkel om alvast iets in te slaan.. Weet niet wanneer ik zal beginnen met testen
Haha ja verkeerde positieve test helaas Wanneer ga jij beginnen met testen? En hebben jullie al ergens last van?
Spannend voor een aantal hier! Ik heb vandaag m’n positieve ovulatietest dus ik kan nu op het wachtbankje
Ik kan moeilijk naar de wc. Ben al 2 nachten wakker om te plassen . Verder niet zo heel veel op t moment.. jij
vd week dus erg winderig Wel wat gevoelige borsten En moe deze afgelopen paar dagen elke dag wel even op de bank in slaap gevallen En net dus wit creamy dik slijm Hopen dat het iets is
Ik ook super winderig.. maar daar kan ik niet zoveel mee. Ik heb pds dus bij mij zijn die darmen altijd wat raar aan t doen
Daar kan je dus niet van op aan.. Vind het soms ook zo lastig te zeggen. Misschien voel je soms dingen terwijl ze er niet zijn, of is het toch een menstruatie Enigste is gewoon wachten denk ik.. Daarom probeer ik me een beetje af te leiden.. Maar is ook lastig