Ja precies, al die vrouwen die proberen er niet mee bezig te zijn, heel knap! Ik ben er toch automatisch mee bezig in m’n hoofd gaat vanzelf. Niet te doen haha
Same here Vooral toen in quarantaine ging het langzaam de dagen kropen voorbij Nu dat ik weer naar buiten kan gaat het gelukkig wat sneller.. En de kids weer naar school kunnen gaat de tijd ook wat sneller, weer wat routine
Mijn NOD is zaterdag. Ik ben nu 8 dpo. Durf echt niet te testen. Bijna een jaar na mijn laatste positieve test ben ik echt het vertrouwen in mijn lichaam kwijt. Ga vrijdag naar de gyn voor een oriënterend fertiliteitsonderzoek. Hoe gaaf zou het zijn als ik dan alsnog een positieve test heb. Sterkte aan alle coronagevallen.
Ik weet het niet eigenlijk, als ik een keer wakker word en zoiets heb van nu ga ik testen, dan ga ik testen Nog niet ergens last van, vanmorgen een beetje kramp in m'n onderbuik. Verder beginnen hier vooral de corona-gerelateerde klachten op te komen. Spannend! Succes met wachten! Ik kan dat ook niet. Toen we begonnen waren we er heel luchtig over, maar hoe langer het duurt, hoe meer ik er mee bezig ben en hoe groter de teleurstelling steeds is. Spannend, ik ga voor je duimen!
spannend. Zou dus zomaar kunnen dat je dan positief bent We gaan allemaal bijna wel een beetje gelijk op, spannend ook
Ik heb getest vanmorgen.. maar hij js wit. Dat had ik kunnen verwachten natuurlijk. Maar stiekem hoop je toch ook een klein mini streepje..
Helaas.. maar ja inderdaad nog vroeg dus wie weet Je kreeg volgens mij veel testen vandaag binnen of niet
Haha @JNZ hoeveel dpo ben je? Ik dus 8 of 9 maar ik wil woensdag een testje wagen. Heb geen klachten dus koester niet al te ve hoop.