Leuk zo snel al de eerste dames met streepjes! Hier beginnen de ovulatietesten alweer op te lopen. Vorige x dag 11 positief, ben benieuwd wat het nu doet, zit op dag 10. weet iemand hier toevallig of korte cyclussen/vroege eisprong , uitmaken qua vruchtbaarheid?
korte cyclus is niet zo erg. Juist fijn want je hebt meer rondes in een jaar. Het is wel zo dat je luteale fase niet te kort mag zijn. Anders heeft je eitje geen tijd om in te nestelen. Volgens mij is tussen de 10 en 14 dagen goed. Maar pin me daar niet op vast.
Ik ben vooral of e rop andere testen ook wat komt want op de kv kon ik zo snel niks vinden niet beter dan die van gister iig
Niet nu. Ik ben op me werk. Op een action gewoone leek ik ook wat te zien. Maar je krijgt t zo moeilijk op de foto joh
Vandaag nog een test gedaan, bovenste is van gisteren, onderste is van vandaag, maar ik zie eigenlijk geen oploop. Zou die van vandaag niet eigenlijk al iets donkerder moeten zijn?
HCG verdubbelt om de 48 uur (en soms zelfs 72 uur). Ik denk te zien dat het streepje wel donkerder is dan gister overigens, maar zou morgen opnieuw testen en dan de test van vandaag er tussenuit halen.
Ik ga zo nog even naar de action. Voor testen. Of moet ik naar de kv of moet ik nog meer predictor bestellen?? Die van de etos komen ook vanmiddag
Action zijn de goedkoopste en dan zijn de gewone beter dan de early heb ik van horen zeggen. (Ik dacht steeds andersom maar ik heb even gecheckt) Kunt altijd nog de predictor halen maar ik zou daar niet dagelijks mee testen.
Gaan voor een 3e kindje 2022-lijst NOD: *momoftwo12 - 30 jaar - ronde 1 - 20 januari * groenebomen- 36 jaar - ronde 3 - 23 januari * Patty86- 35 jaar - ronde 5 na bbz - 28 januari * Peetje83 - 38 jaar - ronde 8 - 29 januari *JZN - 31 jaar - ronde 1 - 30 januari *ELMI - 33 jaar - ronde 2 - 5 februari * VERA91 - 30 jaar - ronde 7 - 1 februari *PISCEAN - 31 jaar - ronde 1 - 14 februari ZWANGER / UITGEREKEND BEVALLEN AFSPRAKEN: Patty86 - 28 januari gynaecoloog voor oriënterend fertiliteitsonderzoek