We gaan voor een 3e! Onze wens voor 2022

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door piscean, 3 jan 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elmii

Elmii Bekend lid

2 jan 2022
    685
    622
    93
    Vrouw
    Jaaa netjes! Gefeliciteerd hoor dat lijkt me een hele mooie oploop :D

Peetje83 vindt dit leuk.
  2. JNZ

JNZ Bekend lid

28 jan 2021
    792
    514
    93
    Vrouw
    Nou ik heb dr weer wat gedaan :p

Bijgevoegde bestanden:

Momoftwo12, Peetje83 en Patty86 vinden dit leuk.
  3. Patty86

Patty86 Fanatiek lid

8 okt 2012
    3.563
    2.859
    113
    Vrouw
    Hoi meiden

Ik kom zojuist bij de Gyn vandaan. Super aardige vrouw en ze nam gelukkig alle tijd voor ons. Ze stelde echt heel veel vragen. Wij alles toegelicht. Ze snapt helemaal dat wij willen kijken waarom ik nog niet zwanger ben. Ik heb een inwendig onderzoek gehad en een inwendige echo. Daar waren geen afwijkingen te zien. Baarmoeder en eierstokken zagen er rustig uit. Ook het baarmoederslijmvlies was goed te zien. So far so good. Ik heb 2x een bbz gehad waarvan de laatste met 7 weken. Ik heb ook 2 keizersnedes gehad. We gaan nu bloedprikken en zaadonderzoek doen. Als dat allemaal in orde is denkt de gyn aan een probleem met 1 of beide eileiders. Haar voorstel is om dan een kijkoperatie te doen. De eilders zijn bij inwendig onderzoek en echo slecht zichtbaar. Ze denkt dat er bij de laatste bbz toch schade is ontstaan of dat er verklevingen zitten. Die kunnen ze dan mogelijk verwijderen. Ze gaf wel aan dat we alleen in aanmerking komen voor iui en ik echt meer moet afvallen als we eventueel ivf willen doen. Maar daar is nog geen sprake van en we zijn al zo goed bezig zei ze. Ik ga 16 februari bloedprikken moet ongeveer een week voor de menstruatie. En mijn man levert dan zijn zaad in. In de week van 28 februari horen we de uitslagen en kijken we of we die kijkoperatie gaan doen. Maar die kans is wel erg groot zei ze. Kon ook een baarmoederfoto laten maken maar ze zei als ik een afwijking zie dan moet je alsnog die operatie en die is ook het meest betrouwbaar. Bovendien gaat die eendenbek met mijn spasticiteit niet heel makkelijk.

CD 29 vandaag en niet ongesteld. Als ik na zondag nog niet ongesteld ben ga ik weer testen.
    Als ik zwanger ben moet ik ook direct contact opnemen ivm risico bbz en/of eileiderproblemen.

4. Patty86

Patty86 Fanatiek lid

8 okt 2012
    3.563
    2.859
    113
    Vrouw
    Geloof je het nu EINDELIJK. Gefeliciteerd meid.

JNZ vindt dit leuk.
  5. Elmii

Elmii Bekend lid

2 jan 2022
    685
    622
    93
    Vrouw
    De predictor is mooi! Echt een fijne test! Waar kun jij die krijgen? Ze verkopen die echt nergens meer heb ik het idee.

En ik dacht het al wel maar nu heb je bevestiging je bent zwanger!!!!! Gefeliciteerd wat een mooi nieuws! :D

JNZ vindt dit leuk.
  6. JNZ

JNZ Bekend lid

28 jan 2021
    792
    514
    93
    Vrouw
    Dankjewel.. hier bij de DA maar vandeweek had ik er een besteld bij bol

7. JNZ

JNZ Bekend lid

28 jan 2021
    792
    514
    93
    Vrouw
    Dankjewel:oops::oops:

8. Elmii

Elmii Bekend lid

2 jan 2022
    685
    622
    93
    Vrouw
    Wat fijn dat jullie zo goed geholpen zijn bij de gyn en dat op de echo geen vreemde dingen te zien waren.
    Een duidelijk plan ligt er lijkt me, hopelijk heeft dit snel voor jullie de juiste resultaten en een mooie zwangerschap als gevolg! Fijn dat er ook
    Vrijwel meteen actie ondernomen kan worden

9. Elmii

Elmii Bekend lid

2 jan 2022
    685
    622
    93
    Vrouw
    Ik ga ze denk ik ook maar bestellen!

10. JNZ

JNZ Bekend lid

28 jan 2021
    792
    514
    93
    Vrouw
    Fijn dat er nu naar het 'probleem' word gezocht. Ik hoop dat jullie eind feb wat meer duidelijkheid hebben en verder kunnen :oops:

11. Peetje83

Peetje83 Fanatiek lid

29 jun 2011
    4.066
    2.557
    113
    Limburg
    Jij hebt het gemiddelde aantal verkochte zwangerschapstesten wel flink omhooggekrikt de afgelopen dagen he:roflmao::roflmao:

Gefeliciteerd :D

Elmii vindt dit leuk.
  12. Peetje83

Peetje83 Fanatiek lid

29 jun 2011
    4.066
    2.557
    113
    Limburg
    Fijn dat er op de echo niks geks te zien was en dat jullie zo fijn verder geholpen worden!

13. Patty86

Patty86 Fanatiek lid

8 okt 2012
    3.563
    2.859
    113
    Vrouw
    ja echt ik ben vooral blij dat de gyn waarschijnlijk al weet wat het probleem is. Wat mij betreft in maart meteen die operatie en dan starten met ivf. Bij Freya heb ik een mooi overzicht gevonden van de bmi grenzen voor ivf/icsi. De meeste ziekenhuizen hanteren 35 sommige 40 maar mijn ziekenhuis dus 32. al zei ze wel dat als mijn gewicht een dalende lijn laat zien ze ons er gewoon tussen wilde zetten. Ik kom van een bmi van 41.1 en het is nu 37. Ik wil zsm onder de 35 met koolhydraatarm eten en zoveel mogelijk bewegen. Maar dat is erg moeilijk als je last van je spieren hebt en moeilijk kan lopen. Ik probeer zoveel mogelijk op de fiets te doen. Mijn bmi is al vanaf mijn 18e sterk verhoogd. Toch rap en zonder complicaties 2 gezonde kinderen gekregen, Mogelijk nu dus eileiderproblemen maar dat heeft niets met bmi te maken.

14. vera91

vera91 Actief lid

4 aug 2010
    344
    55
    28
    Vrouw
    Gefeliciteerd super mooi opgelopen :thumup::D

15. vera91

vera91 Actief lid

4 aug 2010
    344
    55
    28
    Vrouw
    Heb een test gedaan, maar twijfel of het een Tuur streep is of het voorgedrukte lijntje..
    Willen jullie mee kijken.
    Wat denken jullie?
    11 dpo, cd25
    Kruidvat 2v5

Bijgevoegde bestanden:

16. Elmii

Elmii Bekend lid

2 jan 2022
    685
    622
    93
    Vrouw
    Jeetje iedereen krijg streepjes Ik zie het ook, hij lijkt wel meer grijs. Ik heb ook wel eens zo’n lijntje gehad en kreeg toen de tip er een drupje water op te doen. Toen was het lijntje weg dus was niets. Dat zou je kunnen proberen

vera91 vindt dit leuk.
  17. Elmii

Elmii Bekend lid

2 jan 2022
    685
    622
    93
    Vrouw
    wel knap dat je bmi al gedaald is hoor!! Pittig wel als je zoveel last hebt allemaal. Zou je na die kijkoperatie ook zonder hulp zwanger kunnen worden ?

18. vera91

vera91 Actief lid

4 aug 2010
    344
    55
    28
    Vrouw
    dankje voor de tip!
    heb hem nog niet weg gegooid dus even proberen.
    En moet even naar de winkel nieuwe tests halen haha :roflmao:

19. Bumpie

Bumpie Bekend lid

28 dec 2015
    864
    523
    93
    Even een tijdje niks gevolgd en zie alweer een zwangere! Gefeliciteerd

ik ga richting m’n menstruatie over circa een week en daarna zullen we geen anticonceptie meer gebruiken.. spannend!

JNZ vindt dit leuk.
  20. JNZ

JNZ Bekend lid

28 jan 2021
    792
    514
    93
    Vrouw
    Ik heb is gehoord dat als je de foto in t negatief zet en je ziet t lijntje t geen indrooflijntje is.

Bijgevoegde bestanden:

vera91 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina