Wat goed dat je jezelf op zwanger hebt gezet! Hihi leuk En dat zou idd ook niet alles nieuw kopen als ik jouw was. Wij hebben vrijwel alles nog alleen kopen we een nieuwe maxicosy voor de baby. En qua borstvoeding, zo’n cursus is wel fijn heb ik 2x gedaan maaar ik ben bij beide kindjes ook snel met tepelhoedjes gaan voeden dat zou je ook kunnen proberen
Zo, een hoop bij te lezen deze ochtend haha. @vera91 ik lijk in de verte wel iets vaags te zien. @GroeneBomen wat vervelend van je jongste zeg, kan me voorstellen dat je een beetje klaar bent met borstvoeding, maar als dat het gene is waar hij op leunt, is het natuurlijk lastig te stoppen. Koffie.... Ik drink thuis elke morgen een kop koffie en vervolgens op het werk nog twee. Verder overdag vooral crystal clear en in de avond altijd thee (of een radertje, maar dat laat ik voorlopig maar even staan ) Moeders voor moeders heb ik nooit gedaan. Ik vind het al vreselijk om urine in een bekertje op te vangen voor een zwangerschapstest haha. Vriend en ik zaten gisteren op de bank een beetje te sparren over babynamen. Had verwacht dat dat nogal een dingetje zou worden omdat we toch een andere smaak hebben wat namen betreft. Nou, waarschijnlijk hebben we dus gewoon al voor beide geslachten een naam
Gaan voor een 3e kindje 2022-lijst NOD: * groenebomen- 36 jaar - ronde 3 - 23 januari * Patty86- 35 jaar - ronde 5 na bbz - 28 januari *JZN - 31 jaar - ronde 1 - 30 januari *ELMI - 33 jaar - ronde 2 - 5 februari * VERA91 - 30 jaar - ronde 7 - 1 februari *momoftwo12 - 30 jaar - ronde 2 - 12 februari *PISCEAN - 31 jaar - ronde 1 - 14 februari ZWANGER / UITGEREKEND * Peetje83 - 7 oktober *JZN - rond 10 oktober BEVALLEN AFSPRAKEN: Patty86 - 28 januari gynaecoloog voor oriënterend fertiliteitsonderzoek JZN - 18 Februari 1e echo
D Dat heb je snel gedaan.. Ik ga er vanuit dat t een jongetje word . Mijn man wil nu bij de 3e dus de naam uitzoeken.. het zal een 2e naam krijgen de naam vab mijn opa. Ik ben helemaal niet naar t vernoemen trouwens. Maar mijn opa is in mei overleden en ik heb t daar nog El dag heeeel moeilijk mee
Ja zag in de verte ook iets, Maar moet echt goed kijken. Die van gister was wat duidelijker, die was in de middag/avond gemaakt.. Zijn nu op viste dus kan niet testen, zal later vanmiddag pas worden
Ga je er van uit? Heb je de Chinese kalender gekeken? Bij mij klopte het wel bij mijn vorige zwangerschappen. Dan zou het nu indd een jongetje bij mij moeten zijn
Hihi bij mijn meiden klopt het weer wel. En als het nu klopt dan wordt het weer een meisje. Wij willen het geslacht straks niet weten, jullie?
Volgens de Chinese kalender wordt het nu een jongen. Wij willen het wel weten ja. Veel makkelijker met spullen en kleren kopen, daarbij ben ik te ongeduldig om tot de geboorte te wachten
Ik heb t eerste pakje geshopt. Ik vertelde dat mijn collega zwanger was en de jongste ging wel even wat uitzoeken hahaha
@Elmii kinderarts vraagt gelukkig zelf ook elke controle of ik het nog trek. Ze heeft ook echt oog voor mij gelukkig. Ik hoop dat ze kan helpen met afbouwen
Ik wil het weten. Ik zal in rolstoel belandden al vrij vroeg in de zwangerschap, niet meer auto kunnen rijden en hooguit 5 minuten kunnen fietsen (naar school en terug) dus t is voor mij belangrijk dat ik wel kleertjes etc kan doen op tijd. Daar heb ik dan nog controle over zeg maar. Want ik voel mij al enorm tekortschieten dan als moeder, dus dat helpt mij in het proces van acceptatie dat ik zo aftakel. (En rationeel is zwangerschap ook een uitermate slecht idee voor mij)
Hihi ja mensen geloven je bijna niet als je zegt dat je niet weet wat het is het is bijna altijd dat mensen het wel weten. Natuurlijk praktischer idd! Bij de eerste wisten we het wel en bij de tweede niet en achteraf vond ik dat zo speciaal na de bevalling. Totaal geen last gehad van dat ik niet alles kon kopen van te voren. Alleen de namen zijn we zo slecht in, dus een jongensnaam verzonnen kostte een hoop moeite en was niet eens nodig haha. Mijn man zou het liever wel weten maar ik vind de verassing te leuk!
Wat goed dat jullie de namen al weten Hihi! Wat knap, zal hier niet makkelijk worden. Heftig vooruitzicht maar de wens voor een kindje overwint dan he. Ja dat zou fijn zijn! En hebben jullie ook hulp van een kinderdieetiste ofzo?