We gaan voor een 3e! Onze wens voor 2022

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door piscean, 3 jan 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Akka

    Akka Fanatiek lid

    2 sep 2019
    1.392
    1.493
    113
    Vrouw
    Ja heel bizar, vorige keren beide keren 3 rondes moeten wachten. Is ook niet veel, maar toen begon ik al ongeduldig te worden, dus ik kan me niet voorstellen hoe het is als het nog langer duurt
     
  2. Patty86

    Patty86 Fanatiek lid

    8 okt 2012
    3.263
    2.437
    113
    Vrouw
    Ik heb het allebei meegemaakt. Oudste kwam in ronde 3 1e na bbz, De 2e gelijk blijvend zwanger in ronde 1. Nu 15 rondes onderweg. 1x bbz en 1x vmk. Nu weer de 2e ronde. ik begin behoorlijk ongeduldig te worden haha
     
  3. Akka

    Akka Fanatiek lid

    2 sep 2019
    1.392
    1.493
    113
    Vrouw
    Heel begrijpelijk. Het kan hier natuurlijk nog mis gaan, maar op dit moment kan ik me dat zo niet voorstellen omdat dat nooit gebeurd is. Ik vind het toch knap dat je blijft doorzetten!
     
  4. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.529
    26.079
    113
    Vrouw
    Snelste was hier ronde 6, 2e bijna 2 jaar waarvan heel kort in mmm + 2 foutgelopen zwangerschappen en nu 7 maanden direct in traject al bezig.

    Ben langer bezig met de kinderwens dan dat ik zwanger ben geweest :|
     
  5. Basisuil

    Basisuil Fanatiek lid

    25 apr 2022
    2.562
    2.662
    113
    Vrouw
    Dat kan ik me goed voorstellen! Hopelijk voor jou ook snel een mooie positieve test en een beeb die blijft plakken! :)

    Hier duurde de 1e 9 maanden, de 2e 3 weken :eek:
    Waren zelf nogal verbaasd.
    Ben erg benieuwd hoe het nu gaat. Hebben niet echt haast, dat voelt wel fijn. Neemt niet weg dat het wel erg fijn zou zijn om niet enorm lang te moeten wachten :p
     
  6. Patty86

    Patty86 Fanatiek lid

    8 okt 2012
    3.263
    2.437
    113
    Vrouw
    Ik heb weinig keus. Ik kan me er gewoon niet bij neerleggen dat er geen 3e meer komt. Komt bij dat ik vorig jaar mijn moeder ben verloren na 8 weken kanker op 58 jarige leeftijd. Dat was een maand na de bbz. Ook nog mijn baan kwijt. Ik heb daar flink last van gehad. Zelfs helemaal geen cyclus meer. Het gaat nu steeds beter. Sinds 1 oktober ook met veel plezier weer aan het werk. Mentaal gaat het steeds beter. Laten we hopen dat dit ook meetelt. Afgelopen februari dus de vmk. Ik hoop dat we nu bijna aam de beurt zijn.

    Jij hebt ook zo'n lange weg hoor meid. En dan ook nog al die hormonen. Ik hoop dat je snel beloond wordt.

    Dat is wel echt fijn als je een beetje rust in je hoofd hebt. Hopelijk voor ons allemaal gauw een plakker!

    Afgelopen week wel even een zwaar moment nichtje maakte bekend zwanger te zijn van nummer 2. Uitgerekend in november te gelijk met mijn vmk. Ze is echt zo'n meid dat alles lukt. Groot huis, zwanger zonder miskramen, goede baan. En dan is haar moeder natuurlijk apetrots en dat is de zus van mijn overleden moeder. Dat doet dan even goed pijn. Ik ben natuurlijk blij voor haar. Ik ben ook echt blij met ons huis en gezin. Maar oh wat verlang ik naar ons laatste kleintje. Nog 1x alles meemaken met 2 grote zussen erbij.
     
  7. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.529
    26.079
    113
    Vrouw
    @Patty86 jij ook al he...ik raakte mijn baan ook kwijt na mijn bbz. Vond dat zo heftig. En jij je moeder die zo jong was :( afschuwelijk. Ja je wil dit hoofdstuk niet afsluiten met een miskraam en dan boek dicht. Dat voelt niet oke.

    Knuf voor jou! Zo confronterend :( Ik ben blij dat iedereen hier even uitgebroed is. Schoonzus is maand geleden bevallen, was tegelijk met ons weer gestart met de kinderwens. Tja... zij heeft al haar baby. Niemand weer ook van onze kinderwens, maar soms zou ik wel willen gillen dat t allemaal zo rot gaat en ik niet van een leuk standje zwanger raak.
     
  8. Basisuil

    Basisuil Fanatiek lid

    25 apr 2022
    2.562
    2.662
    113
    Vrouw
    @Patty86 wow, wat jong nog :( heftig zo alles tegelijkertijd!
    Fijn dat je het nu weer naar je zin hebt. Nog een keer een goede zwangerschap zou nu wel echt de kers op de taart zijn als ik het zo lees.

    @GroeneBomen dat zijn wel de dingen die dan even binnenkomen ja. Wat als bij ons...

    En Patty nog even een aanvulling of iets op jouw, het komt allemaal aanwaaien bij hen
    Bij ons komt het ook allemaal best makkelijk aanwaaien. Fijn huis, fijne omgeving, in de familie gaat alles eigenlijk wel goed, goede zwangerschappen gehad, makkelijk zwanger (wat overigens niet de verwachting was), neemt niet weg dat we daar wel ontzettend dankbaar voor zijn en ook erg blij mee zijn. En ons ook realiseren dat het totaal anders kan. Je kan vaak erg weinig doen hoe iets loopt.

    Snap je gevoel overigens wel hoor! Voordat ik zwanger was van de 1e wilde ik zo graag een normale cyclus bijv, maarja, heb je niet in de hand.
     
  9. Patty86

    Patty86 Fanatiek lid

    8 okt 2012
    3.263
    2.437
    113
    Vrouw
    Ik misgun haar ook niks hoor. Maar ik wil onderhand ook blij zijn voor mezelf of zoiets. Heb een goede band met mijn familie
     
  10. Basisuil

    Basisuil Fanatiek lid

    25 apr 2022
    2.562
    2.662
    113
    Vrouw
    Dat snap ik heel goed!!
     
  11. Akka

    Akka Fanatiek lid

    2 sep 2019
    1.392
    1.493
    113
    Vrouw
    Pittig allemaal dames, hopelijk komt iedere tijd snel. En @Patty86 ik snap dat dat heftig is om even te zien, al lijken dingen vanaf de buitenkant soms beter dan van binnen. Van hebben mensen ook hun eigen struggles. Met goed, je gevoel is honderd procent begrijpelijk en dat moet je ook vooral even toelaten om het daarna los te laten!
     
  12. Patty86

    Patty86 Fanatiek lid

    8 okt 2012
    3.263
    2.437
    113
    Vrouw
    Hier is de menstruatie begonnen. Maandag bel ik de gyn om te kijken of we toch niet ook eens iui kunnen proberen. Misschien haakt dat wat druk van de ketel. Voor nu dus ronde 3 na de vmk en ronde 16 totaal. @GroeneBomen hoe is het met jou?
     
  13. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.529
    26.079
    113
    Vrouw
    Boeee! Jammer zeg :( . Hopelijk kunnen jullie starten met iui. Ik wil ook vragen wanneer we door kunnen naar iui maar aan de andere kant is alles al zo medisch dat ik t nog wel fijn vindt dat er nog 1 stukje in onze controle ligt.

    Ik wacht nog netjes tot 13 dpo. Nog paar dagen te gaan dus.
     
  14. Basisuil

    Basisuil Fanatiek lid

    25 apr 2022
    2.562
    2.662
    113
    Vrouw
    Ah nee! Hopelijk mag je voor iui. Heb je dat bij je andere zwangerschappen ook gehad? Of daar spontaan?
     
  15. Patty86

    Patty86 Fanatiek lid

    8 okt 2012
    3.263
    2.437
    113
    Vrouw
    Beide zwangerschappen spontaan. 1e ronde 3 een bbz en toen blijvend zwanger de ronde erna. Jongste in ronde 1 blijvend zwangerschappen en nu wil het maar niet lukken. Echt frustrerend
     
  16. Basisuil

    Basisuil Fanatiek lid

    25 apr 2022
    2.562
    2.662
    113
    Vrouw
    Oh men, dat is heel frustrerend! Dan verwacht je toch dat het nu ook gewoon lukt...
     
  17. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.529
    26.079
    113
    Vrouw
    Ik ben voor t eerst gezwicht op 11 dpo vanwege testkriebels en toenemend ochtend en avond misselijkheid en ik heb een licht streepje. Ovitrelle is het niet, testen zijn dan bij mij wit op dag 10. Ik vind het spannend, ben onwijs blij en hoop op oploop.
     
    Basisuil vindt dit leuk.
  18. Basisuil

    Basisuil Fanatiek lid

    25 apr 2022
    2.562
    2.662
    113
    Vrouw
    Spannend!! Ik duim voor een mooie oploop!
     
    GroeneBomen vindt dit leuk.
  19. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.529
    26.079
    113
    Vrouw
    Hier zie t heel vaag op
     

    Bijgevoegde bestanden:

  20. Patty86

    Patty86 Fanatiek lid

    8 okt 2012
    3.263
    2.437
    113
    Vrouw
    Vandaag nog getest @GroeneBomen ? echt zo spannend voor jou.
     

Deel Deze Pagina