We gaan voor een 3e! Onze wens voor 2022

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door piscean, 3 jan 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Patty86

    Patty86 Fanatiek lid

    8 okt 2012
    3.271
    2.443
    113
    Vrouw
    Ik heb 20 mei een belafspraak met de gyn en ga toch proberen om de volgende ronde iui te gaan doen. Ben benieuwd of ze akkoord gaat. En anders wil ik concreet weten wat er moet gebeuren om een behandeling te starten. Ik ben het wachten spuugzat inmiddels
     
    GroeneBomen, thephantom en Basisuil vinden dit leuk.
  2. Basisuil

    Basisuil Fanatiek lid

    25 apr 2022
    2.562
    2.662
    113
    Vrouw
    Dat kan ik me goed voorstellen!
    Hopelijk gaan ze ermee akkoord.
     
  3. thephantom

    thephantom Fanatiek lid

    25 mei 2016
    1.153
    707
    113
    Vrouw
    Nederland
    Hee meiden, lange tijd hier niet geweest.. maar ik heb nieuws. We gaan toch eerder dan verwacht voor een derde! Na de BBZ richtte ik me vooral op het fysieke en gaf ik mezelf de schuld dat het door mijn lichaam kwam.. maar hoe belachelijk, want ik heb natuurlijk met datzelfde lichaam ook 2 prachtige gezonde kinderen gekregen. We wachten aankomende menstruatie af en dan gaan we er weer voor. Mag ik gezellig weer mee kletsen? Ik ga proberen weer "even" bij te kletsen!
     
    Akka en Basisuil vinden dit leuk.
  4. thephantom

    thephantom Fanatiek lid

    25 mei 2016
    1.153
    707
    113
    Vrouw
    Nederland
    Ik hoop dat ze er mee akkoord gaan voor je! Kan me voorstellen dat dat wachten helemaal niks is..
     
  5. Patty86

    Patty86 Fanatiek lid

    8 okt 2012
    3.271
    2.443
    113
    Vrouw
    Tuurlijk kan je weer gezellig komen meekletsen. Gezellig juist. Een bbz komt niet door overgewicht maar door pech. Ik wil ook nog steeds graag afvallen. Het gaat maar langzaam. Maar goed ook bij mijn 1e zwangerschappen was mijn bmi 35. En toch is het 2x goed gegaan. Als je geen eisprong hebt kan overgewicht zeker een rol spelen. En afvallen is altijd goed. Ik ga alleen nu niet ineens een crashdieet doen. Ik ben ook 35 dus ga wel gewoon door met zwanger worden
     
    thephantom vindt dit leuk.
  6. Patty86

    Patty86 Fanatiek lid

    8 okt 2012
    3.271
    2.443
    113
    Vrouw
  7. thephantom

    thephantom Fanatiek lid

    25 mei 2016
    1.153
    707
    113
    Vrouw
    Nederland
    Nee klopt ook hoor, dat het gewoon pure pech was. Wellicht had ik de tijd nodig om dat in te zien. Ik moet over 4 dagen ongesteld worden en dan gaan we weer 'beginnen' :)
     
  8. thephantom

    thephantom Fanatiek lid

    25 mei 2016
    1.153
    707
    113
    Vrouw
    Nederland
    Hier overigens ook absoluut geen crashdieet doen, kan ik met mijn Diabetes niet eens doen.. maar sowieso gewoon alleen gezond doen. Sporten zou ik graag willen doen, maar 36 uur werken in de zorg, 2 jonge kindjes dat schiet er nog wel eens bij in :roflmao:
     
  9. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.536
    26.110
    113
    Vrouw
    Ik hoop dat ik geen maand hoef te wachten na de miskraam. Hcg moet nog ff zakken, maar heb vrijdag pas een echo. Heb die gewoon laten staan. Geen zwangerschapsbepaling maar hopelijk een uitgangsecho of ik weer kan starten met spuiten. Please hcg daal maar snel...

    Was vanuit afdeling geen probleem dat t een uitgangsecho werd
     
  10. Patty86

    Patty86 Fanatiek lid

    8 okt 2012
    3.271
    2.443
    113
    Vrouw
    Hopelijk een goede uitgangsecho zodat je weer verder kunt. Hier vandaag weer begonnen met de ovulatietesten. Ik verwacht hem donderdag. Wij gaan proberen 2x heel gericht te klussen. Ook ben ik begonnen met aspirine laag gedoseerd. Gisteren kondigde mijn andere nichtje aan dat ook zij in november een baby verwacht. Ik trek dat zo slecht momenteel. Maar gelukkig gaat het vandaag alweer stukken beter. Ook de stap gezet om naar een psycholoog te gaan. Hopelijk kan ik met een week of 4 starten. We willen deze en volgende maand nog. Daarna een maandje rust omdat we een eisprong hebben op tenerife. Ik wil daar dan echt even loskomen van het zwanger worden zeg maar.
     
  11. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.536
    26.110
    113
    Vrouw
    Dat is zo pijnlijk :( he bah. Goed dat je die stap hebt genomen. Heeft mij in 2018/2019 ook enorm veel goeds gedaan.

    Wij hebben ook pauze ingepland in de zomervakantie. Wil dan echt even opladen. Even klaar met de polonaise aan mijn lijf
     
  12. Basisuil

    Basisuil Fanatiek lid

    25 apr 2022
    2.562
    2.662
    113
    Vrouw
    @GroeneBomen fijn dat de echo veranderd kon worden zonder problemen. En hopelijk dan weer een go om te gaan.

    @Patty86 goed dat je die stap gaat nemen!

    Hier een midweekje vakantie. Even lekker genieten met zn vieren. Kan over een week of 2 denk testen. Althans, kan wel eerder, maar wil pas na nod testen.
     
  13. Patty86

    Patty86 Fanatiek lid

    8 okt 2012
    3.271
    2.443
    113
    Vrouw
    De gyn heeft net gebeld. Ik zit op het wachtbankje als het niet gelukt is dan gaan we volgende maand al iui doen in eigen cyclus en dan wel pregnyl om de eisprong te timen. Als het 3x niet lukt doen we de kijk-operatie en iui met stimulatie. Yes! Er ligt nu een plan. Alleen dat geeft al rust.
     
    GroeneBomen en Basisuil vinden dit leuk.
  14. Basisuil

    Basisuil Fanatiek lid

    25 apr 2022
    2.562
    2.662
    113
    Vrouw
    Wat fijn dat de gyn mee gaat!
    Alleen al dat er een plan ligt lijkt me heel fijn!
     
  15. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.536
    26.110
    113
    Vrouw
    fijn!
     
  16. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.536
    26.110
    113
    Vrouw
    Ik heb een verplichte rustmaand. Na een miskraam ziet ze vaak dat als je wel gaat stimuleren met hormonen, de eierstokken gewoon raar reageren: of juist niets doen of juist teveel reageren en dat t moet worden afgebroken. Hormonen moeten eerst hun balans weer vinden.

    Wel was mijn baarmoederslijmvlies al 7.8 mm dus het lijkt er wel op dat cyclus wordt hervat zelf, volgende week echo om te kijken of er een eitje groeit: dan mag ik t in eigen cyclus proberen. Groeit er niets? Dan gaan we menstruatie al opwekken.
     
  17. Basisuil

    Basisuil Fanatiek lid

    25 apr 2022
    2.562
    2.662
    113
    Vrouw
    Balen! Maar de uitleg is wel helder.
    Hopelijk kun je alsnog een poging doen in je eigen cyclus!
     
  18. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.536
    26.110
    113
    Vrouw
    Ja vond haar uitleg ook duidelijk idd. Ze zei ook: het is veel vervelender dat je de poging moet staken na meer dan een week jezelf te injecteren en je vol hormonen te gooien dan nu even een pauze te nemen
     
  19. Patty86

    Patty86 Fanatiek lid

    8 okt 2012
    3.271
    2.443
    113
    Vrouw
    Dat lijkt me heel erg dubbel @GroeneBomen rationeel is het helemaal logisch, gevoelsmatig ben je weer een maand kwijt. Zwaar hoor.
     
  20. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.536
    26.110
    113
    Vrouw
    Moet zeggen, haar verklaring vond ik dusdanig logisch en ik was de vorige ronde zo ziek door die stimulatie en ben zo vreselijk moe door alles wat er is gebeurt met de vroege miskraam en de spanning of t geen bbz is dat ik t minder erg vind dan ik had gedacht. Als woensdag geen eiblaaje groeit, start ik gelijk met 10 daagse kuur om cyclus af te breken. Vaak heb je dan binnen 4 dagen al menstruatie. Dus dat is nog te overzien. Ik zit nu al 7 maanden in stimulaties, dus even een pauze vind ik ook wrl ergens even goed. Vraagt best veel van lichaam en geest.

    Ze vond t enorm hoopvol dat ik gelijk zwanger raakte na de switch naar injecties. Na 6 rondes geen succes met clomid naar gelijk bingo met injecties. Dus het werkt wel.
     
    Basisuil vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina