@Patty86 dat is ook wel alles tegelijk bij elkaar. En zeker je moeder verliezen lijkt me erg zwaar! Spannend dus deze week! De Tenerife vakantie staat al gepland neem ik aan of nog niet?
Jazeker voor het eerst vliegen met de meiden. We vertrekken 10 juli, ze krijgen 8 juli vakantie. Ik durf eigenlijk al niet meer op een zwangerschap te rekenen. Ook nog niet gaan testen ofzo. Ben een beetje murw ervan. Als ik het een op een rijtje zet schrik ik er zelf ook steeds weer van. Nu weer tijd voor gelukkige tijden met hopelijk een 3e kers op de taart.
Meestal zit je gevoel ook wel aardig goed... Maar wie weet word je toch nog positief verrast. Maar sowieso ontzettend genieten van de vakantie! Heerlijke plek Tenerife!
Jeetje, je hebt veel op je bordje gekregen @Patty86 . Denk dat de psycholoog zeker kan helpen dat je dit een plekje kunt gaan geven. Op zich lijkt 3 maanden proberen zonder hormonen ook wel fijn, zeker als je van jezelf weet dat je een goede cyclus hebt. Hopelijk schieten ze in een keer raak!
Bijna 2 jaar en 1 bbz en 1 vroege miskraam. Maar goed uiteindelijk emdr ervoor gehad. Dat de kinderwens niet wou lukken was de druppel zeg maar. Kreeg de diagnose ptss. Was gewoon veel gebeurd, veel zware dingen.
Hier nog altijd niet ongesteld en negatieve testen. Vind dat vooral frustrerend, dat je geen idee hebt waar je aan toe bent. Met koperspiraal altijd cyclus rond de 4,5 a 5 weken, waarbij 5 weken echt, echt de max was. Meestal rond de 30 a 31 dagen. Spiraal eruit en 1e cyclus meteen 6 weken... Nu heb ik van mezelf altijd lange cyclussen gehad (tussen de 8 en 12 weken), maar omdat met koperspiraal nu een soort van stabiel was, ging ik er vanuit dat dit zo zou blijven. Maar niet dus... Zit nu op precies 5 weken en niet het idee dat ik ieder moment ongesteld kan worden. Buikpijn sinds donderdag ook helemaal weg. Gedoe
Ja hoor mag gewoon zelf aan de slag links 1 eitje stond ook op springen zei de gyn nav echo en baarmoederslijmvlies is bijna 10 mm dus super allemaal! Mag zelfs de utrogestan gebruiken vanaf woensdag. Ik heb een hormoonpauze, maar omdat ik nu heel uniek spontaan een cyclus heb zeggen ze: ga je gang! Als dit niets wordt, dan ga ik volgende ronde weer hormonen spuiten
Yep, zei de gyn ook haha. Heerlijk even geen hormonen moet ik zeggen. Voel mij wel echt beter zo na al die maanden vol met hormonen even pauze is niet verkeerd
Oh wat heerlijk! Dan hoef je dus ook geen ronde over te slaan. Hopelijk is dit een gouden ei! Veel klusplezier hihi
Morgen mijn NOD. Met 11 dpo al negatief getest dus ik ga er niet meer vanuit. Hoop dat het morgen doorbreekt dan kan ik het ziekenhuis bellen om de iui op te starten.
Jammer dat je geen succes had de laatste ronde, spannend: nieuwe start de iui Over 2 week, 15e of 16e. Uiterlijk vandaag eisprong.
Ah jakkie! Balen zeg. Hopelijk gaat het met iui makkelijker! Spannend! Zou toch echt te fantastisch zijn. Ik duim heel hard