Gaan voor een 3e kindje 2022-lijst NOD: *momoftwo12 - 30 jaar - ronde 1 - 20 januari * groenebomen- 36 jaar - ronde 3 - 23 januari * Patty86- 35 jaar - ronde 5 na bbz - 28 januari * Peetje83 - 38 jaar - ronde 8 - 29 januari *JZN - 31 jaar - ronde 1 - 30 januari *ELMI - 33 jaar - ronde 2 - 5 februari * VERA91 - 30 jaar - ronde 7 - 1 februari ZWANGER / UITGEREKEND BEVALLEN AFSPRAKEN: Patty86 - 28 januari gynaecoloog voor oriënterend fertiliteitsonderzoek
.. Mijn ei was ook eerder dan de app. Is een lf altijd 14 dagen nee toch? Ik weet nu dus nier wanneer ik dan zou moeten testen hahaha
Gaan voor een 3e kindje 2022-lijst NOD: *momoftwo12 - 30 jaar - ronde 1 - 20 januari * groenebomen- 36 jaar - ronde 3 - 23 januari * Patty86- 35 jaar - ronde 5 na bbz - 28 januari * Peetje83 - 38 jaar - ronde 8 - 29 januari *JZN - 31 jaar - ronde 1 - 30 januari *ELMI - 33 jaar - ronde 2 - 5 februari * VERA91 - 30 jaar - ronde 7 - 1 februari *PISCEAN - 31 jaar - ronde 1 - 14 februari ZWANGER / UITGEREKEND BEVALLEN AFSPRAKEN: Patty86 - 28 januari gynaecoloog voor oriënterend fertiliteitsonderzoek
de fase na je eisprong (luteale fase) Gemiddeld is deze net zoals de fase voor je eisprong 14 dagen. Als deze verkort is dan was er volgens mij iets met hormonen zo uit m’n hoofd
hier ook de piek vandaag! @Elmii zei beter morgen op ovu zetten dan zitten we sowieso goed dus we gaan gelijk op, spannend
ik heb echt geen idee dit is voor mij de eerste keer zo met testen enzo.. Vorige zwangerschappen ging gewoon snel vanzelf dus ben er niet zo in thuis.. Zal me wel even verdiepen
Ik dus ook niet haha. Ja, ik weet dat t tussen de 24 en 48 springt na de piek. Dus als vandaag piek is dan is woensdag 1dpo denk ik dan
Maar ik heb de hele avond al ei pijn. Ik weet t dus niet. Voel ik nu t gesprongen eitje of t groeien van t eitje op internetbword je dr echt niet wijzer van
Ja dat had ik dus gister, dus twijfel of het evt gister al is gebeurt.. Moet maar afwachten denk ik.. Maar wil het ook wel weten ivm testen
Ahh Ik ben sinds gister ook ziek.. Me oudste dochter heeft Corona. Ik sinds gister overal spierpijn en hoesten en nu dus ook verkouden.. gisteravond ging het gelukkig wel dus wel gezellig gemaakt.. moeten vanavond ook nog maar even aan de slag.. En morgen voor de zekerheid ook maar gaan testen
haha doe je goed Net een zelftest gedaan, en positief helaas Daarom ben ik ook zo beroerd.. Morgen maar even naar de GGD Heb al eens eerder Corona gehad dus nu de tweede keer alweer.. hopelijk kan het vele hoesten geen kwaad voor de innesteling