Ik vind mannen wonderlijke wezens... man had laatst een bedrijfsongeval en moest naar de dokter vanwege flinke wond: laat niets weten en werkt vrolijk door, thuis ook geen gepiep. Maar o wee als hij beetje verkouden is Of als ik zeg dat eitje rijp is en ik de spuit moet zetten... nee hij is moe en het komt hem slecht uit. Ik slik pillen, laat mijn broek zakken bij de gyn en injecteer mijzelf... maar het komt meneer niet uit dat ie erop mag klimmen het hele mmm circus komt mij ook niet uit! Gesprek was snel afgelopen
@vera91 beterschap! Mijn vriend voelde zich ook al niet zo lekker dit weekend, beetje slecht getimed, dus pijnstiller er in en gaan met die banaan Gelukkig heeft hij nooit echt last van de mannengriep haha.
Ik denk toch zaterdag of zondag toen had ik wat last onder in me buik. En jij? Temperatuur je ook of niet?
Nee niet tempen haha. Ik vind testen wel genoeg. Zaterdag vond ik de eerste piek. Gister middag avond ei pijn. Dus ik weet niet precies wanneer ik dan 1dpo ben. Volgen de app is vandaag 1 dpo
Ja blijft lastig he.. Iemand schreef ergens bij jouw post toch woensdag aanhouden? Wil proberen er deze week niet te veel over na te denken zodat de tijd misschien wat sneller gaat haha
Ja dat klopt. Maar je leest dus zoveel verschillende verhalen. Dat ik dr niks meer van begrijp haha.. ik ga deze week ook maar proberen me gedachte ergens anders te houden.. laat t maar snel volgende week zijn
Ja echt he haha Voor mij is het allemaal zo de eerste keer, vorige keren was het gewoon zo raak.. Zie dat jouw dochter ook van 2017 is, same here Voor mij nu ook lastiger om op de symptomen te letten ivm ziek zijn Vanavond pas kunnen testen bij de GGD omdat het zo druk was maar er vanuit gaande dat het wel positief is.. We wachten alles maar even af, meer kunnen we niet doen he
Ik denk dat zaterdag m'n eisprong geweest is, aangezien ik toen een tijdje wat last van krampen had. Dat zou dan betekenen dat dat de eerste keer ooit is dat ik m'n eisprong voel, dus ik weet het niet zeker haha.
Ik had zaterdag/zondag ook wat pijn onder in mijn buik dus ook vanuit gaande dat het mijn ei was.. Even afwachten nu maar denk ik.. Voel jij al iets?
Ik heb honger. En krampen in mijn baarmoeder. Maar... ik voel vanalles misschien heb ik dat altijd wel zo na me eisprong i dont know Jij??
Ja lastig te zeggen, Heb niet echt honger maar ik ruik en proef niks.. Nog aan het wachten op de uitslagen van de GGD.. Gisteravond heel erg lopen hoesten, me borst kast doet er zeer van Kan nog niet zeggen dat ik echt wat voel Ben wel wat moe.. En wat meer slijm/afscheiding We wachten rustig af..
Hoi! Mezelf een paar weken geleden al aangemeld in deze groep maar gewoon helemaal vergeten te reageren, dus bij deze opnieuw... Wij hebben ook de wens voor een derde kindje. Wij willen echter pas rond mei/juni beginnen. Hopelijk is dat niet erg voor jullie