Helaas nog steeds niks. Ik ben vandaag positief getest op corona, dus de komende 10 dagen druk met de kinderen en man in 1 huis. Zal deze dagen ook wel niet ongesteld worden heb ik het idee.
Ik heb vandaag mooie eerste echo gehad. Kloppend hartje gezien van een mooie eenling. Medicatie gestart tegen misselijkheid. Ging 1,5 week goed en nu merk ik weer iets meer klachten. Gelukkig kan ik nog steeds eten en drinken.
Wat fijn @caatje87 van je goeie echo! Fijn om die eerste bevestiging gehad te hebben! Op naar de termijn echo Hopelijk slaat de medicatie aan.
Wij zitten nu op CD 13 en gaan dus wel langzaam richting de vruchtbare periode van deze ronde, weet nog steeds niet of ik nog steeds van die lange cyclussen heb van 35 dagen, maargoed we hebben het eigenlijk vanzelf al wel best vaak heel gezellig, dus daar zal het niet aan liggen. Nog meer dames hier richting ovulatie of misschien al richting NOD?
Op zich wel aardig. Verkoudheid is zo goed als over. Wel heel erg moe en weinig energie. Smaak en geur zijn ook verandert met bepaalde dingen. Verder ben ik het al wel weer zat met 2 kinderen en man in 1 huis. Probeer het wel positief te zien maar als je weinig energie hebt kost dat wel veel moeite...
Hoe is het met je corona afgelopen? Geen erge klachten meer gekregen? Fijn dat je menstruatie er is, dan op naar je ovulatie!
@Ikke22812 gefeliciteerd als ik naar je banner kijk. Eerste ronde? @Koekie1 waar zit jij in de cyclus. Komt je ei er al aan?
Ik heb na de verwijdering van de spiraal 1 menstruatie gehad dus 2e ronde. Super snel dus! Heb de laatste dagen elke dag getest en het loopt mooi op dus dat is top! Hoe is het met jou en de misselijkheid? Gaat het al beter?
Ik heb geen flauw idee eigenlijk Door corona er deze ronde niet bewust mee bezig geweest. Ik heb zo'n appje en als ik daarvan uitga had ik afgelopen donderdag mijn ei. Maar in hoeverre dat klopt weet ik ook niet. Ben eigenlijk nog nooit op zoek geweest naar mijn ei Hoe gaat het met jou? Voel je je goed?
@Ikke22812 wat fijn zo vlot. Duimen dat oploop goed blijft gaan. @Koekie1 merk je iets van je libido dat die omhooggevallen gaat? Dat is bij mij het enige teken geweest Ik begin mij in de ochtenden beter te voelen. De middag en avond zijn nog niet fijn. Nu in elk geval de 12 weken voorbij dus hopelijk gaat het straks beter.
@caatje87; niets van gemerkt maar zal er eens op letten. Vandaag is mijn menstruatie doorgebroken. 1e cyclus is 19 dagen. Wel erg kort geloof ik...
Toen ik bezig was voor mijn jongste waren mijn cyclussen tussen de 20 en 23 dagen, dus op zich wel bekend. Maar ik hoop heel erg dat je gelijk hebt en die een resetronde is!