Hallo meiden, Als jullie het leuk vinden kom ik gezellig mee kletsen. Wij zijn net gestart voor een 3e kindje. 2 december heb ik de laatste pil geslikt. Ben heel benieuwd of het deze keer weer snel raak is. Bij beide dames in ronde 2 zwanger geworden. De oudste is net 2 dagen 5 jaar en de jongste 2,5 jaar. Voor diegene die al zwanger zijn gefeliciteerd en de rest heel veel succes!!
@xMeliisz het welkom, volgens mij zaten wij samen in voorjaar 2017 voor 1,2,e enz kindje. Spannende periode ga je weer aan. Voel je je eisprong?
Ja dat klopt. Het 1e deel heb ik toen ook nog aangemaakt en de 1e die toen zwanger was. Ja die voel ik (op dit moment zelf).
Zo hallo ei. Nou ik weet hoe jij het warm kan krijgen komende nacht . Ja ook nog voor je datum bevallen met juni baby. Leuk dat jullie ervoor gaan. Wat heeft jullie over de drempel geholpen voor de derde?
Haha ja dat weet ik ook, afgelopen dagen ook al een aantal keer gedaan dus poging is in iedergeval goed benut De oudste is met 41 weken geboren en de jongste 40+4. Hebben altijd gezegd 2/3 kindjes. Na de 2e een tijd het gevoel gehad dat het goed was zo maar daarna is het toch weer gaan kriebelen. Toen wij eindelijk besloten hadden om voor een 3e te gaan wisten wij alleen nog niet wanneer en laatst het gesprek aangegaan over wanneer te stoppen met de pil en dat was dus nu
Beide zijn wij gewoon nog aan het werk. Alleen de kids zijn thuis of bij mijn ouders. Eerst dachten wij ook wij wachten wel maar je weet nu toch niet hoe 2021 gaat verlopen en het leeftijdsverschil vind ik nu ook wel mooi (niet te kort/niet te lang)
@xMeliisz; gezellig dat je mee komt kletsen! Hopelijk is het weer snel raak voor jullie. In ieder geval veel plezier deze nacht
Ja wij hopen ook dat het weer snel raak is. Voor jou ook de 3e zie ik, leuk Hebben deze 1e ronde na het stoppen van de pil in iedergeval goed benut
Sorry lees het nu pas Het het gaat goed hier. Lekker kerst vieren met wat familie. Verbouwing is bijna klaar dus de 3e kan komen Hoe is het bij jou? Nog iets leuks van plan met de kerst?
1e kerstdag bij mijn ouders geweest en 2e kerstdag heb ik gewerkt (supermarkt) Wanneer willen jullie gaan starten voor de 3e? Hier nu in afwachting of ik wel/niet ongesteld ga worden deze week. Bij de andere 2 was ik in ronde 2 na het stoppen met de pil zwanger dus ben benieuwd hoelang het nu gaat duren
En... ben je ongesteld geworden? Ben benieuwd of het dan nu weer zo snel gaat bij jou. we zijn al gestart voor nr 3 1 november gestopt met de pil, na 22 dagen ongesteld geworden. 1e cyclus 19 dagen, ik vermoed dat ik morgen ongesteld wordt dus dat betekent weer een cyclus van 19 dagen
@Koekie1 dat zijn korte cyclussen. Komt je ei zo vlot of is je lf kort? Hoe ging dat met de andere zwangerschappen? Ik ben inmiddels een stukje onderweg. Goede echo's gehad, nipt is goed en afgelopen dinsdag voor het eerste via doppler hartje gehoord. Next stop is de 20 weken echo eind januari alweer. Iedereen goed uiteinde vanavond en vooral een goed vruchtbaar 2021
Ik verwacht elk moment ongesteld te worden, de krampen zijn er al dus zal niet lang meer duren en daarna op naar de bekende ronde 2 hahaha.. kijken of het 3 maal is scheepsrecht gaat worden Zou het wel heel grappig vinden als het 3x in ronde 2 lukt maar we wachten het af.. heb tenslotte 2 keer geluk gehad daarmee.. Mijn cyclus komt ook nu weer mooi opgang. Had je voor je andere zwangerschappen ook steeds zo’n korte cyclus?
@caatje87 dat gaat alweer hard!! Wat fijn dat alles goed is Willen jullie dit keer het geslacht weten of wachten jullie tot aan de geboorte? Hoe gaan de controles en echo’s nu ivm met corona?
We laten ons verrassen. Wel superleuke ervaring. Kinderen mogen niet mee, dus dat is lastig qua oppas. Vind ik namelijk ook weer bezwaarlijk. Eerste echo samen. De rest even alleen gedaan. 20 weken echo tot nu toe mag het samen.
@caatje87 en @×Meliisz ik heb eigenlijk geen idee. Bij de oudste was ik direct zwanger na het stoppen met de pil. Bij de 2e duurde het 10 rondes met een cyclus van 23 a 24 dagen. Ook relatief kort. Ik ben vandaag niet ongeste geworden. Rugpijn is weg, wel nog een raar gevoel in mijn buik?
Ja inderdaad spannend. Steeds naar de wc om te kijken of het er al is maar nog steeds niet. Wel zo'n gevoel in mijn buik alsof het eraan zit te komen. Ik herken dit wel van mijn 2e maar durf nog niet te hard te hopen. Ik heb geen tests in huis. Ik wacht het weekend nog af en dan ga ik er 1 halen denk ik. Hopelijk een mooi begin van 2021