Klinkt alsof jullie er helemaal klaar voor zijn. Oudste in het midden kan toch prima? Ik zit nu ook weleens achterin als één van de oma's meerijdt en dat gaat ook goed tussen twee stoeltjes in. Beetje krap, maar voor een kind moet het echt goed te doen zijn hoor. Corona: ik moet me laten testen vanwege baan in de zorg, maar beroep me vaak op hooikoorts als ik alleen een kriebelneus heb die wat dicht gaat zitten. Ik heb voor mezelf de grens gesteld bij hoesten, niesen of erger. Maar ik klink het grootste deel van het jaar snotverkouden helaas.
Wat gek dat je haar wakker moest maken. Ik snap goed dat je dat niet meer wilt. Ja, wij hebben bij de oudste een lifestyle gedaan. De fotografe kwam aan huis en maakte gewoon foto's van de dagelijkse gang van zaken. Hele leuke foto's aan over gehouden. Bij de tweede zijn we naar een studio geweest. Die foto's kunnen zo in een tijdschrift. Beide dames gingen helemaal mee in het ritme van de baby en pas een shoot vanaf dag 10. Allebei de jochies voelden zich op hun gemak. Dat vond ik erg belangrijk. Het kostte wel wat hoor. Maar je betaalde dan echt voor ervaring.
Is er bij jullie wel testcapaciteit dan. Ik zou ook thuis moeten blijven, maar vanaf woensdag nergens testcapaciteit. Nu alweer over m'n piek heen. En thuis blijven, maar weten dat er niemand is die het op kan vangen. Werk dus ook in de zorg.
Shoot; zeker! Ben alleen nog niet uit wat voor een. Bij de oudste een normale newborn thuis gedaan, waarin ze in allerlei standjes gelegd worden. Bij de tweede een lifestyle. Beide erg mooie foto's. Auto; die 5008 is echt gaaf he! Vind m zelf ook super mooi, ma wel nog duur Vorige zwangerschappen; oudste was er al meteen in de ronde na de pilstop. De 2e was er in ronde 5, goed 4,5 maand. Dus beste snel beide keren. Corona; uitslag negatief gelukkig. Kan ik weer gewoon werken morgen. Maar is wel lastig inderdaad. Vooral nu al die verkoudheidsvirussen weer op komen. Maar veel handen wassen en opletten waar je overal aankomt en met wie je afspreekt etc. Genoeg afstand houden. Veel meer kun je ook niet.
Heb je wel gebeld? Ik heb donderdag gebeld, eenmaal erdoor (na 4 uur proberen) kon ik zaterdagmorgen testen. Mijn werkgever heeft eigenlijk de afspraak binnen 24u testen met de GGD hier gemaakt, ma die vlieger ging dus al niet meer op. Gelukkig wel dezelfde dag de uitslag.
Nee, ook geen testcapaciteit helaas en een klein team. Dus eigenlijk moet je thuis blijven, maar eigenlijk ook komen werken. Het is dubbel allemaal. Ik probeer mijn geweten en de baas beiden tevreden te stellen
Oh wat was jij snel zwanger! Hopelijk gebeurd dat je weer als jullie er straks voor gaan. Jullie gingen eerst nog even wachten toch? Gelukkig een negatieve test!!!
Ja moet eerst zeker weten dat mijn man nu zeker wel wil. Want laatst liet ie doorschemeren dat het zo ook wel goed was, maar daarna zei ie weer toch is een meisje erbij wel leuk he. Maar goed laatste pil heb ik in ieder geval vrijdag gehad. Eens zien of me dat wat minder vermoeidheid en een beter gevoel op gaat leveren.
Hier ook een man die hoopt op een dochtertje haha! Anders had hij denk ik geen derde gewild. Derde is echt wel mijn wens altijd al geweest. En ik zou een meisje nu ook wel de kers op de taart vinden. Dus hier wel een lichte voorkeur voor een meisje, met in mijn hoofd de zekerheid dat, zodra je je kindje voor het eerst ziet (op de echo) het allemaal niet meer uitmaakt als het maar goed is met de baby. Meer meiden met een voorkeur/wens?
Bij de eerste 2 had ik een hele sterke voorkeur voor een jongetje. Bij de 1e heb ik er erg aan moeten wennen na de 20 weken echo. Nu heb ik geen voorkeur. Een jongen lijkt me leuk (Nog geen ervaring mee) maar een meiden huis ook. Leuk voor mijn man als ze gaan puberen Mijn man heeft een voorkeur voor een meisje. Hij is bang dat een jongen teveel op zijn vroegere zelf gaat lijken
@corona: ik moet gewoon werken, behalve als ik koorts heb. Mijn man is vorige week getest en toen moest ik ook gewoon werken. Als hij positief was geweest had ik met mijn teamleider in overleg gemoeten wat te doen. Thuis blijven is eigenlijk geen optie. Tja, de zorg he?
Hier ook zo! 1e maakte niet uit. Bij de 2e denk je dan ah meisje erbij is leuk. Iedereen dacht ook het wordt een meisje, ik zelf dacht ah nee zal wel niet en was ook een jongen. Dus hier wel lichte voorkeur weer voor een meisje maar mijn gevoel zegt zal wel een jongen worden. Al zou ik er nu voor kiezen het dan niet te willen weten tot de geboorte. Bij de jongens wisten we het wel.
Zouden ze bij ons ook moeten doen. Maar i.v.m. personeelstekort doen ze dat niet altijd. Soms is het kiezen tussen een zieke werknemer of geen begeleider aan het bed van een cliënt.. Als we dan op een groep moeten werken moet dat wel met volledige beschermingsmiddelen.
We staan binnen 1,5 met mondkap en bij contact met handschoenen. Qua voorkeur m'n man heeft voorkeur voor een zoon. Ik zie mezelf liever nog een meid toevoegen. Gewoon het bekende. Voor vriendin door alle babyspullen heen gegaan. Jeetje wat een hoop zooi hebben we toch. In elk geval wel weer georganiseerd. Mocht het nog een meisje zijn. Dan heb ik voldoende kleding.
O dat zou ik echt heel knap vinden. Ik wil het ook steeds niet weten. Tot de eerste echo ongeveer Zo stevig als een dweil hier
Wat doen jullie voor werk in de zorg? Werkt iedereen hier in de zorg of lijkt dat maar zo? Zo nee, wat doe je dan? Ik werk in de gehandicaptenzorg op een activiteitencentrum (nu even op wonen door corona)