We gaan voor een broertje/zusje. Winter 2020

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Koekie1, 10 sep 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eerstewondertje

    Eerstewondertje Fanatiek lid

    16 jun 2015
    1.220
    780
    113
    Klinkt als grote verbouwing. Wij krijgen een nieuwe keuken in de bestaande aanbouw. Ze starten over een dikke maand. Ruimte van de oude keuken betrekken we bij de berging.
     
  2. Jorietje

    Jorietje Fanatiek lid

    22 feb 2006
    4.140
    682
    113
    Zuid-Holland
    Topic gevonden @Koekie1

    Hoop dat het me lukt om mee te kletsen. Ik klets ook mee in een ander topic over 3e kindje.. maar ik ga mijn best doen :)
     
  3. Koekie1

    Koekie1 VIP lid

    31 jul 2013
    5.629
    1.980
    113
    Vrouw
    Welkom @Jorietje! Kijk maar of je het allemaal bij kunt houden :D
     
    Jorietje vindt dit leuk.
  4. Koekie1

    Koekie1 VIP lid

    31 jul 2013
    5.629
    1.980
    113
    Vrouw
    Ja, het is beest een flinke verbouwing maar gelukkig vordert het gestaag en kunnen we steeds beter zien hoe gaat gaat worden.
    Jullie verbouwing klinkt ook als een flinke!
     
  5. Koekie1

    Koekie1 VIP lid

    31 jul 2013
    5.629
    1.980
    113
    Vrouw
    @allemaal: nog leuke plannen voor het weekend?
    Hier slaapt ons neefje het hele weekend bij ons. Kan ik al een beetje oefenen hoe het is met 3 kinderen :roflmao:
     
    Jorietje vindt dit leuk.
  6. Eerstewondertje

    Eerstewondertje Fanatiek lid

    16 jun 2015
    1.220
    780
    113
    Wat leuk! :)
     
    Koekie1 vindt dit leuk.
  7. Eerstewondertje

    Eerstewondertje Fanatiek lid

    16 jun 2015
    1.220
    780
    113
    Wij morgen feest van de jongste :) wordt alweer 2....
    En zondagmorgen even sporten en dan kijken we s middags F1 natuurlijk.
     
  8. Koekie1

    Koekie1 VIP lid

    31 jul 2013
    5.629
    1.980
    113
    Vrouw
    Nog gefeliciteerd met de jongste! Hebben jullie een leuke dag gehad en is hij lekker verwend? :D

    Hier een druk weekend gehad. 3 kinderen beviel wel goed, het 'klopte' wel aan de eettafel zeg maar.
    Enige nadeel was dat mijn oudste zich verheugd had op een weekendje spelen met G. Maar G is 6 maanden ouder als mijn jongste en die 2 trokken die meer naar elkaar toe. Logisch ook.
    Mijn oudste viel daardoor wat buiten de boot en vond dat wel erg lastig.

    Ik zag mijn man een paar keer bedenkelijk kijken alsof hij wilde zeggen: "3 is niet handig" :rolleyes:
     
  9. Nr3

    Nr3 Lid

    7 sep 2020
    62
    19
    8
    Vrouw
    Nog gefeliciteerd! Hebben jullie een leuke dag gehad?
     
  10. Nr3

    Nr3 Lid

    7 sep 2020
    62
    19
    8
    Vrouw
    En jij dacht: vier is een nog mooier getal? :roflmao::roflmao:
     
  11. Nr3

    Nr3 Lid

    7 sep 2020
    62
    19
    8
    Vrouw
    Hoe was jullie weekend meiden? Wij hadden een erg grappig weekend. Door ziekte had ik niet echt een beeld van mijn cyclus. Rond dag 14 had ik eipijn. Precies zoals verwacht. Ik lag zelfs met paracetamol en een kussentje op de bank. Normaal gooi ik er dan een testje tegenaan, want als die positief is hoeven we de rest van de maand geen ac te gebruiken. Nu niet gedaan. Dus toen we donderdagavond leuke dingen gingen doen wilden we voor de zekerheid ac gebruiken. Laten we zeggen dat we beiden om de één of andere reden daar niet meer aan dachten. :|:roflmao:
    Op vrijdag kreeg ik weer eipijn. Ik was erg verbaasd! En kijk wat ik zaterdag in handen had: 20200926_225717.jpg
    Zondag om precies 12.01 uur voelde ik een steek en was de eipijn over....
    En nu hoop ik toch zo dat het raak is!!!!!!! :rolleyes:
     
    rrbaby en Lomo vinden dit leuk.
  12. Eerstewondertje

    Eerstewondertje Fanatiek lid

    16 jun 2015
    1.220
    780
    113
    Bedankt dames! Hij was echt jarig zo mooi om te zien! Ondanks de kleine verjaardag door corona toch een mooie dag gehad. Misschien nog wel beter zo dan elke keer die drukte met verjaardagen:oops:
     
    Nr3 en caatje87 vinden dit leuk.
  13. Eerstewondertje

    Eerstewondertje Fanatiek lid

    16 jun 2015
    1.220
    780
    113
    Wel mooi zo! Je man er niets meer over gezegd verder ?
     
  14. Eerstewondertje

    Eerstewondertje Fanatiek lid

    16 jun 2015
    1.220
    780
    113
    Spannend!! :D
     
    Nr3 vindt dit leuk.
  15. Koekie1

    Koekie1 VIP lid

    31 jul 2013
    5.629
    1.980
    113
    Vrouw
    :roflmao: Diep van binnen wel. Maar 4 gaat m echt niet worden. Nummer 3 heb ik al met moeite voor elkaar gekregen :p
    3 klopt wel in mijn plaatje. 4 zie ik er niet voor me. Wellicht als nummer 3 er is :D
     
    Nr3 vindt dit leuk.
  16. Koekie1

    Koekie1 VIP lid

    31 jul 2013
    5.629
    1.980
    113
    Vrouw
    Oh, ik zag enkel je foto en dacht..... "Ja, ze is zwanger!!!" :eek:
    Spannend hoor! Wanneer kan je testen?
     
  17. Koekie1

    Koekie1 VIP lid

    31 jul 2013
    5.629
    1.980
    113
    Vrouw
    Nee, hij heeft er verder niets meer over gezegd :thumup:

    Van de week nog wel over het stoppen met de pil gehad. Hij geeft aan dat hij liever nog even i.v.m. verbouwing en drukte op zijn werk. Stiekem ook i.v.m. corona maar dat kan natuurlijk nog heel lang duren.
    Einde van het jaar moet de verbouwing helemaal klaar zijn dus dat is te overzien.

    Ik denk zelf wat maakt het nou uit of ik nu stop met de pil of in november? Voor hem maakt het blijkbaar wel uit, dus nu moeten we het nog maar even erover hebben.
    Ik snap hem ook wel hoor maar het is niet zo dat ik binnen nu en 3 maanden bevallen ben toch?
     
  18. Primerose

    Primerose Actief lid

    19 jul 2020
    397
    644
    93
    Vrouw
    Ik klets ook graag mee! :) (voor het eerst overigens, ben eigenlijk altijd een stille meelezer) Ook wij willen vanaf oktober/november gaan proberen voor een derde :) Wij hebben een meisje van 4 jaar en een meisje van 10 maanden. We waren er beide eigenlijk nog niet over uit, een derde, maar gebruikte ook geen ac. Ik geef namelijk ook nog bv (best nog wat voedingen, ook in de nacht) en bij de eerste werd ik pas na 1,5 jaar weer ongesteld. De shock was daarom wel groot toen ik een aantal weken geleden een positieve zwangerschapstest in handen had na een bloeding, wat geen ongesteldheid was. Dat is uiteindelijk helaas uitgelopen op een vroege miskraam. Heel verdrietig. Het heeft voor ons wel de doorslag gegeven toch voor een derde te gaan. Ik ben tot nu toe heel snel zwanger, de eerste was onverwachts na 1 keer toevallig zonder ac en de tweede bij de tweede poging, met behulp van een ovulatietest. Die gaan we overigens deze keer niet gebruiken, we zien wel wanneer het weer zover mag zijn. Voor wat betreft het geslacht hebben we geen illusies, we denken dat het weer een meisje zal worden :roflmao: Ik vind het wel nog spannender dan bij de eerste en tweede! Hebben jullie dat ook? Laten we hopen dat wederom alles goed mag gaan met de toekomstige baby en mij.
    Ik vind het ook spannend dat de tweede en derde relatief kort op elkaar zitten, mocht het allemaal weer lukken. We willen echter niet 7 jaar in de luiers zitten, dus dan maar even extra drukte straks :rolleyes:
     
    rrbaby en Nr3 vinden dit leuk.
  19. Nr3

    Nr3 Lid

    7 sep 2020
    62
    19
    8
    Vrouw
    Over 2 weken. Duurt langggggg! Maar misschien dat ik tussendoor een testje doe. Of 3... :p
     
    Primerose en Koekie1 vinden dit leuk.
  20. Koekie1

    Koekie1 VIP lid

    31 jul 2013
    5.629
    1.980
    113
    Vrouw
    Inderdaad, duurt lang.... ik ga wel duimen draaien voor je :thumup:
     
    Nr3 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina