Klopt Lerena, maar ik kan me herinneren dat het toen een constante aanwezige kramp was. Nu is het steeds met aanvallen. Weet alleen niet meer wanneer het begon, volgens mij pas bij over tijd. Maar ja, we zullen zien
Ohh nou hopelijk is het wel een goed teken! Ik heb toch een test gewaagd vanmorgen maar wit natuurlijk was te verwachten
Mutsefruts jij wilt gewoon wachten met testen? Dat zou ik niet kunnen hoor, haha, ik ben meer type Lerana Jammer Lerana, maar je bent nog zooo vroeg, we blijven duimen!
Hahah type Lerena 😂😂😂 Indd was ook veel te vroeg maar de testdrang is nu iig wat minder dus dat is iig fijn want werd er gek van hahah
Ga nu even teruglezen meiden, even afwezig geweest want had wat rot nieuws deze week Zit er nog steeds wel mee maar hopelijk dat het snel weer goedkomt.
Hele mooie buikjes gezien weer! Zo mooi Bekijk bijlage 521447 Ik kijk nu Call the midwife, vind het zooo leuk ! Weer eens een keer iets anders. Ik kijk ook graag Pretty little liars, The walking dead, Jane the virgin, Devious maids. Heb ook wel zin in een gezellige film Prachtige buik ! Hopelijk geen hoofdpijn meer gehad? Kan zo vervelend zijn hé! Wat vervelend zeg, beterschap! Hoe gaat het nu? Natuurlijk kan je daar niets aan doen, niet schuldig om voelen hoor.. Je wil toch niet dat het erger wordt straks. Lekker rustig aan Aaah spannend Ben zo benieuwd! Jammer! Hopelijk over een paar daagjes een mooie streep!
We gaan voor een brusje! Bekijk bijlage 521450 ❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀ PROBEREN ZWANGER TE RAKEN - Mutsefruts88 (28 jaar) Derde ronde, tweede kindje NOD: 24 december - Lerana (26 jaar) Eerste ronde, tweede kindje NOD: 28 december - Myhappyfamily (28 jaar) Tweede ronde, tweede kindje NOD: 29 december - Madeliefjelief1987 (29 jaar) Eerste ronde, vierde kindje NOD: 11 januari - Florina (26 jaar) Derde ronde, tweede kindje NOD: 13 januari ❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀ NOG NIET BEGONNEN - Daantje09 (? jaar) Derde kindje Beginnen in: ? - Denanja (29 jaar) Tweede kindje Beginnen in: januari 2017 ❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀ Zwanger! - - - - ❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀ ------------------------------------------------------------------------ Zo, daar is ons lijstje weer
Oeii florina hoop niet al te slecht nieuws. Ik ben gister ziek naar huis gekomen. Vandaag bij de dokter geweest heb buikgriep en mijn maag wat ontstoken. Rustig aan doen dus. Hoop dat het snel minder word want de buikpijn is niet te harde Jammer lerena. Het is nog vroeg. Wie weet over een paar dagen wel een mooie test
Wie wil mij op t officiele lijstje zetten ? Spek en bonen 31 jaar 3de kindje beginnen nog nader te bepalen, Las iets over reflux verborgen reflux en nekblokkades Het is niet zozeer het een of het ander, nekblokkades kunnen symptoom als reflux veroorzaken, zodra de nekblokade is opgegeven zal de klacht reflux verminderern of verdwijnen. Hier een kma, verborgenreflux en huilbaby door van blokkades in het lichaam reflux waren we snel achter omdat we al onder controle liepen in het zh vanaf dag 1 Want ja eigenlijk zijn wij enorme pechvogels Mijn dochter heeft met 36 uur oud een wisseltransfusie gehad, door dat ik bloedgroep O heb en zij A en er bloedcontact is geweest, heb ik antistoffen meegegeven tgen haar eigen bloedgroep, ze is met 24 uur oud opgenomen omdat ze kanariegeel was, uit bloedonderzoek was haar bilirubine zo hoog dat de transfusie met spoed werd aangevraagd. 4 dagen uv therapie ( blauwe lampen) en infuus waren daarna nog noodzakelijk. Bij mijn zoon waren we er op voorbereid dat er 50% kans was dat dit weer zou gebeuren en helaas, 2 uur na de bevalling mocht hij van mijn huid op huid contact de couveuse in onder de blauwe lamp. Dit keer geen transfusie maar omdat hij t op eigen kracht deed duurde het wel langer, dit keer 10 dagen. Met de nacontrole van 4 wkn waren er dus verborgen refluxklachten en kregen we randitidine voorgeschreven, maar het huilen werd erger, het leken door de maanden heen alsof de krampjes niet weg gingen, met 20 wkn ben ik overgegaan op melkvrij dieet, we zijn nog bij de homeopaat geweest, bioresonatie, observatieopname, en 2 verschillende osteopaten. En in de tweede osteopaat was de gouden oplossing want na 2 behandelingen was het huilen en de krampjes over... Welliswaar icm met pro biotica, Nu heeft hij wel gevoelige darmen het zij zo. Maar na 9 maanden konden we pas echg gaan genieten
Ohjee Florina hopelijk gaat t wel met je? Hopelijk niet al te slecht bericht! Oh myhappyfamily wat vervelend! Hopelijk voel je je snel beter! Nou wat me net overkwam ik kom thuis ga op de bank zitten en begin zomaar ineens te huilen 🤔 ook echt uit het niets om niks.....
Oh nee, Florina! Hopelijk idd niet te heftig nieuws... Hier nog steeds geen verandering. Kan nog steeds beide kanten op. Heb alleen een vrijdag gevoel... Beetje jammer haha. Moet morgen nog een dag. @ Daantje Ben sowieso niet zo van het vroeg testen enne heb ook steeds meer het gevoel dat er niks is. Voel me hetzelfde als vlak voor menstruatie, dus zit dat beetje af te wachten. Vandaar dat ik me goed in kan houden testdrang is ook helemaal over. Hoe is het verder hier?
@Florina Sterkte met wat je ook te horen hebt gekregen!Knuffel!! @Myhappyfamily Beterschap!Klinkt niet fijn een wat ontstoken maag!! Hopelijk zakt de pijn gauw weg!! @Fidel Joh wat heftig allemaal!! Allebei een tijdje in het ziekenhuis gelegen en dan je zoontje ook nog zoveel pijn etc gehad! Fijn dat hij gelukkig er geen last meer van heeft! Bij mn vriendin dr dochtertje is dus ook zo iets aan de hand...nekblokkade, reflux. Vandaag zou ze langs de kinderarts gaan, ben benieuwd wat daar uitgekomen is! @lerana Knuffel voor jou!! Gaat het weer? Misschien toch even de teleurstelling om een witte test? Ik duim volop door!! Het was nog erg vroeg hoor! Vandaag was ML onverwachts vrij, dus gauw nog even naar de stad geweest om te shoppen voor de meiden en ben geslaagd met twee leuke jurkjes! Voor mezelf wat online besteld en vandaag binnen gekregen. Dus we zijn klaar voor de kerst!
Nou dat is dus het gekke het ging echt nergens om die test maak ik me eigenlijk niet druk om want t is veel te vroeg nog.. net weer zomaar om niks gehuild gaat nergens over dit 😂 Ik heb ook constant zo'n vieze smaak in m'n mond gaat maar niet weg bah! Ahh fijn dat Ml onverwachts vrij was en je geslaagd ben voor jurkjes is toch een stuk minder stress als je weet dat je verder kerst klaar bent hahah
Florina ik hoop ook niks ernstigs! Sterkte ermee. Bah Happy dat is niet fijn, zeker niet zo voor de kerst, hopelijk knap je gauw weer op. Lerana zouden het je hormonen zijn? Lekker Madeliefje, je man onverwachts thuis, dat gebeurt hier nooit, kan ook niet met zijn werk. Fijn he als je weet dat je kerstklaar bent?!
@lerana grappig hoor...ben heel benieuwd!!op naar roze!! @daantje normaal gebeurt dit bij ml ook nooit en achteraf kreeg hij ook weer te vroeg vrij, maar nou vond hij het wel best. Hij werkt veel en weinig vrij. En ik vond het een super verrassing!! Ja heerlijk om alles klaar te hebben voor kerst.
Madeliefje ik hoop het maar durf niet te hopen nog.. Ahh dan is het helemaal een extra verassing als hij normaal weinig vrij is! Hoe voel jij je verder vandaag?
Mutsefruts hmmm wel balen als het niet is. maar wat niet is kan nog komen he. Je bent nog niet ongesteld dus kan het nog alle kanten op. Lerena jij ook nog maar een een weekje en dan weten we ook meer Ik heb vandaag nog een testje gedaan maar omo wit. Het is ook dan wel erg vroeg maar je weet maar nooit. Bedankt verder allemaal! hoop dat ik ook snel opknap want dit is niks. Heb ook nog last van mijn onderrug erbij gekregen, lijk net tante sidonia als ik loop