We gaan voor een brusje club!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Madeliefje1987, 16 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Phoebe

Phoebe Fanatiek lid

15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    Erg hé die testdrang! Ik doe morgen ook weer een test Hahaha ik heb nu genoeg testen liggen tot nod maar dat ga ik niet doen denk ik hahah

Aah wat vervelend van je rug!! Voel je je verder al wel iets beter?

2. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Ik merk dat ik weer dichter bij mn ei kom. eisprong zal ms. wat eerder zijn deze cyclus. morgenavond zijn Ml en ik samen nachtje weg, dat komt nu helemaal mooi uit!;)

3. Phoebe

Phoebe Fanatiek lid

15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    Ohhh wat spannend!!!! Ik duim heel erg hard voor je!!!

4. Mutsefruts88

Mutsefruts88 Niet meer actief

Absoluut! Zal echt een domper zijn als het niet raak is natuurlijk. Maar goed, kunnen niks anders dan afwachten.

Voel me wel echt beroerd. Misselijk, buikpijn en idd sinds paar dagen lage rugpijn. Oh en moe. Lekker vroeg naar bed en morgen nog even tandjes op ellaar op het werk :) bijna weekend!

5. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    nachtje weg geweest en er is weer een boekwerk geschreven. ga morgen terug lezen en reageren op mn gemak ;)

6. Myhappyfamily

Myhappyfamily Fanatiek lid

28 okt 2016
    3.723
    1.218
    113
    Vrouw

Spannend!! Dat word dan een heeel gezellig nachtje :D

7. Myhappyfamily

28 okt 2016
    3.723
    1.218
    113
    Vrouw

Ik snap je helemaal. Weet je wat het ook is iedereen is ziek. En diezelfde symptomen zitten er ook bij. Nu is het dan moeilijk het verschil te merken. Alleen met een test. Laten we hopen dat het bij jou van een zwamgerschap is.

8. Myhappyfamily

28 okt 2016
    3.723
    1.218
    113
    Vrouw
    Het liefst test je idd zo vaak mogelijk. Maar het heeft ook helemaal geen zin eigenlijk haha. Soms heb je iets eerder een positieve test maar meestal niet. Vooral als je er nog een week vanaf zit. Meestal wil je gewoon het streepje zien. Ff goed kijken onder het licht :p

Buikpijn heb ik niet meer echt nu. Het is nu echt mijn rug:(. Hoop dat het van het weekend minder is.

9. Phoebe

Phoebe Fanatiek lid

15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    Ahh juist je rug is vervelend! Hopen dat het snel beter is helpt een lekkere warme douche niet?

10. Myhappyfamily

28 okt 2016
    3.723
    1.218
    113
    Vrouw
    Voor even wel. Ochja kan beter alles in 1 x gehad hebben he:p ben ik er verlopig weer vanaf

11. Phoebe

Phoebe Fanatiek lid

15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    Das waar hopelijk is het wel snel weg dan en voel je je snel weer beter!

12. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Hey meiden, mn duimen draaien door! Ik ga nu heerlijk genieten van een nachtje weg met ML! Ik hoop zaterdagavond hier weer terug te lezen!!

13. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    myhappyfamilie. volgens mij was jij ziek he,buikgriep? iig beterschap!!!

spannend voor diegene die steeds dichter bij hun nog komen...

ier gaat mn vrouw vndaag nog even de stad in om voor 1ste kersstdag een outfit te halen voor ons meisje, heb die van mij al binnen voor 2de kerstdag voor ons meisje. (mn vrouw en ik hebben niet altijd dezelfde kleding smaak dus hebben afgesproken dat we allebei wat mogen kiezen aangezien we 2 kerstdagen hebben haha).

gisteren onze laatste kerstinkopen samen gedaan. moest vandaag nog wat ophalen, een hart van chocolade met 2 fotos erop en je bent een super mama. laat ik het vallen :( in heeeel veel stukjes :( heb het net dus even gegeven aan dr haha ze vond t heel lief gelukkig.

mn pols doet wel pijn ja, ookal zit ie in de spalk k merk het snel genoeg als ik toch teveel doe.
    mn vrouw begint 1 jan. met nieuwe baan dus die is nu ook 2 weken vrij dus zijn met zn3tjes lekker thuis, en de hond.

@reflux. ons meisje huilt nooit maar spuugt gewoon erg veel, johannespitmeel hebben we 4 maanden ofzo geprobeerd maar helemaal geen verschil, gebruiken nu 2 weken ofzo de HA melk van kruidvat maar ben toch aan het denken of we misschien niet over 2 weken over moeten gaan p peptie. ze spuugt wel minder met de HA maar het is nog niet over. wel de ene dag meer als de andere dag. het czb zegt dat we gewoon 'pech' hebben en dat dit tot ze 1 is kan duren maar ik vind het zo zielig.
    smorgens ook onder de pap doet ze wel beetje zeuren zeg maar, net of ze keelpijn heeft. ga me toch wat meer verdiepen in peptie denk ik. ze groeit iig goed dat scheelt.

fidel wat een k*t kraamperiode heb jij gehad zeg!!! respect dat jullie nog voor een 3de gaan.

florina sterkte, hoop dat je er weer bovenop komt zo voor de feestdagen.

14. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    madelief veel plezier ;)

15. Phoebe

Phoebe Fanatiek lid

15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    Madeliefje heel veel plezier geniet ervan!!!!!!

Denanja wat wil je weten over pepti? Hier de kleine al een hele tijd aan de pepti voeding. Haha lastig als je verschillende kleding smaak hebt maar wel fijn dat het zo opgelost kan worden!

Ik ben vanaf kerstavond zonder m'n telefoon dus ben dan met de kerst afwezig.. mocht er een positieve test zijn hier zal ik dat wel even laten weten verder zal ik even afwezig zijn

16. Mutsefruts88

Veel plezier Madeliefje! Super leuk!

Hier nu officieel de vroege NOD dag. Niks gebeurd, geen veegje rood of roze. Maar goed, het kan nog komen dit weekend. Durf gewoon echt niet te testen. Weet zeker dat als ik er 1 doe dat ik daarna ongesteld word. Is altijd zo.

Het is iig bijna kerst :) gezellig!

17. Phoebe

Phoebe Fanatiek lid

15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    Ohhh wat spannend zeg!!!! Hopen dat t fijn weg blijft!!!

18. Rapunzel

Rapunzel Fanatiek lid

14 dec 2012
    4.172
    5.727
    113
    Leuk Madeliefje, geniet ervan!

Denanja vervelend van je pols zeg. Haha ja jullie zijn met 2 vrouwen he, mijn man boeit het niet echt wat de kinderen aan hebben :p

Mutsefruts kunnen wij je niet overhalen? :D leuk weer een test in de groep joh, haha.

19. Mutsefruts88

@Daantje
    Ja, maar dat is alleen maar leuk als ie positief is he haha.

Moet zo nog wel even naar de stad... Als ik geen bekenden zie zal ik het overwegen haha

20. Phoebe

Phoebe Fanatiek lid

15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    Ik ben eens met daantje en hoop stiekem dat je een poging gaat wagen hihi

Deel Deze Pagina